TORIKAMERA

äkäänen

Kyllä on vaikeeta kääntää kameraa oikealle et näkyy uudisrakennus ja vapaat parkkipaikat. Soitin energian johtajalle lupas hoitaa asian tais hoitaa vaan SIIRTOMAKSUJA Ei uskois ,,, näin tää vaan menee ...

24

919

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sillaimeillä

      Kyll on niin perseestä jos ei osuuspauppa ota osaa rajataan se pois
      On mulla muutama tuttava ei tori kuvaa !!

    • palvelua

      No sill ei aikaa torikameraan puuttuu mut siirtomaksut tärkeämpiä
      kun kilpailitus sähkön saa halvenmilla miksi haminan sähkö tarjoa
      0,399 et sillai

    • perkelesentään

      Varmaan pitää laittaa adressi torikameran sunntaamisesta oikealle, kuusenlatvaa nähty ihan tarpeeksi..............

      • HommaaOmaElämä-

        Pienet on sinullakin elämän ilot...


      • perkelesentään
        HommaaOmaElämä- kirjoitti:

        Pienet on sinullakin elämän ilot...

        älä ota ota hernettä nenään tosikko,heti sinäkin luulit että se nyt sentään no se siitä heh heh


      • HommaaOmaElämä
        perkelesentään kirjoitti:

        älä ota ota hernettä nenään tosikko,heti sinäkin luulit että se nyt sentään no se siitä heh heh

        Sulla herne perseessä heh heh se siitä.


      • Mao_Zedong

        "Parempi herne perseessä, kuin peukalo keskellä suuta"

        Kari Tomera


      • VoiHevonittu

        Kuka .itun apina täällä on modena, vai joku botti?
        Viestissäni ei ollut mitään paheksuttavaa(Paitsi sana .erse), mutta se on poistettu sääntöjen vastaisena?


    • ghroihowoqh

      Miksi ette ota tikkaita ja mene kääntämään itse, jos pitää kerran kääntää?

      • hehhehhehhee

        lainaisko palokunta nillähän olis pituutta tikkailla ? kameratolpalla hälytys.


    • Clapclapju

      Tirkistely sokeuttaa ja karvat kämmeniin kasvaa.

      • joulunodotusta

        ei haittaa................ kun pääasia olis katsella milloin pääsee torikahvilaan kaffeelle.Mut kun kamera päin helvettiä jotain käpystä kuustako tässä pitää katsella no kohtahan siihen ilmestyy jouluvalot :)


    • vikakert

      Torikamera siitä on tullut katsojista ei väliä MINÄHÄN sen päätän en anna periksi
      olis kiva tietää kukahan kamerasta suunnasta määrää ??

      • Hevoska

        Löytyykö Haminan Energiasta henkilöä, jolla on valtaa kameran kääntämiseen. Entinen "käsivoimat" omistanut johtoporras on jo eläkkeellä ja tältä uudelta haluttaisiin uusia tekoja, jotka omalla tavalla vaikuttaisivat myös asiakassuhteisiin. Täytyy muistaa: jos ei paikkakuntalainen palvele, ostetaan muualta.


    • torikyttääjä

      Nyt ollaan viimmein saatu kameraa käännettyä oikealle :)

      • torikyttä

        kyllä se on tuulen kääntämä ei stä kukaa kääntele


    • palvelua

      Haminan Torikamera nytt on niin kuin pitää kiitos tuulensuunnan !!

    • palvelua

      Torikameran paikka nytt 10 ja papukaijamerkki !!

    • äkäänen

      TORIKAMERA
      onkohan muualla maailmaassa kääntyvää lipputornia haminassa on
      saisinkohan nimen kuka torikameraa hallitsee vai onko kuusiharrastaja
      se on ihan P......sestä haminetin vanhin asentaja eipähän enään käänny !!

    • palvelua

      OHOS KIITOS NYT KAMERA OIKEIN suosittelen tutuillekkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • sillaimeillä

        nytt kun menen torille katson kamerasta onko parkkipaikkoja nyt on OIKEIN
        "ei kuusi"


    • Hanuri

      Haistakaa takamus! nyt ei nää toiselle parkkipaikalle....

    • Parkkipirkko

      Sinä ja tuttusi.. Tori aina niin tyhjä että voit parkkeerata Ladasi keskelle toria ja ihailla sitä kamerasta.

    • Parkkikamera

      Eikö torikameran pitäis kuvata toria eikä parkkipaikkoja???!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe