Jalankulkija pahoinpiteli jalankulkijan

Jalan

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005405546.html

Tämä on melko normaalia, kun vahingossa tapahtuneen kontaktin jälkeen lyödään.

Nyt puhun vain jalankulkijoiden välisistä, en pyöräilijöiden ja jalankulkijoiden, koska sen jokainen tietää mitä se on.

Muutama esimerkki tältä päivältä: juoksin rinnakkaisen pyörätien ja jalkakäytävän jalkakäytävän oikeaa reunaa lähellä keskiviivaa. Vastakkaisesta suunnasta tuli jalankulkija kävellen pyörätien oikeaa reunaa eli myös lähellä keskiviivaa. Muita ei ollut lähelläkään. Yhtäkkiä hän siirtyy minun eteen jalkakäytävälle ja on sitä mieltä, että minä löin häntä! Yritin keski-ikäiselle naiselle huomauttaa, että hän siirtyi eteeni. Eipä auttanut mitään vaan hän löi minua sateenvarjolla ja hetken päästä nyrkillä. Ja edelleen syytti minua. Hän ei paljoa kuunnellut vaan edelleen syytti minua.
Noin puolen tunnin päästä edellisestä jouduin rinnakkaisen pyörätien ja jalkakäytävän jalkakäytävän puolella juostessani huutamaan vastaantulijoita väistämään, kun kuljetaan koko väylän leveydeltä eikä tehdä elettäkään siirtymiseksi.

Erittäin yleistä on, että ei väistätetä vaikka kuljetaan koko väylän leveydeltä vastaan ja nähdään vastaajantulija/-tulijat. Jos tulen takaa niin vaikka pyydän väistämään niin ei väistetä. Mikäli ei väistetä niin silloin menen väkisin jostakin välistä. Sen jälkeen saa kuulla vaikka mitä.
Ihmiset voisivat huomioida myös toiset ihmiset. Nyt kuljetaan niinkuin muita ei olisi kuin he itse!

0

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
        Ikävä
        61
        4378
      2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
        Kalajoki
        149
        3165
      3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
        Tunteet
        48
        2482
      4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
        Kalajoki
        50
        2407
      5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
        Maailman menoa
        98
        2065
      6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
        Ikävä
        24
        1883
      7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
        Ikävä
        30
        1616
      8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
        Hyrynsalmi
        23
        1612
      9. Mitä sinä mietit

Mies?
        Ikävä
        154
        1451
      10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
        Kuhmo
        34
        1253
      Aihe