Taas oli minulta poistettu täysin asiallisen, ihmisten käytöksestä kysyvä teksti. Toivoin oikeasti vastausta ja ihmettelin siinä selitettyä episodia.
Mutta ilmeisesti luotseilla oli jotain sitä vastaan, ja he päättivät poistaa sen. Mitä teidän asiallisia ja aiheeseen liittyviä aloituksianne on mielivaltaisesti poistettu?
Sensuuri Suomi24:ssä
3
177
Vastaukset
Minä luulen, että jos asiallinenkin ketju tai viesti flägätään tarpeeksi usein, niin botti poistaa sen ilman että moderaattorit edes tarkastaa sisältöä.
Tiedän.
Mutta jos samalta IP-osoitteelta tulee miljoona flägäystä minuutissa, pitäisi joku raja asettaa.. esim. flägäys vain 10 minuutin välein.yuggis_ kirjoitti:
Tiedän.
Mutta jos samalta IP-osoitteelta tulee miljoona flägäystä minuutissa, pitäisi joku raja asettaa.. esim. flägäys vain 10 minuutin välein.Saattaahan niillä joku raja ollakin, mutta kun nykyisin on nämä veepeeännät sun muut...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491