niin että voiko ulkomailta tilata surutta tyhjiä levyjä kun siellä se tuntuu olevan niin halpaa
tuleeko siihen jotain lisämaksuja?
tyhjien DVDlevyjen maahantuonti
8
1330
Vastaukset
- tpi
Omaan käyttöön voit tuoda niin paljon kuin haluat, mutta jos myymään (ainakin julkisemmin, esim huuto.netin kautta) alat, teostofasistit narauttavat kyllä heti.
- DVD+R
Olen tilannut viimeisen puolentoista vuoden aikana 1200 kpl dvd r levyja kansineen saksalaista nettikaupasta. Ketään ei ole tähän mennessä kiinnostanut kenelle ne tulee. 400kpl kertaerä kuulosta ainakin itsestäni melko isolta kotitarpeisiin, ja kolme moista lähetystä olen tilannut. Tosin levyt tulivat kotitarpeisiin, kun piti backupata kaikki tuttujen ja kirjaston hyvät leffat...
Niin ja aina on vielä kauppias muistanut asiakasta kylkiäisinä pakatuilla viinapulloilla. Niitäkin alkaa jo olla kohta omiksi tarpeiksi.
Levyn kappalehinnaksi koteloineen ja kotiinkuljetuksineen tuli viimeksi 1.08 euroa, mutta levyt eivät toisaalta olleetkaan mitään blankko-halpispaskaa. Säästöä Suomen hintoihin verrattuna samalle levylle tuli melkein kolme euroa. Eli ei minkäänlaista aikomusta ostaa niitä Suomesta. - masa
DVD+R kirjoitti:
Olen tilannut viimeisen puolentoista vuoden aikana 1200 kpl dvd r levyja kansineen saksalaista nettikaupasta. Ketään ei ole tähän mennessä kiinnostanut kenelle ne tulee. 400kpl kertaerä kuulosta ainakin itsestäni melko isolta kotitarpeisiin, ja kolme moista lähetystä olen tilannut. Tosin levyt tulivat kotitarpeisiin, kun piti backupata kaikki tuttujen ja kirjaston hyvät leffat...
Niin ja aina on vielä kauppias muistanut asiakasta kylkiäisinä pakatuilla viinapulloilla. Niitäkin alkaa jo olla kohta omiksi tarpeiksi.
Levyn kappalehinnaksi koteloineen ja kotiinkuljetuksineen tuli viimeksi 1.08 euroa, mutta levyt eivät toisaalta olleetkaan mitään blankko-halpispaskaa. Säästöä Suomen hintoihin verrattuna samalle levylle tuli melkein kolme euroa. Eli ei minkäänlaista aikomusta ostaa niitä Suomesta.Onhan se hyvä ottaa varmuuskopio kaupasta ostetusta leffasta ettei alkeperäinen kulu.. Naurettavaa..
- bezzervischy
masa kirjoitti:
Onhan se hyvä ottaa varmuuskopio kaupasta ostetusta leffasta ettei alkeperäinen kulu.. Naurettavaa..
Mikäli masa ei satu tietämään, niin dvd - ja cd - samantien ovat käytössä kuluvia, eivätkä missään nimessä ole ikuisia (käyttöikä platasta riippuen luokkaa 30-50 vuotta). Että silleen :))
- .....
bezzervischy kirjoitti:
Mikäli masa ei satu tietämään, niin dvd - ja cd - samantien ovat käytössä kuluvia, eivätkä missään nimessä ole ikuisia (käyttöikä platasta riippuen luokkaa 30-50 vuotta). Että silleen :))
vanhenee yhtä nopeasti. Eli varmuuskopiointi vähän turhaa.
- aaiimmoo
DVD+R kirjoitti:
Levyn kappalehinnaksi koteloineen ja kotiinkuljetuksineen tuli viimeksi 1.08 euroa, mutta levyt eivät toisaalta olleetkaan mitään blankko-halpispaskaa. Säästöä Suomen hintoihin verrattuna samalle levylle tuli melkein kolme euroa. Eli ei minkäänlaista aikomusta ostaa niitä Suomesta.Terve
Olen aikeissa tilata DVD levyjä saksasta. Laittakaa netti osoitteita mistä voisi tilata ja varmoja myyjiä ettei ekut häviä jonnekkin maailmalle. Ja levyjen merkkejä jotka ovat toimivia. Postimaksuista ja millä kannattaa maksaa (Visa, pankit) Kiitos.
Tv: Ami - tilaaja
aaiimmoo kirjoitti:
Terve
Olen aikeissa tilata DVD levyjä saksasta. Laittakaa netti osoitteita mistä voisi tilata ja varmoja myyjiä ettei ekut häviä jonnekkin maailmalle. Ja levyjen merkkejä jotka ovat toimivia. Postimaksuista ja millä kannattaa maksaa (Visa, pankit) Kiitos.
Tv: AmiOnhan noita. Esim.
www.nierle.de
www.dvdrohlinge24.com
ja eestinmmaaltakin löytyy
www.dvdmedia.ee
- Selmer
Harrastevalokuvaajana vedän helposti levyn verran raakatiedostoja päivän tripillä. Videota ei ole varaa kuvata paljoa. Hävyttömästi näistä pitäisi vielä maksaa jollekin oman edun valvontajärjestölle. Pienikin säästö auttaa nin voi käyttää sen rahan johonkin oikeasti tuottavaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"658873Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1545554Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1275006Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään133864Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853470Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta533369Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä382719En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102671Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html392613- 241737