Pariskunnalle leluksi!

MjaN50ja40

Moi! Olemme n40v ja m50v pariskunta, seksikäs (hyvännäköinen) sekä mukavaa seuraa kaikin tavoin! Olemme saaneet muutaman kimppakivan aika pitkällä aikavälillä tosin, leluksemme puuhiimme ja kun tästä maasta ei fiksua ja ASIALLISEN näköistä tai luultavasti ei edes tervettä seuraa ole miltään sivulta löytynyt, koetamme täältä sitä löytää! Jos olet kiinnostunut tulemaan kimppaan toisiaan rakastavan parin kanssa ja pidät itsesiäsi mahdollisena hmmm kimppanaisen tyydyttäjänä niin kuin hän sinulta haluaa pistele jotain viestiä tänne niin palaamme asiaan!

16

910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meili-tulossa

      Laitettiin meiliä matkaan.

      • Ei-osoitetta

        Tämäkin tyystin ilman osoitetta.

        Vai onko vanha yleissääntö: jos ei postipalvelinta mainita, se on aina outlook.com.


      • ei.sääntöä
        Ei-osoitetta kirjoitti:

        Tämäkin tyystin ilman osoitetta.

        Vai onko vanha yleissääntö: jos ei postipalvelinta mainita, se on aina outlook.com.

        Ei ole enää tuollaista sääntöä. Täällä osoite olisi yleensä nimimerkin mukaan suomi24:ssä tai gmailissa. Viksu laittaa gmail osoitteensa tai prepaid puhnum näkyviin profiiliinsa siltä varalta että joku poistattaa suomi24 tunnuksen. Siinä menee samalla kaikki s24 postiin tulleet viestit.


    • Joo, no miten saadaan viestit kun niitä ei tule e-mailiin kun ei voi laittaa suoraa osoitetta tänne? Nimimerkin loppuhan on suomi24:n posti!

      • Laitettu postia


      • Melkoinen-törkimys

        Melkoisen törkeän itsekästä. Mies ensin ja sitten perässä vasta nainen.
        Kannattaakos moiseen itserakkineeseen edes vaivautua.


      • Se-on-Kutsuni
        Melkoinen-törkimys kirjoitti:

        Melkoisen törkeän itsekästä. Mies ensin ja sitten perässä vasta nainen.
        Kannattaakos moiseen itserakkineeseen edes vaivautua.

        Ei oikeastaan. Tuohan on yksi Kutsuni valenimimerkeistä. Juoksuttaa kesällä urveloita levareille ja aurinottopaikoille, kuten Turkuun Uittamon kallioille tai Maskun rivieralle tai Porvoon levarille jne.


    • Hei, tuntuu olevan hankalaa viestintää, mutta pakko yrittää josko itse onnistuisin yhteydenotossa.
      Olen kiinnostunut keskustelemaan ja mahdollisesti tutustumaan mahdollisesta yhteistoiminnasta jota käsittääkseni haette ja odotatte tällä haulla.

      • Onko-sähköpostia

        Olet kiinnostunut, mutta kun et kerro, miten yhteyden saa.


    • Käyttöönne

      Mistä päin Suomea olette.? Olen 46v, alistuva sub mies.

    • Snowmale

      Aletaanpas viestimään. Olen m49 ja pohjoisen puolella Suomea.

      T: suomi24.fi, lov7

      • Bariskunta

        Mites viestitään, onkohan sinulla sähkäpostia?


    • Voisimme olla halukkaita ainakin keskustelemaan asiasta olemme vasta harkinta vaiheessa.

    • Ottakaapa yhteyttä.

      • Hei-mikä-osoite

        Sivuasi ei löytynyt eli ei osoitetta!


      • feikkiä.pukkaa
        Hei-mikä-osoite kirjoitti:

        Sivuasi ei löytynyt eli ei osoitetta!

        Palstan pikku sadisti leikkii moraalipoliisia ja poistattaa profiileita eli älkää käyttäkö yhteydenotoissanne suomi24 postia. Se kun häviää samalla kun profiili poistuu

        prepaid tekstari, gmail. whatsapp tai kik.


    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe