niin että voiko ulkomailta tilata surutta tyhjiä levyjä kun siellä se tuntuu olevan niin halpaa
tuleeko siihen jotain lisämaksuja?
tyhjien DVDlevyjen maahantuonti
8
1302
Vastaukset
- tpi
Omaan käyttöön voit tuoda niin paljon kuin haluat, mutta jos myymään (ainakin julkisemmin, esim huuto.netin kautta) alat, teostofasistit narauttavat kyllä heti.
- DVD+R
Olen tilannut viimeisen puolentoista vuoden aikana 1200 kpl dvd r levyja kansineen saksalaista nettikaupasta. Ketään ei ole tähän mennessä kiinnostanut kenelle ne tulee. 400kpl kertaerä kuulosta ainakin itsestäni melko isolta kotitarpeisiin, ja kolme moista lähetystä olen tilannut. Tosin levyt tulivat kotitarpeisiin, kun piti backupata kaikki tuttujen ja kirjaston hyvät leffat...
Niin ja aina on vielä kauppias muistanut asiakasta kylkiäisinä pakatuilla viinapulloilla. Niitäkin alkaa jo olla kohta omiksi tarpeiksi.
Levyn kappalehinnaksi koteloineen ja kotiinkuljetuksineen tuli viimeksi 1.08 euroa, mutta levyt eivät toisaalta olleetkaan mitään blankko-halpispaskaa. Säästöä Suomen hintoihin verrattuna samalle levylle tuli melkein kolme euroa. Eli ei minkäänlaista aikomusta ostaa niitä Suomesta. - masa
DVD+R kirjoitti:
Olen tilannut viimeisen puolentoista vuoden aikana 1200 kpl dvd r levyja kansineen saksalaista nettikaupasta. Ketään ei ole tähän mennessä kiinnostanut kenelle ne tulee. 400kpl kertaerä kuulosta ainakin itsestäni melko isolta kotitarpeisiin, ja kolme moista lähetystä olen tilannut. Tosin levyt tulivat kotitarpeisiin, kun piti backupata kaikki tuttujen ja kirjaston hyvät leffat...
Niin ja aina on vielä kauppias muistanut asiakasta kylkiäisinä pakatuilla viinapulloilla. Niitäkin alkaa jo olla kohta omiksi tarpeiksi.
Levyn kappalehinnaksi koteloineen ja kotiinkuljetuksineen tuli viimeksi 1.08 euroa, mutta levyt eivät toisaalta olleetkaan mitään blankko-halpispaskaa. Säästöä Suomen hintoihin verrattuna samalle levylle tuli melkein kolme euroa. Eli ei minkäänlaista aikomusta ostaa niitä Suomesta.Onhan se hyvä ottaa varmuuskopio kaupasta ostetusta leffasta ettei alkeperäinen kulu.. Naurettavaa..
- bezzervischy
masa kirjoitti:
Onhan se hyvä ottaa varmuuskopio kaupasta ostetusta leffasta ettei alkeperäinen kulu.. Naurettavaa..
Mikäli masa ei satu tietämään, niin dvd - ja cd - samantien ovat käytössä kuluvia, eivätkä missään nimessä ole ikuisia (käyttöikä platasta riippuen luokkaa 30-50 vuotta). Että silleen :))
- .....
bezzervischy kirjoitti:
Mikäli masa ei satu tietämään, niin dvd - ja cd - samantien ovat käytössä kuluvia, eivätkä missään nimessä ole ikuisia (käyttöikä platasta riippuen luokkaa 30-50 vuotta). Että silleen :))
vanhenee yhtä nopeasti. Eli varmuuskopiointi vähän turhaa.
- aaiimmoo
DVD+R kirjoitti:
Levyn kappalehinnaksi koteloineen ja kotiinkuljetuksineen tuli viimeksi 1.08 euroa, mutta levyt eivät toisaalta olleetkaan mitään blankko-halpispaskaa. Säästöä Suomen hintoihin verrattuna samalle levylle tuli melkein kolme euroa. Eli ei minkäänlaista aikomusta ostaa niitä Suomesta.Terve
Olen aikeissa tilata DVD levyjä saksasta. Laittakaa netti osoitteita mistä voisi tilata ja varmoja myyjiä ettei ekut häviä jonnekkin maailmalle. Ja levyjen merkkejä jotka ovat toimivia. Postimaksuista ja millä kannattaa maksaa (Visa, pankit) Kiitos.
Tv: Ami - tilaaja
aaiimmoo kirjoitti:
Terve
Olen aikeissa tilata DVD levyjä saksasta. Laittakaa netti osoitteita mistä voisi tilata ja varmoja myyjiä ettei ekut häviä jonnekkin maailmalle. Ja levyjen merkkejä jotka ovat toimivia. Postimaksuista ja millä kannattaa maksaa (Visa, pankit) Kiitos.
Tv: AmiOnhan noita. Esim.
www.nierle.de
www.dvdrohlinge24.com
ja eestinmmaaltakin löytyy
www.dvdmedia.ee
- Selmer
Harrastevalokuvaajana vedän helposti levyn verran raakatiedostoja päivän tripillä. Videota ei ole varaa kuvata paljoa. Hävyttömästi näistä pitäisi vielä maksaa jollekin oman edun valvontajärjestölle. Pienikin säästö auttaa nin voi käyttää sen rahan johonkin oikeasti tuottavaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192725Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151129Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121- 401035
- 61021
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47914
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123883Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837