Koska nartuillanne on ekat juoksut alkaneet? Etenkin isojen rotujen juoksujen alkamisajankohta kiinnostaa. Onko kenenkään koiralla alkanut alle puolivuotiaana?
Koska ekat juoksut?
8
2496
Vastaukset
- bäläbälä
Yleensä koiran ensimmäinen juoksu tulee 6kk -->. Muistaakseni vanhemmilla koirilla myöhemmin
n.9 kk iässä....- bäläbälä
Tarkoitin että suuremmilla koirilla n. 9kk iässä. Sorry kirjoitusvirheeni.......
- FAU
Meillä just tällä viikolla alko ekat juoksut nartulla,koira on aika tarkkaan vuoden ikänen. Siskolla ei vielä oo alkanu,mutta eiköhän ne kohta tuu sillekkin,kun vähän jo merkkailee siihen malliin.
Aikasimmillaan meillä on ollu suunnilleen puol vuotiaana,mutta se on kyllä ainoo laatuaan niin aikasessa ollu,ainakin meidän poppoossa ja sakemanneja ovat. - piia
kultaisellanoutajalla alkoi just tässä 8kk:n iässä...
- koirallinen
narttu, jolla alko 5,5 kk:n iässä ja väli on ollut max 5kk. Kyseessä on iso koira.
- pentu alkoi
anopin koiralla alkoi 4kk iässä,koira oli husky,collie ja sakemanni sekoitus.
Itse ihmettelin tuota kun alkoi niin aikaisin,piti mennä itse tarkastamaan ettei veri tullut "väärästä" paikasta...ja kyllä sillä oli kiima... En itse ollut ennen tavannut koiraa jolla olisi alkanut kiima näin aikaisin...
Mutta terve tyttö on ja nyt kiima säännöllisesti 5kk välein.
- Heli
Vastaan vaikka kyse taisi olla isoista koirista..mutta mun mielestä koolla ei ole väliä juoksuissa.
Meillä vanhemmalla tytöllä juoksut alkoi 8kk iässä ja kierto on sen n.8kk. Nuorempi alkoi kanssa 8kk iässä ja kuinka sattuikaan nuorempi kun lopetti juoksun, vanhemmalla alkoi viikon sen jälkeen. Nyt vaan toivon että nuoremmalla ei olisi 8kk kiertoa koska sitten neidit juoksee peräkkäin..no ne on näitä nartun omistajan negatiivisia huolia..
Tutulla on narttu, jolla huono hormoonitoiminta ja se juoksee vuoden välein. - issu56
ensimmäisellä kultaisella alkoi kutakuinkin 7kk:n iässä, yhdellä taas 15kk:n ikäisenä. Muilla tuolta väliltä ja kaikki ovat samaa rotua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1861395Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231198- 49921
- 70890
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53800Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51788- 56772
- 102764
- 33712
- 60709