Vuosi uimatta ja naimatta

hiphurraaa

ei tunnu missään!
Mites sulla?

27

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maissiiii

      Voi, mulla menny vuosia hiihtämättä.

      Mutta nyt ennustetaan hurjia
      kovinta pakkastalvea sataan vuoteen.

      Jospa silloin soisi itselleen sen nautinnon
      ja hyppäisi suksille, noille vallan olemattomille.

    • Pyh, tuo vielä mitään, vaan minä olen pärjännyt jo 27 vuotta maistamattakaan ruisleipää.
      Luistellutkaan en ole pariinkymmeneen vuoteen, kuka pystyy samaan.

      • No, ruisleipää söin tunti sitten mutta ilman pettuleipää olen ollut ainakin reilut 61 vuotta, luistelematta 21 vuotta.


      • entinenmiäs kirjoitti:

        No, ruisleipää söin tunti sitten mutta ilman pettuleipää olen ollut ainakin reilut 61 vuotta, luistelematta 21 vuotta.

        Voitan sinut pettuleivän syömättömyydessä, huomenna tulee 64 vuotta, luistelemisen kanssa on kiikunkaakun.


      • Ancelina kirjoitti:

        Voitan sinut pettuleivän syömättömyydessä, huomenna tulee 64 vuotta, luistelemisen kanssa on kiikunkaakun.

        Hyvää syntymäpäivää!


      • entinenmiäs kirjoitti:

        Hyvää syntymäpäivää!

        Lämmin kiitos !


      • Tähdet-kohdillaan
        Ancelina kirjoitti:

        Lämmin kiitos !

        Olet syntynyt hyvän onnen päivänä, tiistaina kylläkin, mutta kolmastoista päivä.


    • kymmenet-vuodet-

      En ole juonut maitoa kymmeniin vuosiin, enkä juo. Aloittaja vasta harjoittelee tekemättömyyttä.

    • nii-in

      Ei ihan onnistunut.

    • Teuvo.maanteiden

      Olen lopettanut runkkaamisen parikymppisenä, onhan siinä hieman eukko kovilla, mutta ei ainakaan vielä ole kieltänyt.

    • Pierrekierre

      Hiphurrraa heille
      On sananlasku, et joka pieremättä kusee, se naimatta kuolee. Miten on?
      Jos et ui, niin kellu kuvioina.

    • HyvältäMaistuuKIN

      Uimaan pitäääästä ja vesiliikuntaa harrastamaan.
      Ellei muuta ole tarjolla sooloseksiä voi harrastaa aina välillä.

      • HyvältäMaistuuKIN

        Pahuksen tekstinkäsittely. Korjaan:

        Uimaan pitää päästä ja myös vesiliikuntaa harrastamaan usein ja säännöllisesti.

        Ellei muuta parempaa ole tarjolla, sooloseksiä voi harrastaa myös aina välillä.


    • rewas

      Mitä eroa on naimisella ja runkkaamisella ? naikaas joskus niin tiiätte :P

      • TunnetkoAnatomiaa

        Riippuu parittelukumppanin taidoista, huomaavaisuudesta ja halusta tarjota hyvää toisellekin. On paljon miehiä, joilla ei ole alkeellisintakaan tietoa asioista, eikä se voi toimia.

        Minulle kelpaa vain laatu toisella kertaa ja siitä eteenpäin. Kerran voi kokeilla tökkijänkin kannsa, mutta ei toista.

        Onnellisella on myös hyvä rakastaja tai ainakin ihania muistoja sellaisesta. Aviomieheni oli maailman paras... minulle ja minä hänelle. Voihan.


    • eihätää

      Minulla on useampi vuosi noista kummastakin, ei todella tunnu missään, hyvin oon pärjännyt.

    • hepskukkuuuu

      Voi, voi, vaikka mitä asioita on jäänyt vuosikymmenten taakse, turha listaa on tänne tehdä, pitkä siitä tulisi. Varmaa kuitenkin on etten ole kussut vaippoihin kohta 70 vuoteen.

    • KohtaKasvaaUmpeen

      Vuosi uimatta ja neljä naimatta :(

    • reppuriika

      No eipä ole uitu vuoteen eikä naitukaan. No uiminen on sittenkin tuoreimmassa muistoissa. Jospa ensi kesä olisi niin lämmintä että rohkenisi uimaan järvessä. Uimahalli olisi parin kolmen kilsan päässä, mutta ei sitten tule lähdettyä.

    • tööttt

      - vammautuminen vuoskymmeniä sitten toi paljon muutoksia myös mun elämään
      - opettelen sopeutumista ja ihmiselonrajallisuutta - mit on tulla tuskantuttavaksi näilläkin raukoillarajoilla - -häpeäkulteistaseuraaviin....

    • Onanoin

      Runkkarin lapset ei maailmalla kulje :)

    • Suukottelu ja saunominen on ihan ihkua - suukotella sopii ilman saunaakin ; D

    • jotakinjäi

      No ei tunnu missään...uinu viimeks joskus viime vuostuhannen puolella, viimestä naintia en muista, umpeen jo kasvaa.......maitoo en ole juonut lähes 40 vuoteen, enkä syönyt kirjolohta vuoden -93 jälkeen...............

    • hiphurraaa

      Aika tylsää, ei ees lohta!

      • jotakinjäi

        No ei ollenkaan....MERIlohta kyllä mutta ei kirjolohta, niillä on selvä ero.....


    • vapaanaintiuinti

      Uinnista viis mutta nainnista on niin hyvät muistot,
      että hulluhan se on joka sen harrastuksen kesken elämän jättää.

    • Aamuyöllä

      Sanos muuta uimisesta en ole kiinnostunut juuri missään vaiheessa, jäänyt melko vähiin. Naiminen huomattavasti nautinnollisempaa mieluisan kumppanin kera, kuuma polttava vartalo vasten toisen halukasta polttavaa ihoa nauttia yhdessä. Mikä enää parempaa. Elämää ja erotiikkaa unohtaa ei saa milloinkaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe