Onko joku käynyt noissa tutkimuksissa?
Kuinka paljon emätintä täytyy kyseisissä tutkimuksissa venyttää? Riittääkö ihan pienin tutkimus spekula?
Kohtuontelon tähystys ( hysteroskopia)ja imunäyte
2
308
Vastaukset 2
- eikivaa
Olin viime talvena semmosessa tutkimuksessa. Ei siinä emätintä venytetä, emätin joustaa itsestään riittävästi. Mutta kohtuun tunkeutuminen sattui ja näytteen otto oli tosi kivuliasta. Ei ollut kivaa, muttei onneksi kestänyt kauan.
- millit
Olen kokenut sen,,sekä pipellen.Hysteroskopiassa sairaalan gynegologi ,nuori nainen osasi tehdä sen nopeasti ja kätevsti,,kun ei jännitä alavatsaa,on mahd.rentona ,ei kestä kauaa,ei vertakaan tullut.ei kipuaa,. Papaan inhoan enemmän menoa,kauheaa ronkkimista ei ammattilaiselta,siis sairaanhoitaja ei gyne!Papan jälkeen viikko alavatsaa kipuilee kovasti,tekotapa sattuu ja verta tullut pari päivää,miksi sekin tehdään kovakourasisesti ja sairaanhoitajan taholta? NE EI OSAA TEHDÄ,AINOASTAAN GYNET.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831019
- 73852
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
- 29523
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61505