Nonniin eli mulla on täysin tuntematon ihastus samassa amiksessa ja kysyisin et miten voisin tutustua häneen. Ihan ensimmäisenä päivänä kun näin hänet ja katseemme kohtasivat tunsin heti että se oli rakkautta ensisilmäyksellä. Katseemme kohtaavat joka päivä ruokalassa eli saattaako se olla merkki, että hän saattaisi olla kiinnostunut minusta? Tytöstähän minä en tiedä yhtikäs mitään muuta kun sen, että hän on aivan äärettömän kaunis. Näen hänet ainoastaan ruokalassa kerran päivässä. En tiedä edes kyseisen tytön nimeä tai alaa mitä hän käy. Minua vaivaa ihan kauheasti se että en tunne häntä ja haluaisin tutustua häneen kovasti, mutta en viitsi mennä juttelemaan hänelle kun hän istuu aina kaverinsa kanssa. Uskaltaisin kyllä mennä tutustumaan häneen jos hän olisi yksin jossain.
Kertokaapas jotain neuvoja, että miten tutustun häneen tai mitä edes sanoisin jos olisi mahdollisuus?
Tuntematon ihastus
1
117
Vastaukset
- taivihastuttavia
Nää on ihastuttavia "amisajat".Itsellä ei ollut amiksesta tyttökaveria,oli amiksen ulkopuolelta.Pari vuotta sekalaista seurustelua,En sitä tyttöä kovin paljon rakastanut,en oikeesti yhtään,tykkäsin vähän ja kun siihen aikaan oli tapana niin sanotusti seurustella, niin ajattelin että mikäpä siinä.Olin vielä juuri eronnut ensirakkaudestani,joten en silloin vielä välittänyt oikein muista tytöistä.Ihan mukavia muistoja jäi vaikka tyttö ei ihan luotettavimmasta päästä ollutkaan.Hyvä luonteinen ja mukava oli kuitenkin,sehän se nuoren miehenalun kai siihen suhteeseen vei.Kaikki loppui jotenkin vaan hiipumalla,kun ei ole sitä oikeaa tunnetta ollut alunperinkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471