Turun amk SOSIONOMIN pääsykokeet

Jännittäää

Moikka!
Osaisko joku kertoa, että millaiset pääsykokeet Turun amkissa on sosionomiksi hakeneille? :)
Ennakkomateriaali on jo tulostettuna, mutta muuten?

6

385

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinenhakija

      Keväällä oli monivalintakoe, olisko ollut parikymmentä kysymystä/aineisto. Kysymyksissä sekä yleisempiä että pikkutarkempia joukossa. Aikaa oli ruhtinaallisesti verrattuna esivalintakokeeseen. Ja samat aineistot oli varsinaisessa pääsykokeessa silloinkin. Sellaista monivalintakoetta ainakin itse odottelen siis:) Tsemppiä lukemiseen!

      • Kolmashakija

        Oliko keväällä valintakokeessa muita osioita kuin ennakkomateriaalien pohjalta tehtävät monivalintakysymykset? Oliko mitään yksilö- tai ryhmähaastattelua, matikka, enkku yms. pohjaisia juttuja enää? Jännittää kauheasti täällä myös, kun en ole aiemmin hakenut amk, saati ollut valintakokeessa - esivalintakin oli täysin uusi tuttavuus!

        Minkälaiset pisteet te saitte esivalintakokeesta? Tänään tuli itselle sähköpostia että lopullinen tulos oli 57p, enkä yhtään tiedä onko se hyvä vai ei tai onko sillä mahdollisuutta sen kanssa valintakoekutsuun ylipäätään!


      • Toinenhakija

        Mä sain 70,9 pistettä, jee! Ei ollut keväällä mitään muuta kuin monivalintakoe. Jos oikein muistan, niin 70 monivalintakysymystä ennakkomateriaaleista ja pari tuntia aikaa. Outoa kyllä, mun mielestä sote-aloille ehdottomasti tarvittais haastattelut tai ryhmätilanteet. Mun muistaakseni keväällä valintakokeeseen kutsuttiin 47 pisteellä, luulisi että saat kutsun!


      • Kolmashakija

        Mahtavat pisteet olet saanut, onnea! Tosiaan, erikoista jos ei muuta ole kuin tuo monivalintakoe. Nimenomaan kuvittelisi sote-alalle jonkunlaisen haastattelun tai muun psykologisen testin olevan ehdoton edellytys.

        Toivotaan että riittävät kutsuun! Kevään raja kyllä antaisi viitettä että kannattaa varautua ainakin siihen :D Eikä tietysti ennakkomateriaalien lukeminen koskaan hukkaan mene, vaikkei kutsua tulisikaan tällä kertaa.

        Jäikö sinulla keväällä paljosta kiinni sisäänpääsy?


      • Toinenhakija

        Ihan hilkulle jäi keväällä, nyt koitan ehtiä lukemaan vähän enemmän. Olen ei-ensikertalainen mikä myös vaikeuttaa sisäänpääsyä. Toivottavasti ovet aukeaa! ja teille muille myös:)


    • Alottaja

      Toivotaan nyt et pääsis sisään.. sain 51,2 pistettä. Toivottavasti pääsis pääsykokeisiin. Teillä hyvät pisteet! :)
      Nää turun materiaalit kokeeseen tuntuu vaikeemmilta mitä esivalinnam matsku.. noh! Täytyy vaan tsemppaa. Tsemppiä teillekin! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1449
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe