Paras autokorjaamo?

CastrolSport

Mikäs on kylän paras autokorjaamo? Olisi vähän harvinaisempi sporttiauto syyshuollon tarpeessa ja kiireiden takia ei ehtisi viedä Helsinkiin asti öljynvaihtoon.

137

2981

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alipainesimbanssi

      Fiatin merkkihuolto tietenkin!
      Taidat olla oikea rahamies on massia, kelkkaa ja likaisia paljuja ;-)
      nim. viisikymppiälähenee

      • CastrolSport

        Corvettemiehiä ennemminkin 127-kokemusten jälkeen :)


    • LeveätGummit

      Autokorjaamossa voi odotellessaan vilkuilla seinille ripustettuja Michelin kalentereita. Niissä esitellään näyttäviä renkaita. Jos sopivia renkaita ei löydy voi aina ihastella näyttäviä fitness runkoja. Kunnosta kiinnostuneet voi myös mennä omalla puhelimella sivulle http://www.iltalehti.fi/hyvaolo/201710052200441087_ie.shtml Fitnessiä katsellessa ei harmita vaikka huoltoa joutuisi odottelemaan hiukka pidempään.

    • apin-kouto

      Madzdabiatschi on kyllä aika peli. Se ruopis 7-vaihteellakin, jos ois moottori kiinni. Mutta mäntä on kiinni, sylinterissä. Ei ollu viisasta laittaa pitzsaa öljyreijästä. Mie ku tykkään pitzsasta, nii aattelin, että autoki tykkää.

      • HänOnIhanaNuorimies

        Pitäjässä ei ole kuin YKSI URHEILUAUTO ja se on eräällä mahtavaakin mahtavammalla nuorella miehellä, joka ei esitelyjä kaipaa!

        Tuttu myös useista elokuvista!


      • HärskiäOnTouhusi
        HänOnIhanaNuorimies kirjoitti:

        Pitäjässä ei ole kuin YKSI URHEILUAUTO ja se on eräällä mahtavaakin mahtavammalla nuorella miehellä, joka ei esitelyjä kaipaa!

        Tuttu myös useista elokuvista!

        Miten kukaan kehtaa leuhkia jollakin 20 vuotta vanhalla käytetyllä Saksan tuonnilla???

        Kirjoitus vain todistaa vanhan totuuden, että omaisuudellaan leuhkivat vain oikeasti perseaukiset!


    • oon-ollu

      Kyllä se on Pärnäsen korjaamo

    • Horseshow

      Tuli iso perintö ja olen tilaamassa kauan haaveilemaani Ferraria Italiasta. Vielä pitäisi väri valita. Ferrari tietenkin pitäisi ottaa punaisena, mutta musta on miellyttänyt auton värinä aina eniten. Lisäksi musta ferrari ei ehkä herättäisi niin paljon huomiota kadulla ja parkissa.
      Tuohon korjamojuttuun uteliaana kiinnitin huomiota, koska asun itse paikkakunnalla ja täällä kun italoautoa liikkuu, olisi kiva kuulla komenttia. Asiallisia tietenkin.

      • NoSehänPassaa

        Tuota ajatusta voisi jalostaa vielä eteenpäi. koska paikkaunnalla on useita italianautoja olisi muka tavata yhteisen oleskelun ja myös hauskanpidon merkeissä. Tapaamiseen voisi sisältyä muutakin kuin pelkkää renkaanpotkintaa. Varmasti löytyisi aikaa ja halua sekä jonkunlainen paikkakin tuollaiseen pienimuotoiseen tapaamiseen. Tokihan sinne olisi kaikki tervetulleita vaikka ei olisi autoakaan. Siitähän sitten kehittyisi jokavuotinen tapaaminen ja tutustumistilaaisuus ja mahdollisuus lihan grillaamiseen. Ehdotuksia ja rakentavaa asiaa keskustelupalstalle. Mäntyharjun keskustelupalsta nousee koko kansan tietoisuuteen yhteisön voimasta.


    • CastrolSport

      Eikö täällä voi keskustella kunnolla? Kysyin hyvää korjaamoa ja vastauksia tuli melkein 20, joista yksikään ei ollut aiheeseen liittyvä. Mikkeliin siis Vette syyshuoltoon ennen talviunille siirtoa.

      • AutoilijaMyös

        Ei näköjään voi. Vie Mikkelliin jos sieltä löytyy, apuja täältä palstalta ei kyllä löydy. Nimettöminä huudellaan puskista pelkkää törkyä. Itse käytän oman Ferrarini huollossa pääkaupungissamme nimeltä mainitsemattomassa huoltoliikkeessä.


      • EsiinKaikinKeinoinVaan
        AutoilijaMyös kirjoitti:

        Ei näköjään voi. Vie Mikkelliin jos sieltä löytyy, apuja täältä palstalta ei kyllä löydy. Nimettöminä huudellaan puskista pelkkää törkyä. Itse käytän oman Ferrarini huollossa pääkaupungissamme nimeltä mainitsemattomassa huoltoliikkeessä.

        Kuka nyt pikkukylän palstalla tuollaisia kyselisi? Aloituksesi tarkoitus on vain mainostaa sitä omaa romuasi, kun siitä ei kukaan kysele eikä kirjoita mitään! Jos muuta väität, niin näytä se viesti, jossa autostasi on joku muu kuin sinä itse kiinnostunut!


      • HyviäHuomioita
        EsiinKaikinKeinoinVaan kirjoitti:

        Kuka nyt pikkukylän palstalla tuollaisia kyselisi? Aloituksesi tarkoitus on vain mainostaa sitä omaa romuasi, kun siitä ei kukaan kysele eikä kirjoita mitään! Jos muuta väität, niin näytä se viesti, jossa autostasi on joku muu kuin sinä itse kiinnostunut!

        Sanoisin että Siroselle veisin Tölkin syyniin.


      • Pumpadepum

        Aloitus on aivan asiallinen ja jossakin muualla se olisi poikinut liudan järkeviä vastauksia. Täällä vain yksi järkevä vastaus ja siinäkin henkilö vie Ferrarinsa Helsinkiin nimeltä mainitsemattomaan huoltoliikkeeseen. Savolainen kateus ja kauna kalvaa osaa palstalaisista. Jos on paha olla voi lukea jotain muuta. Alatyylinen puskahuutelu ilmaisee henkilön pahan olon. Itse tai ystävä voisi auttaa tuota onnetonta joka voi pahoin, apua saaa kun hakee.


      • TäytyyImetellä
        Pumpadepum kirjoitti:

        Aloitus on aivan asiallinen ja jossakin muualla se olisi poikinut liudan järkeviä vastauksia. Täällä vain yksi järkevä vastaus ja siinäkin henkilö vie Ferrarinsa Helsinkiin nimeltä mainitsemattomaan huoltoliikkeeseen. Savolainen kateus ja kauna kalvaa osaa palstalaisista. Jos on paha olla voi lukea jotain muuta. Alatyylinen puskahuutelu ilmaisee henkilön pahan olon. Itse tai ystävä voisi auttaa tuota onnetonta joka voi pahoin, apua saaa kun hakee.

        Mikä vika siroselle viennissä?T:Timppa


    • MahtavaNUORUKAINENhänOn

      Pitäjässä on valitettavasti huono tuo huoltotilanne. Eräällä tunnetulla taiteilijalla on tiettävästi sellainen erikoinen urheiluauto, että sen huollot on tehtävä Italiassa! Tämä nuorimies (taiteilija) on muutoin kyllä kunnostautunut erilaisten nesteiden vaihdoissa eli se kyllä pitäjässä osataan!

      En tiedä onko Helsinkiin jo perustettu pätevä huoltoliike, mutta ainakin noiden rikkaiden ja menestyneiden elämä on erilaista kun esim. Matstalla tai Korolloilla ajavien!

      Toivottavasti nuo muutkin urheiluautot saadaan huollettua, vaikka ne ei aivan elokuvatähden vaatimustasoisia olisikaan!

    • apikouto

      Onko tuolla ylempänä oleva auto se kuuluisa madxzda?

    • Isompaa

      Korjaamoa joutuu hakemaan hiukan kauempaa. Jos auto on hiukan eri merkkiä kuin normi japanilaiset ja mut golfit jne. on haku kauempaa parempi ratkaisu. Omani olen huollattanut merkkiliikkeessä, koska kyseessä ei aivan jokaisella kylällä oleva automerkki. Kyllä kyllä se on juuri se, hieno urheiluauto. Se kerjää huomiota puoleensa ja aina joku on pyytämässä kuvata itsensä auton kanssa. Vastakkaista sukupuolta auto kiinnostaa kovasti, riippuu tietysti kuka on auton ratissa, ja kumpaa sukupuolta ajaja on, mies vai nainen. Kyydit sillä saa kun tulee pyytämään rohkeasti ja moni on niin tehnytkin, mikäs sen mukavampaa ilmaiset j aturvalliset kyydit, tervetuloa vaan.

      • VieläIsompaa

        En ole tehnyt sinunkauppoja kuka sitten oletkin. Ei ole väliä vaikka hankkisit autosi Mikkelistä, saatikka Saksasta, käsittämätöntä. Mikä auto minulla on se on minun asiani, sellaista sinulla ei ole. Tuskin kykenisit edes hankkimaan edes ajokorttia. Tulotasoni on todella hyvä, sellaistakaan sinulla ei ole etkä pysty todistetusti edes hankkimaan. Mitkä ja kenen verotiedot, käsittämätöntä. Täällä häirikkö kirjoittellee ja huutelee törkeyksiä autoista ja veroista ja Saksasta, käsittämätöntä. Verotiedot ja 9 euron sakot, käsittämätöntä.


    • Tappi-irti

      Kiitos ylläpidolle siitä herkkyydestä, jolla he ruokkivat mielisairasta ja vahvistavat hänen harhojaan. Juuri tällaista suhtautumista tarvitaan. Auta miestä ulapalla, poista veneestä tappi.

    • Lisää-tarviis

      St1,Ad onhan jotain vaihtoehtoja.Ja nyrkkipajat?

      • TämäNuorimiesOnMahtava

        Valitettavasti pitäjän korjaamot eivät osaa huoltaa maailman laadukkainta autoa, joita pitäjässä on vain yksi! Aivan kuin Pauligin mainoksessa "Laadulla on Tekijänsä", aivan samoin voidaan sanoa auton omistajasta eli maailmanluokan tähdellä on maailmanluokan auto!


      • Mahtavata
        TämäNuorimiesOnMahtava kirjoitti:

        Valitettavasti pitäjän korjaamot eivät osaa huoltaa maailman laadukkainta autoa, joita pitäjässä on vain yksi! Aivan kuin Pauligin mainoksessa "Laadulla on Tekijänsä", aivan samoin voidaan sanoa auton omistajasta eli maailmanluokan tähdellä on maailmanluokan auto!

        Ai ai se magdzsdan korjaaja lappeenrannassa. Ei se nyt niin mahtavalle näyttäny, nuoli koiraakin.


    • Autonainen32v

      Ei vieläkään ole kunnon vastausta saatu aloittajan kysymykseen. Tuo huoltokurssi on todella hyvä juttu. Taidan kuitenkin turvautua viemään kalliin urheiluautoani kauemmas huoltoon.

      • SavolaistaVedätystä

        Huoltokursseja naisille useissa kartanoissa vai? Eli sano yksikin, tai todistat tuossakin noiden kirjoitusten olevan pelkkää laitonta groomingia!


      • Autotyttönen

        Hyvä sellainen kurssi on, oppii jotakin. Nuoremmille naisille voisi sitten järjestää vaikka jonkunlaisen alkeiskurssin. Ei sitten seiso tienposkessa kanki kädessä, vaan osaa myös auttaa avun tarvitsijoita.


    • Kirtos-kördös

      Kiitos ylläpito tästä ylevästä ketjusta, tässä aivan puhdistuu ja kokeen uuden elämän.

    • Autoilijanainen

      Ylläpidolle todella iso kiitos. Herjaketjut ja kaikenlaiset kateus ym. törky syyttelyt viattomia ihmisiä vastaan poistoon. Kiitos kiitos

    • Njet-ljeb

      Selkärankaa ylläpito ja mielisairaan ketjut pois. Kohta olette itsekin leivättömän pöydän äärellä.

      • MiksiTotuusPiiloon

        Polttaako maa jalkojen alla? Mitäs mielisairasta totuuksissa on?


    • Zkorjaamo

      No, joko se korjaamoasia selvisi, vai eikö ole tarkoituskaan.

    • KysymykseenVastaus

      Alkuperäiseen kysymykseen liittyen.

      Et maininnut automerkkiäsi, mutta Helsingistä löytyy ainakin Porschen, Jaguarin ja Ferrarin valtuutetut huollot.

      Jos toisaalta olet oikea automies, eli Corvette-mies, suosittelisin sinulle Finnvetteä.

      • Näennäiskeskustelua

        Tuntuu vain jotenkin tyhmältä, että joku ei noita huoltopaikkoja tietäisi tai osaisi niitä edes etsiä. Tuokin mainitsemasi Finnvette löytyy googlaamalla "Corvette huolto".


      • HänelläOnMiljoonia
        Näennäiskeskustelua kirjoitti:

        Tuntuu vain jotenkin tyhmältä, että joku ei noita huoltopaikkoja tietäisi tai osaisi niitä edes etsiä. Tuokin mainitsemasi Finnvette löytyy googlaamalla "Corvette huolto".

        Helsingissä on hyviä huoltopaikkoja, mutta pitäjässä ei taida niin laadukkaita paikkoja olla, jotka osaisivat esim. Ferraria huoltaa?


    • KatsokaaMikäHinkuUkolla

      Koko palstalla ei ole juuri mitään muuta kuin yhden sairaan 46-vuotiaan ukon jatkuvaa p*skan jankutusta ja pikkutyttöihin kohdistettua valehtelevaa groomingia!

      Oliko tuo eilisen poliisin kuulusteltavana, kun piti poikkeuksellisen tauon?

    • Maantomuko

      Pitäjämme eessä pieni portti on, illan hämytessä siinne luikimme. Sateenkaari päättyi nimittäin hautausmaalle. Siellä on tuntemattoman autoasentajan uurna. Ei siinä edes nimeä ole. Vain linnun kuva kaiverrettu yhdelle sivulle. Ei, se ei ole lokki, vapauden symboli, vaan lian, kateuden ja röyhkeyden vertauskuva. Siinä on siis variksen hahmo.
      Jospa maan viileys rauhottaisi tuon levottoman maan tomun vaelluksen päätepisteen. Ei hän päässyt huoltamaan ferraria, ei edes työntämään sellaista. Hänen oli tyytyminen jaappanilaisiin sarjatuotantovälineisiin, aamen.

    • KylläSeMahtavanIsoOn
      • EivätPoistaTuotakaan

        Onpa huono tasapaino pellellä!

        Näkee, että vanha koira ei opi uusia temppuja.


      • HänelläOnMiljoonia
        EivätPoistaTuotakaan kirjoitti:

        Onpa huono tasapaino pellellä!

        Näkee, että vanha koira ei opi uusia temppuja.

        Tasapainoon saattaa vaikuttaa se. että kuivapuvussa ei ole taskua paksulle lompakolle, joka normaalisti on mukana. Liikaa siis etupainoa, kuten yli 200:sta elokuvasta olemme nähneet!


    Ketjusta on poistettu 159 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe