Hej,
Jag är en mansperson som söker en långvarig och regelbunden brevvän. Skulle vara trävligt att dela tankar och åsikter om allt tänkbart, själv har jag en massa hobbyn jag sysslar med som ex, djur, hav och båt, mat m.m. Du behöver förstås inte hålla på med samma hobby men det skulle vara jätte trävlig om vi skulle ha någon samma hobby att dela åsikter om.
Var lite osäker med att lägga in en sån här svensk brevvän sökan här men du kan även skriva på finska för jag kan några få ord av det ochså ::). Ta kvinna modigt kontakt på adressen och berätta om dej själv.
[email protected]
Långvarig brevvän
Skogsbjörn
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä18811678- 298164
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586116Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1715056- 384832
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai444436Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1084332- 1133774
- 803300
- 481801