Suomalainen yhteiskunta on
RANKAISU yhteiskunta
3 kk karenssi, mikäli irtisanoutuu työstä ilman PÄTEVÄÄ syytä.
Eikö loppuunpalaminen ole sellainen syy?
Ei tietenkään ole.
Työvoimalautakunta päättää mielivaltaisesti, että EI KELPAA SYYKSI.
Kyllä tämä on SAIRAS tämä suomalainen yhteiskunta.
Täyttä fasismiahan tuollainen on.
Kyllä eivät meidän päättäjämme ole terveitä päättäessään tällaista.
Aina ollaan muiden maiden syystemiä kritisoimassa, vaikka ei ole kehumista
tässä omassakaan.
Täytyy vaan kestää, jos pois haluaa, niin itsemurhankin voi tehdä.
Rahaa vain palvotaan
2
<50
Vastaukset
Suomalaista yhteiskuntaa on järjestelmällisesti rapautettu kohta 30 vuotta.
Nämä järjestelmän alatason kyykyttämiset, nöyryyttämiset ja sieltä kaiken ylös imemiset tekevät sitä tehokasta työtä kaiken aikaa enemmän ja enemmän.
Vaikka en uskovainen olekaan, vain lutherilaisen kasvatuksen saaneena olen sitä mieltä, että kapitalismin epäjumalan nimissä tämän maan "kattorakenteita" on vahvistettu ja vahvistetaan perustusten kustannuksella ja yhä kiihtyvää vauhtia.
Ei mikään yhteiskunta ole tällä tavoin koskaan noussut kukoistamaan eikä nouse tämäkään huolimatta lestadiolais"pastorista" joka ihmettä kuvittelee nyt saarnoillaan aikaan saavansa.
Kun yhteiskunnan perusta on mätä, romahtaa kattokin aikanaan, onko se sitten sotien tai minkä muun kautta, mutta joka tapauksessa ja se on historiassa monien maiden kohdalla nähty, ei tämä pieni suomi ole sen kummempi.
Tästä mädästä perustasta on yhtenä erinomaisena esimerkkinä nykyinen julkinen media, joka on omaksunut kaikessa 7-päivää lehden formaatin, auttakseen "katonkiillottajien" rapauttavaa, mädättävää työtä.
Kai sippilänkin pitäisi sen verran uskovaisena miehenä tietää, että hullu hiekalle rakentaa, mutta sitä se äijä tekee, perustusten pikatilkitseminen ei rakennusta pystyssä pidä. Siinä ei auta edes lobbarilistojen hävittämiset- ageghjg
Täällä nähdään vain yksi. HELSINKI. Mutta kun kaikkki ei vain mahdu sinnekään ja onko niitä töitä sielläkään kun ensin pitäs olla konkreettista näyttöä että olisi. Tilastot puhuu puolestaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1696452
- 584452
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283058- 612957
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271526Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 331311
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431201