Pizzamafia boikottiin?

asiakasX

39

20163

    Vastaukset

    • Juoppis

      Joo Zeppeliinnissähän ei käy kuin Kempeleläisiä

    • Simsek

      Pizzamafia Oulu. Suku Simsek. Pizzeriat:
      La Festa Pakkahuoneenkatu
      La Festa2 Tokmanni Jukolankuja
      Milan Limingantulli
      Istanbul Zeppelin
      Pikku Istanbul Kempele keskusta
      Rodis Oulunsalo
      DaMAX Jumprua vastapäätä, bulvaanin kautta

      • uuaauuaa

        Entä Patelan Pizza & Kebab, siinäkin omistajan sukunimenä Simsek?


      • Anonyymi

        Joo samaa koplaa


    • ei.mafialle

      Kannattaa käydä kotimaisessa kotipizzassa.

    • pitsattaa

      Palvelu pelaa ja pitsat on hyviä. Käyn vastaisuudessakin hakemassa känkkyni jostakin noista.

      • Anonyymi

        Enopitsoja. Enot tekee. Entäs veronmaksu..


    • pizzanam

      Aika rasistista puhua mistään mafiasta, kun ketään ei ole kuollut. Vain sen takia, kun pitäjät ovat ulkomaalaisia.

      • ääliököolet

        niin vielä


      • Anonyymi

        enoja.


      • Anonyymi

        enoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        enoja.

        Jep, Ja noudattavatko korona sääntöjä ? Hygieniaa ? Eivät. . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep, Ja noudattavatko korona sääntöjä ? Hygieniaa ? Eivät. . .

        Laittakaapa merkille noudattavatko välttämättä suomalaisetkaan yrittäjät korona sääntöjä ravitsemusliikkeissä. Esim. paikallisessa grillissä onko maskeja, hanskoja työntekijöillä.


    • Mob-sters

      Ei tunnu kukaan boikotoivan tätä sukua. Homma jatkuu kuin ennenkin.

    • Hyväpizzaparempimieli

      En missään tapauksessa boikotoisi. Miksi ihmeessä? Vuosia ollaan vaimon kans käyty muutaman kerran kuukaudessa pikku istanbulista hakemassa lätyt ja pizzat ovat aivan loistavia! Aina saadaan hyvää ja iloista palvelua. Ennakkoluulot Veks! Ja sinne vaan maistamaan paikkakunnan parasta pizzaa:)

      • Mob-sters

      • Tarviikomennäjoseihalua

        Kohta kaks vuotta vanha uutinen johon linkitit. Moni asia on ehtinyt muuttua tuossa ajassa. Edelleenkin käyn hakemassa pitsani ja kebabini noista ravintoloista. Jos et uskalla itse mennä asioimaan, niin pysy silloin poissa ko. paikoista. Sillähän se asia on ratkaistu ja itselläsi on helppo ja turvallinen olla? Eikö?


      • Mob-Sters

        Mutta tiedätkö asioiden muuttuneen? ;)

        Ja edelleen voit hakea pizzasi keneltä rikolliselta vain haluat, jos aseilla uhkailu, laittomien aseiden kantelu julkisilla paikoilla tai auton peräkontissa säilyttäminen varalta ja muiden pizzerioiden kiristäminen on sinusta ok.

        Liekö sinulla kyseiseen sukuun lähempiäkin yhteyksiä, kun noin kimpaannut aiheesta.


      • JantskoJuu
        Tarviikomennäjoseihalua kirjoitti:

        Kohta kaks vuotta vanha uutinen johon linkitit. Moni asia on ehtinyt muuttua tuossa ajassa. Edelleenkin käyn hakemassa pitsani ja kebabini noista ravintoloista. Jos et uskalla itse mennä asioimaan, niin pysy silloin poissa ko. paikoista. Sillähän se asia on ratkaistu ja itselläsi on helppo ja turvallinen olla? Eikö?

        Tuoreempaa pizzaa tarjolla.

        http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/laajasta-talousrikoskokonaisuudesta-yli-20-syytetta-paaepaillylla-yhteys-pitseriamafiaan/796341/


      • Anonyymi
        Tarviikomennäjoseihalua kirjoitti:

        Kohta kaks vuotta vanha uutinen johon linkitit. Moni asia on ehtinyt muuttua tuossa ajassa. Edelleenkin käyn hakemassa pitsani ja kebabini noista ravintoloista. Jos et uskalla itse mennä asioimaan, niin pysy silloin poissa ko. paikoista. Sillähän se asia on ratkaistu ja itselläsi on helppo ja turvallinen olla? Eikö?

        https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000006484002.html

        Ei ollut asiat kai muuttuneet? Hyviä pizzanmakuisia hetkiä jälleen.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Sorry siis tarkoitin tuossa Etta myös Pizzeria Da Mario bulvaanin kautta!


      • Anonyymi

        Te tuette enoja.


      • Anonyymi
        Tarviikomennäjoseihalua kirjoitti:

        Kohta kaks vuotta vanha uutinen johon linkitit. Moni asia on ehtinyt muuttua tuossa ajassa. Edelleenkin käyn hakemassa pitsani ja kebabini noista ravintoloista. Jos et uskalla itse mennä asioimaan, niin pysy silloin poissa ko. paikoista. Sillähän se asia on ratkaistu ja itselläsi on helppo ja turvallinen olla? Eikö?

        Paljonko nuo maksavat veroja yms ?? Nolla.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Tiesit tulla katsomaan, kun luit lehdestä rikoksia taas tapahtuneen.

        Kysehän ei ole kenenkään karvoista tai hajuista, vaan rikollisten tukemisesta.

        Maukkaita pizzahetkiä sinulle ja vaimollesi edelleen. Reppanaksi en silti sinua kutsu. Support memberiksi enemmänkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko nuo maksavat veroja yms ?? Nolla.

        Paljonko sinä maksat veroa? Mä luulen että ne maksa aika paljon esim 2te kk ylöspäin, mut paljonko sä maksat kun kitiset aika paljon!?? Luulen että sä elät kelarahoilla kerta näin huonosti käsittelet veroasiat niinkuin Suomi ei osais seurata veroasiat! älää oo tyhmä jos paikka toimi myynti on ok ja tukkussa kaikki kuitit mene valtioille mitä sä luulet voitko sinä osta tukku tavaroita 25te kk ja et maksat veroa?? Ja sit lisäksi kk vero ja sit lisäksi kaikki mut jokaisella ovessa kun avat ja olet yrittäjä joudut maksaman veroa!! Käy töissä ja sit poista nuo sun nauratavia kommentit ennen kun sua alka hävetä mitä olet korjotanut


    • mikä.se.on

      Hygienia taso on mitä sattuu olemaan

      • Anonyymi

        Taidanpa hakea pitsan jostakin noista paikoista, kun ei koskaan ole ollut valittamista puolin tai toisin. Maukasta ja hyvää, ei kiinnosta pätkääkään mihin rahat menee kun on nälkä.


    • voiivoi

      No eipä taida pitää paikkansa :)

    • Anonyymi

      Hakevat työntekijöitä ja kannattaa varoittaa nuoria että kiertää kyseiset paikat mahdollisimman kaukaa ja on ympäri Suomea toimintaa. Mafia tekee hyvät pitsat ja Italiassakin mafia yleensä tekee alalla kuin alalla kiitettävää työtä mutta mitä toimintaa kytkeytyy itse yrityksen ympärille niin se ei kuulu Suomeen . Suurin osa etnisistä ravintoloista on alansa parhaita ja toimii säätöksien mukaan mutta oikeasti kiertäkää näitten pitseriat kaukaa .!

    • Anonyymi

      Samaa en oo käyttänyt enkä tuu koskaan käyttämään noitten palveluita
      - eikä perheeme muutkaan jäsenet
      - ystäväni oli aivan kauhuissan noitten touhuista ja kertoi mitävaan
      - voihan hertinen aika

    Ketjusta on poistettu 30 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1475
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1092
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1023
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe