Te, jotka oletta antaneet vauvallenne korviketta melkein vastasyntyneestä asti, niin korvikkeet vaikuttanut jotenkin huonolla tavalla lapseen?
Äidinmaidonkorvike
5
131
Vastaukset
- EnOleHuomannutHuonoa
Tarkoititko että "Te, jotka oletta antaneet vauvallenne korviketta melkein vastasyntyneestä asti, niin onko korvikkeet vaikuttaneet jotenkin huonolla tavalla lapseen?"
Itse en ole tuollaista vaikutusta huomannut, koska se lapsistani, joka on saanut vastasyntyneestä asti korviketta on menestynyt koulussa parhaiten, on itsenäisin ja kaikinpuolin fiksuin. Lapsesta asti hän myös on ollut terveempi kuin rintamaidolla olleet sisaruksensa.
Äidinmaidon laatuun vaikuttanee äidin elämäntavat ja ravinto. Korvike sitä vastoin on ka suht tasalaatuista. Omat elämäntapani ovat kyllä olleet ihan ok, en tupakoi, harrastan liikuntaa ja syön terveellisesti, mutta nukun liian vähän ja stressaan lähes kaikesta.- EnOleHuomannutHuonoa
En tedä, kun avaus ei ollut suomea. Ehkäpä maahanmuuttaja kyseessä?
- uytutyityi
EnOleHuomannutHuonoa kirjoitti:
En tedä, kun avaus ei ollut suomea. Ehkäpä maahanmuuttaja kyseessä?
Todennäköisemmin tavallinen suomenkielinen elämäm koululainen. Rakasta äidinkieltään taiskaava natsi.
- MinunLapseni
Olen 3 lastani ruokkinut korvikkeella enkä ole huomannut mitään erityistä. Yhdellä lapsista on kissa-allergia ja astma, muilla ei mitään. Mitään ruoka-aineallergioita ei ole kenelläkään.
Olisin halusta imettänyt lapseni, mutta maitoa ei vaan tullut riittävästi.
Kaikki lapseni ovat nyt yli 20v. - Meidänlapset
Meilllä on yksi korvikkeella kasvanut ja kaksi rintamaidolla ruokittua lasta.
Tämä pulloruokittu on ehdottomasti ainakin yhtä terve tai oikeastaan terveempi kuin sisaruksensa, joilla molemmilla oli lapsena allergioita! Pullolapsi on menestynyt koulussa myös parhaiten. Kaikki nyt aikuisia.
Korvike on siis vaikuttanut hyvällä tavalla lapseen, jos näin pieni otanta on vertailukelpoinen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289