Ikävä.....

"Aito ikävä on muistutus onnesta" jonka haluaa kokea/ muistaa uudestaan. Aika näyttää tai me näytetään ajalle.
Ilmianna
Jaa

28 Vastausta

aika kulkee. Toivottavasti aika ei ohita sitä hetkeä kun kaikkia muistoja voi yhdessä muistella, ja kokea kaiken uudelleen, mutta uutena aikana ja yhteiseen tulevaisuuteen.
Ilmianna
Jaa
Aika menee menojaan eikä taakseen vilkuile.
Ilmianna
Jaa
Ootko oikeesti mies täällä? Voisitko oikeasti kaivata minun kaltaista naista? Vihjeitä on...ja paljon. Voiko kaikki tämä olla vain sattumaa. Odotan aina sun näkemistä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
20 VASTAUSTA:
Olen oikeasti täällä. Kaipaan juuri sinua ja olen antanut paljon vihjeitä. Mutta et ole tarttunut vihjeisiini. Odotan aina näkemistäsi ja yhteisiä hetkiämme. Tämä naiselle, joka ehkä lukee nämä kaikki, mutta ei uskalla ilmoittaa olevansa myös täällä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sattumaa kaikki oli aluksi, mutta ymmärsinkin ihan jotain muuta, jota ei voi oikein järjellä selittää.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Millon viimeksi nähtiin?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ruusunnupukkaa kirjoitti:
Millon viimeksi nähtiin?
Kohta 2. Vuotta sitten.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ruusunnupukkaa kirjoitti:
Millon viimeksi nähtiin?
Tänään, mutta vain pikaisesti.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En ole realse.....totta, tänään pikaisesti nähtiin.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Näytit kiireiseltä, en halunnut kauheasti häiritä sua.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Eilen onneksi enemmän.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
En koskaan ole niin kiireinen, ettet saisi mua häiritä. :)
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Olen kirjoittanut aika moneen ketjuun. Aloituksia en ole tehnyt. Vastannut niihin joista olet tullut mieleen. Erikoiselta koko homma tuntuu.....
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ti vai ke?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sivusta kirjoitti:
En koskaan ole niin kiireinen, ettet saisi mua häiritä. :)
Kohta lehdetkin ovat puusta pudonneet 🍁
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ruusunnupuk kirjoitti:
Olen kirjoittanut aika moneen ketjuun. Aloituksia en ole tehnyt. Vastannut niihin joista olet tullut mieleen. Erikoiselta koko homma tuntuu.....
Joo niin tuntuu tosi erikoiselta välillä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Mitäpä jos ette tulisi häiritsemään tätä ketjua?

Jos oot siellä voisitko vielä laittaa mulle viestiä, haluan olla satavarma...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ruusunnupukk kirjoitti:
Ti vai ke?
Eilen oli ke. Nähtiin myös ti. On täällä erikoista, mutta tämä on turvallinen paikka ilmaista kaikki se, mitä kasvotusten ei helposti voi. Jos olet vastannut sinuun osuviin viesteihin, niin mihin ja miksi ne ovat jääneet?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Joskus on vaikea tunnistaa. Monesti joku viesti osuu, mutta et silti voi olla varma. Pitäisi erikseen keskustella mitä on laitettu....nytkin en muista et ke oltaisiin nähty. Ti nähtiin. Eilen taisin olla yhteyksissä sinuun.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Näin se täällä useimmiten menee, mutta nyt olen varma, että olemme toisillemme vieraat. Muistaisit eilisen.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Sano edes kaivattusi etukirjain...kauanko olet kaivannut häntä. Ehkä se paremmin selventää.
Mun muistii on mitä on...
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Et mitenkään voisi unohtaa eilisiä pitkiä näkemisiämme. Harmi, ettei osunut tälläkään kertaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Ehkä tämä oli hyvä herätys minulle. Toivon että tämä palsta suljetaan joskus. Sitä huomaa miten heikko on taas ollut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Aikaa ei ole, se on ihmisten keksimä juttu. Mitä on epäaito ikävä? Kuka hittolainen voi määritellä senkin?
Ihmisten pitäisi nykyään olla muutenkin epäaitoja sopiakseen johonkin muottiin. Ikävä on paska tunne ja semmosena se pysyy, vaikka kuin yrittävät termonilogialla saada se näyttämään joltain Freudin aikaiselta dussoituneena mielenhäiriönä, joka ilmaisee naisen vaginan liikkeitä!,
Tuo on ihan tosi, juuri tuollaisia Freudilaisia lainalaisuuksia nykyään kylvetään ihan yhteiskunnallisesti. Oot kahjo, jos et ole sellainen tai tällainen...
Ilmianna
Jaa
Onnekas nainen. Toivon että ap saat aikasi :)!
Ilmianna
Jaa
⏰?
Ilmianna
Jaa
⏲....
Ilmianna
Jaa
🐕?
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ikävä.....

"Aito ikävä on muistutus onnesta" jonka haluaa kokea/ muistaa uudestaan. Aika näyttää tai me näytetään ajalle.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta