Minulla on synnytyksestä aikaa 9 päivää. Painoin ennen raskautta 53kg ja ennen synnytystä 64kg. Nyt reilu viikossa painoni on taas tuon 53kg ja tuntuu vain tippuvan kokoajan. Vähän huolestuttaa että kuihdun ihan olemattomaksi.. en imetä lastani ja herkkuja olen syönyt joka päivä sekä normaalia ruokaa myös aina vain kun ehdin, välillä jää syöminen vähälle sillä en vauvan takia ehdi.
Onko normaalia?
2
142
Vastaukset
- MahdotonVastata
Kannattaa jättää herkut pois ja syödä terveellisesti. Tuo paino ei merkkaa mitään, jos et kerro pituustietojasi. Vai etkö tiedä kuinka pitkä olet?
Oletetaan että, jos olet 170 cm pitkä (mikä on lähellä naisten keskipituutta), paino on vielä normaalin rajoissa. Jos painosi tippuu vielä tuosta 7-8 kg alat vasta olla kuihtunut aika olemattomiin. - Seuraile
Itsellä putosi myös takaisin alkupainoon, ei ehkä viikossa mutta kuukaudessa. Imetys ja vauvan kanssa puuhaaminen vievät runsaasti energiaa. Jos muuten voit hyvin niin tuskin mitään ihmeellistä. Jos tulee muita oireita, niin ihan vanhanaikainen syys, voi olla matoja. Tietenkin on muitakin syitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372320
- 551337
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361266- 631191
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39914Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.121788- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23596Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55575