Vaihdoin japsista autoon johon on hyvä mennä, reilut tilat hyvät istuimetja loistava ajaa, pieni kulutus 4,96 12610km ajettuna.On hyvät valot ( ksenon ) äärivalot , tutka on kelpo laite ja muutenkin varustelutaso on korkea. Auto on VW Golf Sportvan vm 2017 115 hv dsg diesel.
Auton vaihto
ruko
3
127
Vastaukset
- Mikäseuraavaksi
Mulla japanilainen jossa hyvät valot (led).istuimet parhaat mitä autoissa olen kokeillut (testeissä kehuttu).hyvä ajaa ja takaveto automaatti.
Tutkat toimii hyvin..on avaimeton sisäänkäynti ja käynnistys,valot automaattiset,sadetunnistin,autom ilmastointi,yms varusteita..bensahybridi ja n.5 litran kulutus ja 223hv. - hundaihullu
Hienoa, että pärjäätte autojenne kanssa. Niin minäkin hundaillani, jonka ostin kun edellinen auto hajosi, ja lähellä sattui olla tuo kaara myynnissä.
- trollipa.hyvinkin
Aloittaja on trolli, ei ole veeveellä mitään sportvan mallia olemassakaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273343- 402197
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352148Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71887Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421518- 381329
- 1251222
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591200Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451145- 131099