oon 6lk, tyttö ja mun luokka on kamalin luokka ikinä! meidän luokan pojat on kaikki kantelioita ja kantelee asioista mitä itsekin tekee. ja hyvin väkivaltaisia. taas tytöt on jättäneet mut ulkopuolelle ja musta tehdään pilaa, puhutaan pahaa selän takana ja mulle valehdellaan ihan mun edessä. oon hyvin tempperamenttinen ja hermostun helposti. jos meidän joku luokkalainen tekee jotain minulle, silloin annan asian olla etten saa valituksia.
Mutta opettajani. se on lähes se joka on pilannut mun 6-luokan. naishenkilö ja noin 30-40 vuotias. olen yrittänyt olla pinnallinen ja ystävällinen mutta tämä vain raivoaa minulle. meidän luokan tyttö on hänen lellikkinsä. tää tyttö sai viime keväällä 50€ liikuntastipendin. hän saa näyttää esimerkkiä koko koululle kun on liikuntatunti / musiikintunti. jopa muut opettajat rakastavat häntä! nyt kun oli tää Verso juttu minne meni vain 4hlö per luokka ja 2tyttöä ja 2poikaa. opettajani pisti 3poikaa ja 1tytön joka oli tämä lellikki. sitten hän valittaa kuinka ope vihaa häntä ja kaikkea.. minulla on tapa kostaa ihmisille, mutta nyt. miten??
opettajani käytös
5
286
Vastaukset
- Auttava_jalka
Elä kosta, kantele vanhemmille, valittavat ylemälle tasolle -_-
MÄÄÄ
- ffcop
Kysyt tapaa kostaa?! :O palstan modeille ballsit ettei tarvi tukea konsernin kautta...!!! WTF? ÄO 79,9?
Moi,
tilanteesi vaikuttaa kurjalta. Ehdottaisin, että varaisit ajan koulupsykologille tai -kuraattorille tai terveydenhoitajalle ja kertoisit mielialastasi ja toiveistasi päästä kostamaan. Inhottavaa, että olet joutunut kärsimään tilanteessa yksin. Jos koulukuraattori tai -terveydenhoitaja ei voi auttaa, voit kirjoittaa esim. www.tukinet.net ja hankkia itsellesi netissä toimivan tukihenkilön.
Tsemppiä sinulle! Pyydä rohkeasti apua!
Nettisaapas Helsinki/ Minna- eimitäänyhteyttä
lapsen tarkoitushakuisiin vieraannuttaja "viranomaisiin-"
perättömin selvityksin, lausumin lapsen olosuhteista-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 80679
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483