mitä mun pitäs tehä ?

040404

oon siis 04 tyttö.Oon tällä hetkellä suhteessa mutta tykkän toisesta,en siis siitä jonka kanssa seurustelen.Viikko sitten hän antoi anteeksi että petin häntä mutta en tiedä pitäisikö jättää vai jatkaa suhteessa.jätkälleni en voi asiasta puhua . (omistan 22 exää)

18

379

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vai omistat.

    • thejokuu

      Ei sun pitäis tehdä mitään, koska et ole vielä tarpeeksi kehittynyt päätösten tekoon, anna ajan tehdä päätöksiä.

    • vanhasetäääää

      Olet liian nuori tekemään järkeviä päätöksiä tai sitoutumaan yhteen ihmiseen. Elä nuoruuttasi ja pidä hauskaa ja nauti seksistä kondomin kanssa.

    • Jiggid

      Etenkin mitä tarkoitat pettämisellä tuossa iässä? Olet muutenkin vielä liian nuori tekemään järkeviä päätöksiä

      • Eli suosittelet tekemään järjettömän päätöksen?


      • Jiggid

        Ei, vaan tarkoitan että en suosittele tekemään mitään tyhmää tuossa vaiheessa kun ei olla edes vielä valmiita vakavampaan suhteeseen. Myös jos omistaa jo 22 exää ja pettää poikaystäväänsä 13 vuotiaana nii kuka nyt haluis tollasen kanssa suhteeseen.


      • Jiggid kirjoitti:

        Ei, vaan tarkoitan että en suosittele tekemään mitään tyhmää tuossa vaiheessa kun ei olla edes vielä valmiita vakavampaan suhteeseen. Myös jos omistaa jo 22 exää ja pettää poikaystäväänsä 13 vuotiaana nii kuka nyt haluis tollasen kanssa suhteeseen.

        Mutta jos ei voi tehdä järkeviä päätöksiä, ei voi tehdä järkeviä päätöksiä.


      • Jakuliini
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Mutta jos ei voi tehdä järkeviä päätöksiä, ei voi tehdä järkeviä päätöksiä.

        Älä te päätöksiä... Päästä irti pojasta ja elä elämääsi.


      • Jakuliini kirjoitti:

        Älä te päätöksiä... Päästä irti pojasta ja elä elämääsi.

        Mutta irti päästäminen on päätös.


      • Jakuliini

        No joo mut.. mut.. sul on tyhmät hiukset! Nii


    • No siis älä ala suhteeseen jos et vittu oo valmis ja et osaa seurustella ja petät vaan NIIN ELÄ VITTU SEURUSTELE,
      vittu noloi lapsii :DDD

      • Thepillukid

        Tulihan ne räksyttäjät, ikäänkuin heitä itseään olisi petetty.


      • No voi jösses nyt taas XDDDDD kuolen


      • Thepillukid
        Vittu-jee kirjoitti:

        No voi jösses nyt taas XDDDDD kuolen

        Hyvä.


    • KannattaaKasvaa

      04? Kannattaa varmaan vähän vielä kasvaa

    • Ihmelikka

      Olen samanikäinen, mielestäni seurustelu ei sovi näin nuorelle vielä. En minä ole ainakaan vielä kypsä tuollaiseen.

      • Jotkut ovat. Aloittaja toki ei.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe