Kyllä on vaikeeta kääntää kameraa oikealle et näkyy uudisrakennus ja vapaat parkkipaikat. Soitin energian johtajalle lupas hoitaa asian tais hoitaa vaan SIIRTOMAKSUJA Ei uskois ,,, näin tää vaan menee ...
TORIKAMERA
24
919
Vastaukset
- sillaimeillä
Kyll on niin perseestä jos ei osuuspauppa ota osaa rajataan se pois
On mulla muutama tuttava ei tori kuvaa !! - palvelua
No sill ei aikaa torikameraan puuttuu mut siirtomaksut tärkeämpiä
kun kilpailitus sähkön saa halvenmilla miksi haminan sähkö tarjoa
0,399 et sillai - perkelesentään
Varmaan pitää laittaa adressi torikameran sunntaamisesta oikealle, kuusenlatvaa nähty ihan tarpeeksi..............
- HommaaOmaElämä-
Pienet on sinullakin elämän ilot...
- perkelesentään
HommaaOmaElämä- kirjoitti:
Pienet on sinullakin elämän ilot...
älä ota ota hernettä nenään tosikko,heti sinäkin luulit että se nyt sentään no se siitä heh heh
- HommaaOmaElämä
perkelesentään kirjoitti:
älä ota ota hernettä nenään tosikko,heti sinäkin luulit että se nyt sentään no se siitä heh heh
Sulla herne perseessä heh heh se siitä.
- Mao_Zedong
"Parempi herne perseessä, kuin peukalo keskellä suuta"
Kari Tomera - VoiHevonittu
Kuka .itun apina täällä on modena, vai joku botti?
Viestissäni ei ollut mitään paheksuttavaa(Paitsi sana .erse), mutta se on poistettu sääntöjen vastaisena?
- ghroihowoqh
Miksi ette ota tikkaita ja mene kääntämään itse, jos pitää kerran kääntää?
- hehhehhehhee
lainaisko palokunta nillähän olis pituutta tikkailla ? kameratolpalla hälytys.
- Clapclapju
Tirkistely sokeuttaa ja karvat kämmeniin kasvaa.
- joulunodotusta
ei haittaa................ kun pääasia olis katsella milloin pääsee torikahvilaan kaffeelle.Mut kun kamera päin helvettiä jotain käpystä kuustako tässä pitää katsella no kohtahan siihen ilmestyy jouluvalot :)
- vikakert
Torikamera siitä on tullut katsojista ei väliä MINÄHÄN sen päätän en anna periksi
olis kiva tietää kukahan kamerasta suunnasta määrää ??- Hevoska
Löytyykö Haminan Energiasta henkilöä, jolla on valtaa kameran kääntämiseen. Entinen "käsivoimat" omistanut johtoporras on jo eläkkeellä ja tältä uudelta haluttaisiin uusia tekoja, jotka omalla tavalla vaikuttaisivat myös asiakassuhteisiin. Täytyy muistaa: jos ei paikkakuntalainen palvele, ostetaan muualta.
- torikyttääjä
Nyt ollaan viimmein saatu kameraa käännettyä oikealle :)
- torikyttä
kyllä se on tuulen kääntämä ei stä kukaa kääntele
- palvelua
Haminan Torikamera nytt on niin kuin pitää kiitos tuulensuunnan !!
- palvelua
Torikameran paikka nytt 10 ja papukaijamerkki !!
- äkäänen
TORIKAMERA
onkohan muualla maailmaassa kääntyvää lipputornia haminassa on
saisinkohan nimen kuka torikameraa hallitsee vai onko kuusiharrastaja
se on ihan P......sestä haminetin vanhin asentaja eipähän enään käänny !! - palvelua
OHOS KIITOS NYT KAMERA OIKEIN suosittelen tutuillekkin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sillaimeillä
nytt kun menen torille katson kamerasta onko parkkipaikkoja nyt on OIKEIN
"ei kuusi"
- Hanuri
Haistakaa takamus! nyt ei nää toiselle parkkipaikalle....
- Parkkipirkko
Sinä ja tuttusi.. Tori aina niin tyhjä että voit parkkeerata Ladasi keskelle toria ja ihailla sitä kamerasta.
- Parkkikamera
Eikö torikameran pitäis kuvata toria eikä parkkipaikkoja???!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 95932
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25877Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568