Panin esimiestäni, joka on hyvännäkönen!!!

aVutonpanijapoika

Elikkäs eilen oli vähän rankempi työpäivä, ja sitten olimme pomon kanssa vähän iltaa viettämässä... Menimme sitten työpaikan vessaan nussimaan lopulta, vaikka hän ja minä olemme avioituneita. No hoidin sitten homman loppuun asti, ja otimme siinä vähän shamppaanjaa. Jatkoimme siinä iltaa ihan mukavasti ja lopulta kävin heittämässä pomon kotiin. Kun itse vihdoin pääsin kotiin, siinä puolenyön aikaan, vaimo näki käytetyn kortsun takataskussani. No mikäs siinä sitten selitellessä. Kusetin että olen ihan väsynyt että selitän aamulla kaiken!!! Auttakaa minua heti, sillä vaimo kohta herää, ja avioero on todennäköisesti edessä!!! Hän oli jo eilen helvetin vihainen, ja paskoi lautasia!!! AUTTAKAAA AVUTONTA MIESTÄ!!!

14

12676

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mekkk

Olisit tehnyt hommat paljaalla niin et olisi kiinni jäänyt.

• Vanha vitsi, löysin pihalta. Naapurin rappusilta. Äitisi kotoa, unohdin taskuun.

• Onko pomosi mies vai nainen?

• aVutonpanijapoika

nainen.

• aVutonpanijapoika kirjoitti:

nainen.

Miten avioliitto nyt?

• aVutonpanijapoika

Vaimo sai tietää kaiken. Onneksi sovimme, sillä vaimo oli pettänyt vuosi sitten minua. Olen hyvin tyytyväinen!

• Bussi

Aika gay

• pettäjä24

sen kondomi voi laitaa roskiin vitun pelle
      MEE TÖIHIn PS. HARRASTAN BRASILIANJUJUTSUA

• Anonyymi

Panin eilen illalla mies pomoani ja olen itse mies siinä tyttöystävä illalla ragesi eka mutta loppujen lopuksi nussimme

• Anonyymi

Ja höpöhöpö satusetä.

• Anonyymi

No ihan onnistuneesti osasit omin avuin liittosi pilata mihin sä ny luulit apua tarvittevas oisko kannattan ajatella aiemmin munaansa pidemmälle ja mikä idiootti laittaa käytetyn kortsun takataskuunsa

• Anonyymi

Hölmö

• Anonyymi

Lupaskos pomo lisää liksaa hyvästä panosta.👍😎

• Anonyymi

Kyllä jos hoitelen sitä 3kertaa viikossa ! Tosi kiimanen punapää!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      96
      4893
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      31
      2721
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2489
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      25
      2052
    5. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      119
      1550
    6. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      13
      1238
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1160
    8. Tänään oli

Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘
      Ikävä
      35
      1123
    9. Ukrainan häviö pitää tunnistaa ja tunnustaa

Venäjä ei ole vain maa, jolla on suuri hyvin koulutettu ja varusteltu armeija, joka on osoittanut tehokkuutensa Ukraina
      Maailman menoa
      203
      1068
    10. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      79
      1033
    Aihe