Hankala neitsytmies

kaurisnainen-

Tapasin neitsytmiehen 2v sitten, tapailimme 3kk, seksi oli mahtavaa ja tulimme hyvin toimeen, samanhenkisiä ja samanlaiset arvot, mies vaikutti kyllä aika pydättyväiseltä, yhteydenpito oli vaihtelevaa, välillä ei kuulunut muutamaan päivään enkä halunnut häiritä vaan odotin että itse ottaa yhteyttä, pari kertaa kyllä kehui mua jopa... Kun juttu ei edennyt mihinkään, kysyin suoraan, mies ilmoitti että tykkää musta mutta jotain puuttuu, nähtiin vielä sen jälkeen pari kertaa seksin merkeissä. Tästä on jo 1,5 v enkä pysty unohtamaan sitä, on laitellut välillä viestiä, kertoi että tulen aina välillä mieleen ja ei yleensä muistele ketään exiä, näimme nyt syksyllä kerran yöelämässä, pussailtiin vaan ennen kuin lähdin kotiin, laittoi viestiä että haluaa enemmän, muttei voi luvata toimiiko vaikka kemiaa on. En vaan millään pääse sen yli, jotain siinä ihmisessä oli että jäin ihan koukkuun. Mihinkään kevyeen tapailuun en enää suostu, alkaa ikääkin olla jo sen verran että haluan vakituisen suhteen, mies kertoi kyllä samaa ja että haluaa lapsia. Onko neitsytmies sellainen että haluaa että sitä jahdataan, kannattaako vielä yrittää? Viimeksi rakastuin ja kerroin tunteestani kun nähtiin tapailumme päädyttyä vielä pari kertaa, mies säikähti eikä enää kuulunut mitään muutamaan kuukauteen, kesti kyllä hetken selvitä sydänsuruista, ja tässä sitä taas ollaan. Olenko menettämässä järkeni? Muilla vastaavia kokemuksia?

2

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neitixxkukkakedolta

      Yhden neuvon annan, ole itsellesi armelias ja jatka elämääsi. Kuulostaa aivan samalta mitä itse niin epätoivoisesti yritin ylläpitää 5 vuotta sillä olin todella rakastunut. Ihan samat jutut ja selitykset. Sitten totesin ettei minua voisi sattua enää tämän enempää ja tein miehelle selväksi oman kantani ja se on joko tai. Tuli epämääräistä selostusta mutta selvää oli että samalla tavalla halusi vain pitää minua kortistossaan. Deletoin koko ihmisen elämästäni (eihän hän siellä todellisuudessa edes ollutkaan), surin hetken ja elämä jatkui onnellisempana ilman epätoivoa/tietoisuutta. Alle vuosi siitä tapasin nykyisen avopuolisoni netin ihmeellisessä maailmassa ja taakse miettiessä tuota 5 vuotta ajattelen vain sitä kuinka hölmö olin nojatessa tyhjään. Ja nyt vasta todella näen mitä se oikea molemminpuolinen välittäminen on.

      Tuo mies ei ole sinua varten ja tiedät sen kyllä jo itsekkin. Anna mennä. :)

      • kaurisnainen-

        Kiitos vastauksestasi! En enää muistanut tätä aloittamaani ketjua, kun en saanut aluksi vastauksia. Mies kyllä nyt ilmoitti että haluaa parisuhteen ja perheen nyt, silloin viimeksi ei kuulemma ollut valmis kun ei ollut pitkä aika edellisestä erosta. Eikä tietenkään nytkään voi luvata mitään, sen näkee vasta jos aletaan taas tapailemaan ja tutustutaan. enemmän. Tuntuu vaan tyhmältä lähteä tuohon uudestaan kun koin valtavat sydänsurut viimeksi. Kiitos neuvoista! Kyllä tässä on itse asiassa löytynyt mukava mies, joka on oikeasti kiinnostunut ja myös näyttää sen :) Mutta edelleen tämä neitsytmies käy joskus mielessä, ehkä tosiaan parempi vaan unohtaa se.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 183
      1975
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      141
      1447
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    Aihe