Onko täällä ketään gydoo nettisivuston käyttäjiä. Homojen anonyymi chätti sivusto.
Gydoo sivusto
14
4807
Vastaukset
- Käyttäjäää
On todella helppokäyttöinen ja hyvä. Suosittelen!
- Käytänmyös
On helppoa jutella ja vaihtaa kuvia. Suomalaisia vaan kaivattaisiin lisää sinne
- Homokuopio
Minä käyn siellä ja oon suomalainen . On vaan pari tullu vastaa heitä.
- Käytänmyös
Mihin aikoihin suunnilleen käytte jos käytätte?
- Homokuopio
Itse käyn siellä aamulla ja joskus iltapäivästä. Olen tavannut pari suomalaista
- Homokuopio
Lisää suomalaisia sinne ja runkataan yhdessä.
- Homokuopio
Kiitti. Pitää katsoa. ;)
- Homotku
Nyt lisää suomalaisia tänne
- Imekullia
Niin miks suomalaiset eivät uskalla video call tehdä toisilleen gydoo sivustolla. Mä ainakin haluaisin ja lisää suomalaisia sinne. Tehdään kivaan.
- Imekullia
Jokainen tuntee itsensä. Sinne vaan ja kivaa tekemistä riittää
- chattailija1234
Joo suomalaiset sinne vaa! Mahtava sivusto. Upeita jäbii ja miehii kaikkialt maailmasta. Ite en oo harmikseni yhteenkään suomalaiseen törmänny. Kiva ois törmätä. :)
- kiimainenpoika
Lisää suomalaisia tänne! Itse tänään koko illan ja yön chattaamassa siellä tulkaa ihmeessä juttelemaan.
- poika15vee
Oisko ketää tänään tulossa?
- Queer17
Oon nyt siel
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1422453Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1101067Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743