Vuosi uimatta ja naimatta

ei tunnu missään!
Mites sulla?
27243
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 27

Vanhimmat

Voi, mulla menny vuosia hiihtämättä.

Mutta nyt ennustetaan hurjia
kovinta pakkastalvea sataan vuoteen.

Jospa silloin soisi itselleen sen nautinnon
ja hyppäisi suksille, noille vallan olemattomille.

1Äänestä

Pyh, tuo vielä mitään, vaan minä olen pärjännyt jo 27 vuotta maistamattakaan ruisleipää.
Luistellutkaan en ole pariinkymmeneen vuoteen, kuka pystyy samaan.

1Äänestä
  • No, ruisleipää söin tunti sitten mutta ilman pettuleipää olen ollut ainakin reilut 61 vuotta, luistelematta 21 vuotta.

Äänestä

• entinenmiäs kirjoitti:

No, ruisleipää söin tunti sitten mutta ilman pettuleipää olen ollut ainakin reilut 61 vuotta, luistelematta 21 vuotta.

Voitan sinut pettuleivän syömättömyydessä, huomenna tulee 64 vuotta, luistelemisen kanssa on kiikunkaakun.

Äänestä

• old_profile_92365 kirjoitti:

Voitan sinut pettuleivän syömättömyydessä, huomenna tulee 64 vuotta, luistelemisen kanssa on kiikunkaakun.

Hyvää syntymäpäivää!

1Äänestä

• entinenmiäs kirjoitti:

Hyvää syntymäpäivää!

Lämmin kiitos !

1Äänestä

• old_profile_92365 kirjoitti:

Lämmin kiitos !

Olet syntynyt hyvän onnen päivänä, tiistaina kylläkin, mutta kolmastoista päivä.

1Äänestä

En ole juonut maitoa kymmeniin vuosiin, enkä juo. Aloittaja vasta harjoittelee tekemättömyyttä.

1Äänestä

Ei ihan onnistunut.

Äänestä

Olen lopettanut runkkaamisen parikymppisenä, onhan siinä hieman eukko kovilla, mutta ei ainakaan vielä ole kieltänyt.

Äänestä

Hiphurrraa heille
On sananlasku, et joka pieremättä kusee, se naimatta kuolee. Miten on?
Jos et ui, niin kellu kuvioina.

Äänestä

Uimaan pitäääästä ja vesiliikuntaa harrastamaan.
Ellei muuta ole tarjolla sooloseksiä voi harrastaa aina välillä.

Äänestä
  • Pahuksen tekstinkäsittely. Korjaan:

Uimaan pitää päästä ja myös vesiliikuntaa harrastamaan usein ja säännöllisesti.

Ellei muuta parempaa ole tarjolla, sooloseksiä voi harrastaa myös aina välillä.

Äänestä

Mitä eroa on naimisella ja runkkaamisella ? naikaas joskus niin tiiätte :P

Äänestä
  • Riippuu parittelukumppanin taidoista, huomaavaisuudesta ja halusta tarjota hyvää toisellekin. On paljon miehiä, joilla ei ole alkeellisintakaan tietoa asioista, eikä se voi toimia.

Minulle kelpaa vain laatu toisella kertaa ja siitä eteenpäin. Kerran voi kokeilla tökkijänkin kannsa, mutta ei toista.

Onnellisella on myös hyvä rakastaja tai ainakin ihania muistoja sellaisesta. Aviomieheni oli maailman paras... minulle ja minä hänelle. Voihan.

Äänestä

Minulla on useampi vuosi noista kummastakin, ei todella tunnu missään, hyvin oon pärjännyt.

Äänestä

Voi, voi, vaikka mitä asioita on jäänyt vuosikymmenten taakse, turha listaa on tänne tehdä, pitkä siitä tulisi. Varmaa kuitenkin on etten ole kussut vaippoihin kohta 70 vuoteen.

Äänestä

Vuosi uimatta ja neljä naimatta :(

Äänestä

No eipä ole uitu vuoteen eikä naitukaan. No uiminen on sittenkin tuoreimmassa muistoissa. Jospa ensi kesä olisi niin lämmintä että rohkenisi uimaan järvessä. Uimahalli olisi parin kolmen kilsan päässä, mutta ei sitten tule lähdettyä.

1Äänestä

- vammautuminen vuoskymmeniä sitten toi paljon muutoksia myös mun elämään
- opettelen sopeutumista ja ihmiselonrajallisuutta - mit on tulla tuskantuttavaksi näilläkin raukoillarajoilla - -häpeäkulteistaseuraaviin....

1Äänestä

Runkkarin lapset ei maailmalla kulje :)

Äänestä

Suukottelu ja saunominen on ihan ihkua - suukotella sopii ilman saunaakin ; D

1Äänestä

No ei tunnu missään...uinu viimeks joskus viime vuostuhannen puolella, viimestä naintia en muista, umpeen jo kasvaa.......maitoo en ole juonut lähes 40 vuoteen, enkä syönyt kirjolohta vuoden -93 jälkeen...............

Äänestä

Aika tylsää, ei ees lohta!

Äänestä
  • No ei ollenkaan....MERIlohta kyllä mutta ei kirjolohta, niillä on selvä ero.....

Äänestä

Uinnista viis mutta nainnista on niin hyvät muistot,
että hulluhan se on joka sen harrastuksen kesken elämän jättää.

Äänestä

Sanos muuta uimisesta en ole kiinnostunut juuri missään vaiheessa, jäänyt melko vähiin. Naiminen huomattavasti nautinnollisempaa mieluisan kumppanin kera, kuuma polttava vartalo vasten toisen halukasta polttavaa ihoa nauttia yhdessä. Mikä enää parempaa. Elämää ja erotiikkaa unohtaa ei saa milloinkaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

hiphurraaa kirjoitti:

ei tunnu missään!
Mites sulla?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu