Koska ekat juoksut?

Kiinnostaa

Koska nartuillanne on ekat juoksut alkaneet? Etenkin isojen rotujen juoksujen alkamisajankohta kiinnostaa. Onko kenenkään koiralla alkanut alle puolivuotiaana?

8

2496

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bäläbälä

Yleensä koiran ensimmäinen juoksu tulee 6kk -->. Muistaakseni vanhemmilla koirilla myöhemmin
      n.9 kk iässä....

• bäläbälä

Tarkoitin että suuremmilla koirilla n. 9kk iässä. Sorry kirjoitusvirheeni.......

• FAU

Meillä just tällä viikolla alko ekat juoksut nartulla,koira on aika tarkkaan vuoden ikänen. Siskolla ei vielä oo alkanu,mutta eiköhän ne kohta tuu sillekkin,kun vähän jo merkkailee siihen malliin.
      Aikasimmillaan meillä on ollu suunnilleen puol vuotiaana,mutta se on kyllä ainoo laatuaan niin aikasessa ollu,ainakin meidän poppoossa ja sakemanneja ovat.

• piia

kultaisellanoutajalla alkoi just tässä 8kk:n iässä...

• koirallinen

narttu, jolla alko 5,5 kk:n iässä ja väli on ollut max 5kk. Kyseessä on iso koira.

• pentu alkoi

anopin koiralla alkoi 4kk iässä,koira oli husky,collie ja sakemanni sekoitus.
        Itse ihmettelin tuota kun alkoi niin aikaisin,piti mennä itse tarkastamaan ettei veri tullut "väärästä" paikasta...ja kyllä sillä oli kiima... En itse ollut ennen tavannut koiraa jolla olisi alkanut kiima näin aikaisin...
        Mutta terve tyttö on ja nyt kiima säännöllisesti 5kk välein.

• Heli

Vastaan vaikka kyse taisi olla isoista koirista..mutta mun mielestä koolla ei ole väliä juoksuissa.
      Meillä vanhemmalla tytöllä juoksut alkoi 8kk iässä ja kierto on sen n.8kk. Nuorempi alkoi kanssa 8kk iässä ja kuinka sattuikaan nuorempi kun lopetti juoksun, vanhemmalla alkoi viikon sen jälkeen. Nyt vaan toivon että nuoremmalla ei olisi 8kk kiertoa koska sitten neidit juoksee peräkkäin..no ne on näitä nartun omistajan negatiivisia huolia..
      Tutulla on narttu, jolla huono hormoonitoiminta ja se juoksee vuoden välein.

• issu56

ensimmäisellä kultaisella alkoi kutakuinkin 7kk:n iässä, yhdellä taas 15kk:n ikäisenä. Muilla tuolta väliltä ja kaikki ovat samaa rotua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      186
      1395
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      123
      1198
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      49
      921
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      890
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      800
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      51
      788
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      56
      772
    8. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      102
      764
    9. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      712
    10. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60