Pettymys kaapista tulon suhteen

kaappibi

Onko muita, joilla kaapista tulo läheiselle ihmiselle ei ole mennyt putkeen? Yritin viikonloppuna tulla kaapista äidilleni kun olimme kahden, mutta ei onnistunut. Jotenkin ei oltu yhtään samalla aaltopituudella, ja minusta jopa tuntui että äiti vältteli minusta puhumista kun aavisti, että haluan kertoa jotain. Ehkä vain kuvittelin. En sitten lopulta uskaltanut sanoa mitään, koska alkoi tuntumaan ettei hetki ole oikea. Nyt jälkikäteen harmittaa saamattomuuteni ja tuntuu että tuleeko sitä oikeaa hetkeä edes ikinä...

10

137

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BiStyle

      Mä kerran osallistuin yhteen sateenkaariporukan chattiin. Olin silloin vasta hokannut olevani bi ja ajattelin harjoitella kaapista tulemista. No, kerroin asian sitten siellä chatissä. Ja mikä oli reaktio? Jengi kommentoi, et "hei kuule, ketään ei kiinnosta" ja "älä nyt häiritse meidän keskustelua". Tajusin kyl, ettei joku biseksuaalisuus nyt niin iso juttu ole, mutta kyllä toi loukkas silloin. Toisella kerralla myös silloin alkuvaiheessa paljastin asian yhdelle lesbolle. Se oli ensin vähän flirtannut mulle. En tiiä, mikä oli syy ja mikä seuraus, mutta se akka alkoi olla tosi vittumainen mulle ja hankki mulle vaikeuksia, joiden selvittämiseen meni paljon aikaa. Tulin varovaisemmaksi!

      • Hmmm. Kyllähän se biseksuaalisuus on bisselle itselleen iso asia, ja tällainen myös kaapista ulos tulon suhteen. Jotenkin tuntuu, että ympäristö haluaa monesti ohjata bissejä vähättelemään ongelmiaan ja tuntemuksiaan :/ Eihän sekään tervettä ole, että seksuaalisesta suuntauksesta tehdään "koko elämä". Mutta jokaisella pitäisi olla yhtäläinen mahdollisuus puhua tunteistaan, sillä jokaiselle ne omat ongelmat ovat ongelma, vaikka muille ne näyttäytyisivät vähäpätöisinä.

        Ps. Itse olen siis vielä(kin) säälittävästi kaapissa joten propit kaikille, jotka edes yrittävät tulla ulos :'D


      • Hölmölandia__
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Hmmm. Kyllähän se biseksuaalisuus on bisselle itselleen iso asia, ja tällainen myös kaapista ulos tulon suhteen. Jotenkin tuntuu, että ympäristö haluaa monesti ohjata bissejä vähättelemään ongelmiaan ja tuntemuksiaan :/ Eihän sekään tervettä ole, että seksuaalisesta suuntauksesta tehdään "koko elämä". Mutta jokaisella pitäisi olla yhtäläinen mahdollisuus puhua tunteistaan, sillä jokaiselle ne omat ongelmat ovat ongelma, vaikka muille ne näyttäytyisivät vähäpätöisinä.

        Ps. Itse olen siis vielä(kin) säälittävästi kaapissa joten propit kaikille, jotka edes yrittävät tulla ulos :'D

        Ei vaan ympäristö ja valtiovalta yrittää aivopestä homonaisista ja homomiehistä biseksuaaleja, etenkin homonaisista (jotta miehet saisivat lisää p*llua. Varsinkin puutteessa oleville sovinistiäijille tämä sopii vallan mainiosti). Lisäksi kuvittelevat, että näin tulee lisää rahaa valtion kassaan. Lisäksi oikeistolaisten mielestä avioliitto ei ole miesten ja naisten välinen liitto ja yrittävät aivopestä homonaisia alistumaan ja teeskentelemään bisseä ja menemään rikkaiden miesten kanssa naimisiin rahasta, jotta valtion kassaan tulisi lisää rahaa ja oma poliittinen status nousisi. Löysinpä vaikka vetoa, että joku oikeustolaispoliitikkokin on tällä hetkellä ilman naista, joka naisi hänet rahasta...

        Täälläkin on nähtävissä hyvin selkeästi oikeistolaista propagandaa ja viittauksia siniseen. Asenteessa ollaan otettu reiluja harppauksia taaksepäin kohti vähintään 50-lukua ellei jopa aikaisempaan aikaan. Kuinka sokeita olette? Haluatteko elää 1900-luvun alkua jonkun muun naittamina jollekin rikkaalle miehelle rahasta ja alistua joka ilta raiskauksen uhriksi? Köyhiltä otetaan kaikki pois, rikkaat rikastuu ja sääty-yhteiskunta tulee takaisin. Asunnot viedään alta, todelliset rakkaudet ostetaan pois, perheet erotetaan ja tilalle laitetaan joku rikas, kämänen sovinistiäijä ja pakotetaan naimaan heidän kanssa.


      • Hölmölandia__
        Hölmölandia__ kirjoitti:

        Ei vaan ympäristö ja valtiovalta yrittää aivopestä homonaisista ja homomiehistä biseksuaaleja, etenkin homonaisista (jotta miehet saisivat lisää p*llua. Varsinkin puutteessa oleville sovinistiäijille tämä sopii vallan mainiosti). Lisäksi kuvittelevat, että näin tulee lisää rahaa valtion kassaan. Lisäksi oikeistolaisten mielestä avioliitto ei ole miesten ja naisten välinen liitto ja yrittävät aivopestä homonaisia alistumaan ja teeskentelemään bisseä ja menemään rikkaiden miesten kanssa naimisiin rahasta, jotta valtion kassaan tulisi lisää rahaa ja oma poliittinen status nousisi. Löysinpä vaikka vetoa, että joku oikeustolaispoliitikkokin on tällä hetkellä ilman naista, joka naisi hänet rahasta...

        Täälläkin on nähtävissä hyvin selkeästi oikeistolaista propagandaa ja viittauksia siniseen. Asenteessa ollaan otettu reiluja harppauksia taaksepäin kohti vähintään 50-lukua ellei jopa aikaisempaan aikaan. Kuinka sokeita olette? Haluatteko elää 1900-luvun alkua jonkun muun naittamina jollekin rikkaalle miehelle rahasta ja alistua joka ilta raiskauksen uhriksi? Köyhiltä otetaan kaikki pois, rikkaat rikastuu ja sääty-yhteiskunta tulee takaisin. Asunnot viedään alta, todelliset rakkaudet ostetaan pois, perheet erotetaan ja tilalle laitetaan joku rikas, kämänen sovinistiäijä ja pakotetaan naimaan heidän kanssa.

        Tarkoitin, että oikeistolaisten mielestä avioliitto on vain miesten ja naisten välinen liitto, ei naisten ja naisten tai miesten ja miesten. Homojen tulisi olla visusti kaapissa ja teeskennellä vähintään biseksuaalia.

        Ettekö näe, suomalainen yhteiskuntaa heikennetään, kaikki on lavastettua, teeskenneltyä, feikkiä.. On vain joko köyhiä tai suurrikkaita. Köyhät naiset pakotetaan harrastamaan seksiä rahasta tai naimaan rikkaan miehen. Naisella ei ole oikeutta työpaikkaan, hyvään koulutukseen eikä saa edes käydä tai kävellä ulkona silloin kun haluaa. Naisista aivopestään huoria, miesten palvelijoita, joilla ei saa olla omaa tahtoa. Naisista tehdään synnytyskoneita. Nainen ei saa meikata, huolehtia itsestään vaan naisen pitää olla piilossa häpeämässä omaa sukupuoltaan. Vain rikkailla on oikeus koulutukseen, hyvään ammattiin ja laadukkaaseen elämään sekä omaan tahtoon.

        Näiden kirjoitusten perusteella voisi ajatella, että joku rikas oikeistolaisäijä tai oikeistolainen valtion virkamies/poliitikko/poliisi olisi vailla ostettua ämmää.

        Heikkoa kansaa on helpompi hallita. Itsenäinen, vahva nainen ilman miestä on uhka.


      • MinäkäänEnOsaaLukea

        Sinä nimimerkillä BiStyle. Osallistuit varmaan sitten lesbochattiin etkä bichattiin. Niinpä niin. Päätit sitten avautua biseksuaalisuudestasi lesboille lesbochatissä etkä biseksuaaleille bichatissä. Jep jep.

        Ollaanhan se jo nähty, että moni bi ei osaa eikä välitä lukea eikä kirjoittaa oikealle palstalle. Ajattelit, että lesbo symppaa sinua enemmän kuin toinen bi, niinkö? Miksi?


      • Hölmölandia__ kirjoitti:

        Ei vaan ympäristö ja valtiovalta yrittää aivopestä homonaisista ja homomiehistä biseksuaaleja, etenkin homonaisista (jotta miehet saisivat lisää p*llua. Varsinkin puutteessa oleville sovinistiäijille tämä sopii vallan mainiosti). Lisäksi kuvittelevat, että näin tulee lisää rahaa valtion kassaan. Lisäksi oikeistolaisten mielestä avioliitto ei ole miesten ja naisten välinen liitto ja yrittävät aivopestä homonaisia alistumaan ja teeskentelemään bisseä ja menemään rikkaiden miesten kanssa naimisiin rahasta, jotta valtion kassaan tulisi lisää rahaa ja oma poliittinen status nousisi. Löysinpä vaikka vetoa, että joku oikeustolaispoliitikkokin on tällä hetkellä ilman naista, joka naisi hänet rahasta...

        Täälläkin on nähtävissä hyvin selkeästi oikeistolaista propagandaa ja viittauksia siniseen. Asenteessa ollaan otettu reiluja harppauksia taaksepäin kohti vähintään 50-lukua ellei jopa aikaisempaan aikaan. Kuinka sokeita olette? Haluatteko elää 1900-luvun alkua jonkun muun naittamina jollekin rikkaalle miehelle rahasta ja alistua joka ilta raiskauksen uhriksi? Köyhiltä otetaan kaikki pois, rikkaat rikastuu ja sääty-yhteiskunta tulee takaisin. Asunnot viedään alta, todelliset rakkaudet ostetaan pois, perheet erotetaan ja tilalle laitetaan joku rikas, kämänen sovinistiäijä ja pakotetaan naimaan heidän kanssa.

        Ai siis väitätkö vastaan, ettei biseksuaaleilla ole vaikeuksia tulla vakavasti otetuksi ongelminensa (vaikka itse samaan aikaan meitä vähättelet)? :D Vai että bisseillä ei ole oikeutta puhua ongelmistaan?

        Kiinnostaisi tietää, miten minä bissenä olemassaolollani ja LGBT-palstalla keskustellessani yritän muuttaa ketään bisseksi tai heteroksi. Minulla ei ole tähän mitään intressejä (no, korkeintaan muutamien söpöjen homopoikien suhteen ;P ). Jos tämä on mielestäsi todellinen uhka homoseksuaalisuudelle, lesbous on kyllä sinun tapauksessasi aika hataralla pohjalla...

        Ja jotta asia ei jäisi epäselväksi, niin minä siis olen pesunkestävä biseksuaali, kannatan tasa-arvoista avioliittolakia, olen muutamaan otteeseen jopa kritisoinut oikeistolaista/ ääriuskovaista asennetta, mikä joillain ihmisillä on LGBT-asioihin. Lisäksi edes sinä et ole voinut välttyä huomaamasta, kuinka LGBT-ihmisten asema ja yleinen tietoisuus LGBT-asioista on viime aikoina jatkuvasti parantunut maailmalla ja myös täällä Suomessa, ei todellakaan heikentynyt.

        Voit vapaasti purkaa kiukkuasi täällä anonyymisti, mutta haukut ainakin minun suhteeni väärää puuta :> BiStyle keskusteli täysin asiallisesti, eikä ole tehnyt mitään väärää. Propsit hänelle avoimuudesta bisseyden suhteen!


      • Anonyymi
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Ai siis väitätkö vastaan, ettei biseksuaaleilla ole vaikeuksia tulla vakavasti otetuksi ongelminensa (vaikka itse samaan aikaan meitä vähättelet)? :D Vai että bisseillä ei ole oikeutta puhua ongelmistaan?

        Kiinnostaisi tietää, miten minä bissenä olemassaolollani ja LGBT-palstalla keskustellessani yritän muuttaa ketään bisseksi tai heteroksi. Minulla ei ole tähän mitään intressejä (no, korkeintaan muutamien söpöjen homopoikien suhteen ;P ). Jos tämä on mielestäsi todellinen uhka homoseksuaalisuudelle, lesbous on kyllä sinun tapauksessasi aika hataralla pohjalla...

        Ja jotta asia ei jäisi epäselväksi, niin minä siis olen pesunkestävä biseksuaali, kannatan tasa-arvoista avioliittolakia, olen muutamaan otteeseen jopa kritisoinut oikeistolaista/ ääriuskovaista asennetta, mikä joillain ihmisillä on LGBT-asioihin. Lisäksi edes sinä et ole voinut välttyä huomaamasta, kuinka LGBT-ihmisten asema ja yleinen tietoisuus LGBT-asioista on viime aikoina jatkuvasti parantunut maailmalla ja myös täällä Suomessa, ei todellakaan heikentynyt.

        Voit vapaasti purkaa kiukkuasi täällä anonyymisti, mutta haukut ainakin minun suhteeni väärää puuta :> BiStyle keskusteli täysin asiallisesti, eikä ole tehnyt mitään väärää. Propsit hänelle avoimuudesta bisseyden suhteen!

        Voiko biseksuaali ihminen jolla on suhde mieheen tai naiseen olla uskollinen kumppanilleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko biseksuaali ihminen jolla on suhde mieheen tai naiseen olla uskollinen kumppanilleen?

        En usko että voi.Minä(mies) olin suhteessa toiseen mieheen kunnes sain selville että hän on bi.Totesin hänelle:Sinä et siis voi olla uskollinen minulle,koska haluat välillä olla myös naisen kanssa.Hän sanoi:Jos olen välillä naisen kanssa niin ei se ole pettämistä.Jos olisin toisen miehen kanssa silloin pettäisin sinua.
        Päätin suhteemme siihen.


      • Anonyymi
        tyttömäinenpoikatyttö kirjoitti:

        Hmmm. Kyllähän se biseksuaalisuus on bisselle itselleen iso asia, ja tällainen myös kaapista ulos tulon suhteen. Jotenkin tuntuu, että ympäristö haluaa monesti ohjata bissejä vähättelemään ongelmiaan ja tuntemuksiaan :/ Eihän sekään tervettä ole, että seksuaalisesta suuntauksesta tehdään "koko elämä". Mutta jokaisella pitäisi olla yhtäläinen mahdollisuus puhua tunteistaan, sillä jokaiselle ne omat ongelmat ovat ongelma, vaikka muille ne näyttäytyisivät vähäpätöisinä.

        Ps. Itse olen siis vielä(kin) säälittävästi kaapissa joten propit kaikille, jotka edes yrittävät tulla ulos :'D

        Pysykää siellä kaapissa jos se on noin vi..n vaikeaa. Kysykää äideiltänne liidut millä voitte värittää muuten pitäkää valituksenne omasda päässä
        Tuo on tosi säälittävää ininää.


    • Anonyymi

      Miksi pitää yrittää tulla kaapista ulos????
      Eikö vaan voi tulla ulos, jos olet kerran vahvasti sitä mieltä!!!!!
      Itse en ymmärrä näitä nykypäivän homoja ja lesboja eikä sympatiat ole teille. Lähinnä säälin teidän ulostuloa mikäli siihen jää aikaa???
      Mutta sitä en järjestä erikseen.
      Ihana ja hyvä hetero vapaus elämässä ilman homojen ahdistavaa tunkkaista ahdistelua.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5289
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3417
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1562
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      191
      1449
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1066
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      978
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      778
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    Aihe