Vuosi uimatta ja naimatta

hiphurraaa

ei tunnu missään!
Mites sulla?

27

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maissiiii

      Voi, mulla menny vuosia hiihtämättä.

      Mutta nyt ennustetaan hurjia
      kovinta pakkastalvea sataan vuoteen.

      Jospa silloin soisi itselleen sen nautinnon
      ja hyppäisi suksille, noille vallan olemattomille.

    • Pyh, tuo vielä mitään, vaan minä olen pärjännyt jo 27 vuotta maistamattakaan ruisleipää.
      Luistellutkaan en ole pariinkymmeneen vuoteen, kuka pystyy samaan.

      • No, ruisleipää söin tunti sitten mutta ilman pettuleipää olen ollut ainakin reilut 61 vuotta, luistelematta 21 vuotta.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        No, ruisleipää söin tunti sitten mutta ilman pettuleipää olen ollut ainakin reilut 61 vuotta, luistelematta 21 vuotta.

        Voitan sinut pettuleivän syömättömyydessä, huomenna tulee 64 vuotta, luistelemisen kanssa on kiikunkaakun.


      • Ancelina kirjoitti:

        Voitan sinut pettuleivän syömättömyydessä, huomenna tulee 64 vuotta, luistelemisen kanssa on kiikunkaakun.

        Hyvää syntymäpäivää!


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Hyvää syntymäpäivää!

        Lämmin kiitos !


      • Tähdet-kohdillaan
        Ancelina kirjoitti:

        Lämmin kiitos !

        Olet syntynyt hyvän onnen päivänä, tiistaina kylläkin, mutta kolmastoista päivä.


    • kymmenet-vuodet-

      En ole juonut maitoa kymmeniin vuosiin, enkä juo. Aloittaja vasta harjoittelee tekemättömyyttä.

    • nii-in

      Ei ihan onnistunut.

    • Teuvo.maanteiden

      Olen lopettanut runkkaamisen parikymppisenä, onhan siinä hieman eukko kovilla, mutta ei ainakaan vielä ole kieltänyt.

    • Pierrekierre

      Hiphurrraa heille
      On sananlasku, et joka pieremättä kusee, se naimatta kuolee. Miten on?
      Jos et ui, niin kellu kuvioina.

    • HyvältäMaistuuKIN

      Uimaan pitäääästä ja vesiliikuntaa harrastamaan.
      Ellei muuta ole tarjolla sooloseksiä voi harrastaa aina välillä.

      • HyvältäMaistuuKIN

        Pahuksen tekstinkäsittely. Korjaan:

        Uimaan pitää päästä ja myös vesiliikuntaa harrastamaan usein ja säännöllisesti.

        Ellei muuta parempaa ole tarjolla, sooloseksiä voi harrastaa myös aina välillä.


    • rewas

      Mitä eroa on naimisella ja runkkaamisella ? naikaas joskus niin tiiätte :P

      • TunnetkoAnatomiaa

        Riippuu parittelukumppanin taidoista, huomaavaisuudesta ja halusta tarjota hyvää toisellekin. On paljon miehiä, joilla ei ole alkeellisintakaan tietoa asioista, eikä se voi toimia.

        Minulle kelpaa vain laatu toisella kertaa ja siitä eteenpäin. Kerran voi kokeilla tökkijänkin kannsa, mutta ei toista.

        Onnellisella on myös hyvä rakastaja tai ainakin ihania muistoja sellaisesta. Aviomieheni oli maailman paras... minulle ja minä hänelle. Voihan.


    • eihätää

      Minulla on useampi vuosi noista kummastakin, ei todella tunnu missään, hyvin oon pärjännyt.

    • hepskukkuuuu

      Voi, voi, vaikka mitä asioita on jäänyt vuosikymmenten taakse, turha listaa on tänne tehdä, pitkä siitä tulisi. Varmaa kuitenkin on etten ole kussut vaippoihin kohta 70 vuoteen.

    • KohtaKasvaaUmpeen

      Vuosi uimatta ja neljä naimatta :(

    • reppuriika

      No eipä ole uitu vuoteen eikä naitukaan. No uiminen on sittenkin tuoreimmassa muistoissa. Jospa ensi kesä olisi niin lämmintä että rohkenisi uimaan järvessä. Uimahalli olisi parin kolmen kilsan päässä, mutta ei sitten tule lähdettyä.

    • tööttt

      - vammautuminen vuoskymmeniä sitten toi paljon muutoksia myös mun elämään
      - opettelen sopeutumista ja ihmiselonrajallisuutta - mit on tulla tuskantuttavaksi näilläkin raukoillarajoilla - -häpeäkulteistaseuraaviin....

    • Onanoin

      Runkkarin lapset ei maailmalla kulje :)

    • Suukottelu ja saunominen on ihan ihkua - suukotella sopii ilman saunaakin ; D

    • jotakinjäi

      No ei tunnu missään...uinu viimeks joskus viime vuostuhannen puolella, viimestä naintia en muista, umpeen jo kasvaa.......maitoo en ole juonut lähes 40 vuoteen, enkä syönyt kirjolohta vuoden -93 jälkeen...............

    • hiphurraaa

      Aika tylsää, ei ees lohta!

      • jotakinjäi

        No ei ollenkaan....MERIlohta kyllä mutta ei kirjolohta, niillä on selvä ero.....


    • vapaanaintiuinti

      Uinnista viis mutta nainnista on niin hyvät muistot,
      että hulluhan se on joka sen harrastuksen kesken elämän jättää.

    • Aamuyöllä

      Sanos muuta uimisesta en ole kiinnostunut juuri missään vaiheessa, jäänyt melko vähiin. Naiminen huomattavasti nautinnollisempaa mieluisan kumppanin kera, kuuma polttava vartalo vasten toisen halukasta polttavaa ihoa nauttia yhdessä. Mikä enää parempaa. Elämää ja erotiikkaa unohtaa ei saa milloinkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe