https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005405546.html
Tämä on melko normaalia, kun vahingossa tapahtuneen kontaktin jälkeen lyödään.
Nyt puhun vain jalankulkijoiden välisistä, en pyöräilijöiden ja jalankulkijoiden, koska sen jokainen tietää mitä se on.
Muutama esimerkki tältä päivältä: juoksin rinnakkaisen pyörätien ja jalkakäytävän jalkakäytävän oikeaa reunaa lähellä keskiviivaa. Vastakkaisesta suunnasta tuli jalankulkija kävellen pyörätien oikeaa reunaa eli myös lähellä keskiviivaa. Muita ei ollut lähelläkään. Yhtäkkiä hän siirtyy minun eteen jalkakäytävälle ja on sitä mieltä, että minä löin häntä! Yritin keski-ikäiselle naiselle huomauttaa, että hän siirtyi eteeni. Eipä auttanut mitään vaan hän löi minua sateenvarjolla ja hetken päästä nyrkillä. Ja edelleen syytti minua. Hän ei paljoa kuunnellut vaan edelleen syytti minua.
Noin puolen tunnin päästä edellisestä jouduin rinnakkaisen pyörätien ja jalkakäytävän jalkakäytävän puolella juostessani huutamaan vastaantulijoita väistämään, kun kuljetaan koko väylän leveydeltä eikä tehdä elettäkään siirtymiseksi.
Erittäin yleistä on, että ei väistätetä vaikka kuljetaan koko väylän leveydeltä vastaan ja nähdään vastaajantulija/-tulijat. Jos tulen takaa niin vaikka pyydän väistämään niin ei väistetä. Mikäli ei väistetä niin silloin menen väkisin jostakin välistä. Sen jälkeen saa kuulla vaikka mitä.
Ihmiset voisivat huomioida myös toiset ihmiset. Nyt kuljetaan niinkuin muita ei olisi kuin he itse!
Jalankulkija pahoinpiteli jalankulkijan
Jalan
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005