Onnibus-kampanja Tku-Hki 3 jööröö - kokemus

TKUHKI

Teen työmatkaa Onnibusilla muutaman kerran kuukaudessa.
Nyt kun on tuo 3 euron kampanja, on kaikenlaista matkaajaa.
Olen aina muutenkin välttänyt bussin WC:tä, milloin sellainen on, vaan nyt tuli eteen juttu, josta tulen pitkään näkemään painajaisia.

Iltabussissa, ja pissalle piti mennä. En ennen käsienpesua huomannut, että vessan pikkuruisen käsienpesualtaan alaosassa oli pieniä ruskeita kikkareita, ilmiselvästi sitä itseään.

Näillä kolmen euron hinnoilla näköjään pääsee monenlaista porukkaa matkaan...

Usein matkustavana olen jo aiemminkin tehnyt aamuisin niin, että juon mahdollisimman vähän, jotta ei tarvitse bussin vessaa käyttää.

Pitää näköjään iltaisinkin tehdä samoin, tai välttää kokonaan Onnibusia!

8

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pysyTurus

      Vältä vaan sitä stadiin tuloa, moukka!

      • EiMoukka

        Aivan! Kyllähän kantasuomalaisetkin laittavat k-kikkareita yhteisessä käytössä olevan bussin käsienpesualtaaseen... Kuka se moukka tässä oli?


    • tyttötämänäin

      Oon tehnyt tasan kaksi reissua helsinki-turku, oli kivaa, mutta vessa oli aika likainen molemmilla kerroilla. Nyt ei oo vähään aikaan varaa siihenkään huviin. Koska noi 3 euroiset on? Taidan mennä seuraavan kerran omalla autolla, kun siis ei oo varaa törsätä keskustassa mitään, mut tekisi mieli viedä serkun luo yksi perintöjuttu joka oli hänen äitinsä ja mulla ei oo sille enää tilaa. Ja sukulaisjutut on mulle tärkeitä.

      • MatkalainenM

        Kolmen euron lippuja saa 29.10.asti, aika monelle vuorolle. Heidän sivuillaan on ohjeet, mutta voin sen kertoakin, että koodi on 30MIN.


    • 3egee

      Tuo matkahan on sen verran lyhyt että kai sitä vessahätää pidättelee ;-)

      • ApTKUHKI

        No nyt tolkkua! Että häiriintynyt k-kikkareiden levittäjä saa terrorisoida 90 muuta bussimatkustajaa? Ja matkan pituushan on tosiaan useimmiten sama, mutta kesto voi vaihdella huomattavastikin: viime viikon sateet lisäsivät matkan kestoon yli puoli tuntia, joskus on onnettomuuden vuoksi körötelty kiertoteitä jne.

        Pointti on, että kaikkien matkaajien matkustusmukavuuden vuoksi bussin WC:ssä ollaan ihmisiksi!


    • apTKUHKI

      Ja vielä jatkuu marraskuunkin 3 euron kampanja. Siitä taas kokemus: kolmen hengen monietninen känninen konkkaronkka yläkerran takaosaan, Ihme että kuljettaja päästi matkalle.

      Hysteerisesti itkevä aasialainen nuori nainen tästä porukasta etsi epätoivoissaan alakertaan kuppelehdittuaan vessaa, sai apua kahdelta matkustajalta.

      Onneksi ehdin itse alta pois, ennen kuin tuo kolmen porukka oli Turussa ilmeisesti ollut ulossaattokunnossa...

    • ApTKUHKIVielä

      Sääliksi käy kuljettajia: rasismileiman pelossa luultavasti eivät uskalla puuttua tilanteisiin...

      Mutta pitkällä tähtäimellä matkustajat kaikkoavat, loputtomiin ei jaksa sietää...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe