Jalankulkija pahoinpiteli jalankulkijan

Jalan

https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005405546.html

Tämä on melko normaalia, kun vahingossa tapahtuneen kontaktin jälkeen lyödään.

Nyt puhun vain jalankulkijoiden välisistä, en pyöräilijöiden ja jalankulkijoiden, koska sen jokainen tietää mitä se on.

Muutama esimerkki tältä päivältä: juoksin rinnakkaisen pyörätien ja jalkakäytävän jalkakäytävän oikeaa reunaa lähellä keskiviivaa. Vastakkaisesta suunnasta tuli jalankulkija kävellen pyörätien oikeaa reunaa eli myös lähellä keskiviivaa. Muita ei ollut lähelläkään. Yhtäkkiä hän siirtyy minun eteen jalkakäytävälle ja on sitä mieltä, että minä löin häntä! Yritin keski-ikäiselle naiselle huomauttaa, että hän siirtyi eteeni. Eipä auttanut mitään vaan hän löi minua sateenvarjolla ja hetken päästä nyrkillä. Ja edelleen syytti minua. Hän ei paljoa kuunnellut vaan edelleen syytti minua.
Noin puolen tunnin päästä edellisestä jouduin rinnakkaisen pyörätien ja jalkakäytävän jalkakäytävän puolella juostessani huutamaan vastaantulijoita väistämään, kun kuljetaan koko väylän leveydeltä eikä tehdä elettäkään siirtymiseksi.

Erittäin yleistä on, että ei väistätetä vaikka kuljetaan koko väylän leveydeltä vastaan ja nähdään vastaajantulija/-tulijat. Jos tulen takaa niin vaikka pyydän väistämään niin ei väistetä. Mikäli ei väistetä niin silloin menen väkisin jostakin välistä. Sen jälkeen saa kuulla vaikka mitä.
Ihmiset voisivat huomioida myös toiset ihmiset. Nyt kuljetaan niinkuin muita ei olisi kuin he itse!

0

83

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
        Ikävä
        79
        1130
      2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
        Ikävä
        111
        1130
      3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
        Ikävä
        77
        601
      4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
        Kuhmo
        9
        508
      5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
        Ikävä
        47
        503
      6. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
        Ikävä
        17
        501
      7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
        Tunteet
        44
        465
      8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
        Ikävä
        112
        451
      9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
        Ikävä
        41
        442
      10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
        Ikävä