Taas oli minulta poistettu täysin asiallisen, ihmisten käytöksestä kysyvä teksti. Toivoin oikeasti vastausta ja ihmettelin siinä selitettyä episodia.
Mutta ilmeisesti luotseilla oli jotain sitä vastaan, ja he päättivät poistaa sen. Mitä teidän asiallisia ja aiheeseen liittyviä aloituksianne on mielivaltaisesti poistettu?
Sensuuri Suomi24:ssä
3
309
Vastaukset
Minä luulen, että jos asiallinenkin ketju tai viesti flägätään tarpeeksi usein, niin botti poistaa sen ilman että moderaattorit edes tarkastaa sisältöä.
Tiedän.
Mutta jos samalta IP-osoitteelta tulee miljoona flägäystä minuutissa, pitäisi joku raja asettaa.. esim. flägäys vain 10 minuutin välein.yuggis_ kirjoitti:
Tiedän.
Mutta jos samalta IP-osoitteelta tulee miljoona flägäystä minuutissa, pitäisi joku raja asettaa.. esim. flägäys vain 10 minuutin välein.Saattaahan niillä joku raja ollakin, mutta kun nykyisin on nämä veepeeännät sun muut...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381279
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34811Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27556Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24501
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .15472Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14471