Monsteri ukolla on hyviä videoita, Mies puhuu asiaa. Kandee tzekata tubesta.
Tubettaja, Monsteri ukko.
9
4248
Vastaukset
- N-liitto
Tuo "vihapuhe" vouhotus on aivan karannut käsistä. Kaikki kritiikki ja arvostelu vaiennetaan taikasanalla "vihapuhe".
- sensuuri.kiihtyy
Monsteri ukko puhuu asiaa, Hyviä videoita suurin osa.
- Anonyymi
Mikäs monsteriukolle on tullut? Videoissa valittelee ettei mitään voi enää tehdä, mutta missään ei avaa mitä on tapahtunut?
- Anonyymi
Joku sairaus on. Ihme salaillua sillä on. Kertoo kyllä sairastamisesta ym, mutta ei voi kertoa mikä on syy. Laihtunut on sen verran ettei ole montaa vaihtoehtoa.,
Itse en ole koskaan tuosta tyypistä pitänyt. Vastenmielinen tapa syödä. Syö pikkulapsen tyylillä. Kitisee olevansa vanha ukko, mutta lienee vasta n. 50 vuotias. Hormonit tehneet tehtävänsä- Anonyymi
Ja sinä tiedät että on käyttänyt hormoneja mistä?
- Anonyymi
Syöpä. Vuosikausia järkyttävä ylipaino. 140 KG parhaillaan ja kyseessä on 170 cm tappi. Voima hankittu hormonien avulla. Nyt kaikki muistoa vain. Ja ärsyttävä typpi ollut aina eikä vähiten vastenmielisestä ruokatavoistaan, syö kuin pikkuvauvat vaikka aikuinen mies.
- Anonyymi
Kohta mullan alla kuten kaverinsa Ana ja samasta syystä eli mömmöistä.
- Anonyymi
Olette erittäin vastenmielestä porukkaa.
- Anonyymi
Tällä monsterilla oli joku parikytmmentä vuotta sitten jatkuva itku ja valitus matuista ja ulkomaalaisista. Nyt taitaa olla muita huolenaiheita 😁
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1125158
- 1535103
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464772- 1463054
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302803Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue222241- 1582204
- 422017
- 411858
- 231598