Rakkaat palstakamut :))

Olette varmaankin ihan kaikki niin hyvällä tuulella, että kukaan ei halua kiukutella eikä riidellä mistään ;)

Kokkolapalsta on sen näkönen miksikä me ihmiset se tehdään, joten hymyä huuleen ja puhaltakaa punaisia sydämiä ympärillenne :))

Oliko jo liian imelää? No joka tapauksessa nyt mukavaa juttua tulemaan. On varmaankin asioita, jotka saavat teidät iloisiksi..eiks nii? :)

Jk. Nuo vanhan alotuksen jankkaukset oli niin loppuun kaluttuja, etten enää niitä jaksanu..eli siis nuo kuka tykkää kenestäki ja kuka kirjottaa kenellekki-jutut...:P

187

1323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan hyvää kuuluu, siskoni on vielä vierailulla.😊

      • Kiva kuulla :) On varmaan mukavaa, kun saa jutella kaikkia juttuja noin "tyttöjen" kesken? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kiva kuulla :) On varmaan mukavaa, kun saa jutella kaikkia juttuja noin "tyttöjen" kesken? :)

        No juu, ja ollaan myös käyty shoppailemassa..😊


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No juu, ja ollaan myös käyty shoppailemassa..😊

        No mitäs ostit? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No mitäs ostit? :)

        No hulluilta päiviltä stockalta ostin miehelle synttäri ja joululahjoja, itselleni ostin vain huulipunan.😊


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No hulluilta päiviltä stockalta ostin miehelle synttäri ja joululahjoja, itselleni ostin vain huulipunan.😊

        Oho..jaksat jo ajatella joulua..:) Mä oon sen verran joulua aatellu, että ootan sitä siks,että pääsen taas tekemään kaikkia mukavia joululeipomuksia :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Oho..jaksat jo ajatella joulua..:) Mä oon sen verran joulua aatellu, että ootan sitä siks,että pääsen taas tekemään kaikkia mukavia joululeipomuksia :)

        No kun olen niin köyhä, niin ostan joululahjat syksyn aikana pikkuhiljaa..😊 Joululeipomuksista minun mielestä on joulutortut..😜


      • Shoppailu on kyllä ihan äärettömän rentouttavaa. Oletteko muuten tilanneet ikinä mitään Zalandolta? Siellä nimittäin on todella hyvät valikoimat... :))


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        No kun olen niin köyhä, niin ostan joululahjat syksyn aikana pikkuhiljaa..😊 Joululeipomuksista minun mielestä on joulutortut..😜

        Juu..tortut, ruskeat piparit :) Ja noi tortut omena-kanelihillolla..


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Shoppailu on kyllä ihan äärettömän rentouttavaa. Oletteko muuten tilanneet ikinä mitään Zalandolta? Siellä nimittäin on todella hyvät valikoimat... :))

        Eipä ole tullu tilattua :) Ja ku toi shoppailu ei kyl rentouta kyllä ainakaa mua. Tuskanhiki siinä nousee :))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Shoppailu on kyllä ihan äärettömän rentouttavaa. Oletteko muuten tilanneet ikinä mitään Zalandolta? Siellä nimittäin on todella hyvät valikoimat... :))

        Olen tilannut zalandolta, esim. Desigual on minun suosikki merkki.😊


    • No meitsillä on Chihusen kanssa ainakin julkinen salarakkaus meneillään, että että.. :-D

      • Älä sitä nyt kaikille kerro!😘


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Älä sitä nyt kaikille kerro!😘

        No hittolainen sentään kun vahingossa lipsahti.. ;-D 💕


      • Voi teitä rakastuneita.. ;)) Ihan täs muutun vihreeks :}


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No hittolainen sentään kun vahingossa lipsahti.. ;-D 💕

        😃😃😃😃😍😍😍😘😘😘😘


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Voi teitä rakastuneita.. ;)) Ihan täs muutun vihreeks :}

        Haha... Siinä tapauksessa mun pitää varmaankin olla mustasukkainen... ;))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Haha... Siinä tapauksessa mun pitää varmaankin olla mustasukkainen... ;))

        Sitä sit kehkeyty tuosta Kittiestäki aikamoinen miestennielijä ;))) Kukapa ois uskonu :)))


      • aivokirralle
        tinttu-liina kirjoitti:

        Voi teitä rakastuneita.. ;)) Ihan täs muutun vihreeks :}

        Oletko menettänny järkes vittu sua kukaan rakasta eikä nuokaan ole rakastuneita sinä kirjoitat noi hullut viestit itse.


      • aivokirralle kirjoitti:

        Oletko menettänny järkes vittu sua kukaan rakasta eikä nuokaan ole rakastuneita sinä kirjoitat noi hullut viestit itse.

        Oletpas kärttyinen, vetikö joku hampaan suustasi?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        😃😃😃😃😍😍😍😘😘😘😘

        💃 💘🏃🏽


      • butch-cassidy kirjoitti:

        💃 💘🏃🏽

        💝💕💞


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        💝💕💞

        👫💞 ;-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        👫💞 ;-)

        😘😍💏


      • 😃 palsta kamuja näen. Jihuuuuuuuuuuu


    • No totta maar on :-) Illaksi töihin ja kymmeneltä lotjaan.. ;-D

      • Ai töihin meet..? Mikäs toi lotja on? :]


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai töihin meet..? Mikäs toi lotja on? :]

        Se on mun rakkaan Butchin sänky... :))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Se on mun rakkaan Butchin sänky... :))

        Sänky?? :] Miten sängystä saa lotjan...jos ei sit nuku ilmapatjalla :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sänky?? :] Miten sängystä saa lotjan...jos ei sit nuku ilmapatjalla :))

        Lotja on oikeesti suurikokoinen vene :)) Enpä tuotakaa tienny..tai oon ehkä joskus tiennykki, mutta on kadonnu taivaan tuuliin tuo tieto :))


      • googlesta_löytyy
        tinttu-liina kirjoitti:

        Lotja on oikeesti suurikokoinen vene :)) Enpä tuotakaa tienny..tai oon ehkä joskus tiennykki, mutta on kadonnu taivaan tuuliin tuo tieto :))

        'Lotja (ven. lodja, ladja on suurikokoinen vene, lodka eli vene)[1] on aiemmin laajalti käytetty moottoriton matalan syväyksen omaava tavarankuljetukseen sopiva vene- tai laivatyyppi.'


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sänky?? :] Miten sängystä saa lotjan...jos ei sit nuku ilmapatjalla :))

        Eikös sänkyä yleisesti sillä nimellä kutsuta? :-O


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Eikös sänkyä yleisesti sillä nimellä kutsuta? :-O

        No ei kyllä kutsuta. Sänky on sänky..tai peti, vuode. Meinasin viel kirjottaa että konehuone, mutta sehän onkin koko makuuhuone..(Jethron mukaan) :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei kyllä kutsuta. Sänky on sänky..tai peti, vuode. Meinasin viel kirjottaa että konehuone, mutta sehän onkin koko makuuhuone..(Jethron mukaan) :))

        No ollaan näköjään eri murrealueen kasvatteja sitten.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ollaan näköjään eri murrealueen kasvatteja sitten.. :-)

        Sitäkö ihan oikeesti kutsutaan lotjaksikin..no aina sitä oppii uutta :))

        Tiedätkö muutes mikä on nappu? :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sitäkö ihan oikeesti kutsutaan lotjaksikin..no aina sitä oppii uutta :))

        Tiedätkö muutes mikä on nappu? :)

        Noi murresanat on suht herkkii tarttumaan. Niinku esim. toi lotja... Nappuu mä en oo ikäin kuullutkaan mut tiedätsä et mikä on skutsi? :)


      • artagnan kirjoitti:

        Noi murresanat on suht herkkii tarttumaan. Niinku esim. toi lotja... Nappuu mä en oo ikäin kuullutkaan mut tiedätsä et mikä on skutsi? :)

        En tiiä :) Toi nappu on muovinen löylykauha.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        En tiiä :) Toi nappu on muovinen löylykauha.

        No skutsi on metsä. Mä ehdin jo funtsii et toi nappu vois olla et 'otetaas naput' eli sillai snadisti ryypiskellään... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No skutsi on metsä. Mä ehdin jo funtsii et toi nappu vois olla et 'otetaas naput' eli sillai snadisti ryypiskellään... ;)

        Ai metsä...No eipä tuo olis voinu mitenkää arvata.

        Nappu eli snapsi vai? ;)) Vai tuliko mieleen, ku mä oon täällä joskus kirjottanu hömpsyistä :))))
        No juu..eipä ole aikoinhin tullu ees maisteltua. Muistakseni keväällä pari kuohuviinilasia juhlissa :))


    • öylättää

      Kukaan ei rakasta sinua ,koska haukut kaikki ihmiset , jotka sanovat sinulle jotain.

    • totta-sanoit

      Yhdyn öylättään rakkaamattomien haukkumisiesi vuoksi!

    • lue.historiaa

      tehkää tinttu-liinasta pysyvä poistoilmoitus ylläpidolle hän on kokkolan palstan eniten poistettu häirikkö.

      • luuseri_ätmille

        Siinäpä ätmi paljasti itsensä kun peukutti. Työnnä kurlaaja peukku persereikään:D


      • luuseri_ätmille kirjoitti:

        Siinäpä ätmi paljasti itsensä kun peukutti. Työnnä kurlaaja peukku persereikään:D

        No katoppas..Niinpäs näytti tekevän..voi hitto, että siinä on tyhmä jätkä :))))))Mä kuolen nauruun :))))


      • oikein-oivallettu
        luuseri_ätmille kirjoitti:

        Siinäpä ätmi paljasti itsensä kun peukutti. Työnnä kurlaaja peukku persereikään:D

        Hyvin huomattu ätmi hyökkäsi heti sinun ja minun väliin ruikuttamaan särkyneen sydämensä kanssa on se pimahtanut. :D


    • mee_läägäriin

      Tosirealistin vaimon rakkauden kutsut ei kiinnosta ketään hae hoitoa ittellesi.

      • hui.hui.hui

        Yllättävä paljastus siis tinttuko onkin tosiressun vaimo.


    • lapuvalta

      Avaaja saa haistaa pitkät paskat valerakkausineen

    • Kyllpä nuo ylläolevat kommentit ovat höyrähtäneen käsialaa..

      • Tuo pipipää eilen kirjotteli nousuhumalassa tuohon vanhaan alotukseen ja yritti olla niin naista. Laskuhumalassa sitten alkoi suoltamaan tuota paskaa. On se hirveää, miten noin pimahtanut ihminen saa kulkea vapaana. Selkeästi sairas päästään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo pipipää eilen kirjotteli nousuhumalassa tuohon vanhaan alotukseen ja yritti olla niin naista. Laskuhumalassa sitten alkoi suoltamaan tuota paskaa. On se hirveää, miten noin pimahtanut ihminen saa kulkea vapaana. Selkeästi sairas päästään.

        Nii..tuohan on varmasti karvakinttu-mekkomikko. Varmaanki oli kärttynen, ku ei saanu pallejaan mahtumaan stringeihin... :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Tuo pipipää eilen kirjotteli nousuhumalassa tuohon vanhaan alotukseen ja yritti olla niin naista. Laskuhumalassa sitten alkoi suoltamaan tuota paskaa. On se hirveää, miten noin pimahtanut ihminen saa kulkea vapaana. Selkeästi sairas päästään.

        Joo, huomasin sen kommentit siellä aiemassa ketjussa, ja ajattelin että se on tuo mekkomies.. Kumma kun ei läheiset laita häntä hoitoon ja tietsikka pois..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Joo, huomasin sen kommentit siellä aiemassa ketjussa, ja ajattelin että se on tuo mekkomies.. Kumma kun ei läheiset laita häntä hoitoon ja tietsikka pois..

        Ovat ehkä pesseet kätensä tuosta tyypistä :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ovat ehkä pesseet kätensä tuosta tyypistä :))

        Ja jätetty tänne vapaasti riehumaan..😐


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ja jätetty tänne vapaasti riehumaan..😐

        No ei aikuisilla ihmisillä ole vanhempia vieressä katsomassa, että mitä kukakin netissä tekee.

        Kannattaa unohtaa tuo pöljä, kun ei ole sen arvoinen, että kannattaa käyttää päätään sen ajattelemiseen.

        Yleisesti aatellen, niin on se järkkyä kuinka paljon maailmaan mahtuu niin vaikeita ihmisiä. Ei tarvi kuin seurata iltapäivälehtien kommentteja ja tätäkin palstaa, niin kyllä on karmeeta luettavaa. Usein tulee ajateltua, että onneksi ei tarvi olla tollasten ihmisten kanssa missään tekemisissä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei aikuisilla ihmisillä ole vanhempia vieressä katsomassa, että mitä kukakin netissä tekee.

        Kannattaa unohtaa tuo pöljä, kun ei ole sen arvoinen, että kannattaa käyttää päätään sen ajattelemiseen.

        Yleisesti aatellen, niin on se järkkyä kuinka paljon maailmaan mahtuu niin vaikeita ihmisiä. Ei tarvi kuin seurata iltapäivälehtien kommentteja ja tätäkin palstaa, niin kyllä on karmeeta luettavaa. Usein tulee ajateltua, että onneksi ei tarvi olla tollasten ihmisten kanssa missään tekemisissä.

        Tuollaiset voi antaa huonon kuvan mielenterveyskuntoutujista.. Ei me kaikki olla noin sekaisin, tai ei huolehdita itsestämme.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ei aikuisilla ihmisillä ole vanhempia vieressä katsomassa, että mitä kukakin netissä tekee.

        Kannattaa unohtaa tuo pöljä, kun ei ole sen arvoinen, että kannattaa käyttää päätään sen ajattelemiseen.

        Yleisesti aatellen, niin on se järkkyä kuinka paljon maailmaan mahtuu niin vaikeita ihmisiä. Ei tarvi kuin seurata iltapäivälehtien kommentteja ja tätäkin palstaa, niin kyllä on karmeeta luettavaa. Usein tulee ajateltua, että onneksi ei tarvi olla tollasten ihmisten kanssa missään tekemisissä.

        No mä skippaan kaikki ei-rekattuin avaukset ku toi hemmo räätälöi niistä isoimman osan. Jätkä tulee niinku hyeena päin näköö ku erehtyy heittään kommenttii...


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Tuollaiset voi antaa huonon kuvan mielenterveyskuntoutujista.. Ei me kaikki olla noin sekaisin, tai ei huolehdita itsestämme.

        Noi on ehkä toivottomia tapauksia..


      • artagnan kirjoitti:

        No mä skippaan kaikki ei-rekattuin avaukset ku toi hemmo räätälöi niistä isoimman osan. Jätkä tulee niinku hyeena päin näköö ku erehtyy heittään kommenttii...

        En minäkää enää vastaile muihin alotuksiin tuon tyypin takia. Ja ihan vaa siks, että ku se vastailee noihin omiin juttuihinsa urakalla, että saa meidän rekattujen jutut tipahtamaan pois etusivulta. Nii..en kyllä muutenkaa kaveeraa tuon tyypin kans millään tavoin.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Noi on ehkä toivottomia tapauksia..

        On varmaan..


      • artagnan kirjoitti:

        No mä skippaan kaikki ei-rekattuin avaukset ku toi hemmo räätälöi niistä isoimman osan. Jätkä tulee niinku hyeena päin näköö ku erehtyy heittään kommenttii...

        Tosi outo tyyppi se on..😐


    • Sanokaas et kandeeko lähtee palelluttaan kellit meriveteen jos kyllin magee daami yllyttää vai jäänkö mä vaan himaan? ;)

      • No jos et tarvi enää niitä kellejäs, niin mee mukaan... :)


      • Ei kai se nyt pakko ole..? Kuulostaa kovin kylmältä, hrrrr!


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Ei kai se nyt pakko ole..? Kuulostaa kovin kylmältä, hrrrr!

        No eiköhän toi Artsi juossu sinne pää kolmantena jalkana..viis kelleistä ja kylmyydestä ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eiköhän toi Artsi juossu sinne pää kolmantena jalkana..viis kelleistä ja kylmyydestä ;))

        Olet varmaan oikeassa.😄


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Olet varmaan oikeassa.😄

        Jos jossakin olen oikeassa, nii ainakin tässä :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Jos jossakin olen oikeassa, nii ainakin tässä :))

        😃😃😄😄😄😅😅😆😆!


      • No kyl mä sillai snadisti nilkkoi kastelin ;) Hitto soikoon et oli he**etin kylmää, tuntui et sieluki jäätyy ku koitin olla pari minsaa pelkis uimahousuis... :/


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl mä sillai snadisti nilkkoi kastelin ;) Hitto soikoon et oli he**etin kylmää, tuntui et sieluki jäätyy ku koitin olla pari minsaa pelkis uimahousuis... :/

        :)) No säästypä ne kellis kumminki ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        :)) No säästypä ne kellis kumminki ;))

        No ei ne kyl diganneet lainkaan... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No ei ne kyl diganneet lainkaan... ;)

        Mä uskon sen ;)))


    • Ja nyt mä teen yhden uhkarohkean tempun..;))
      TONTTUU..JOS ET HETI TUU TÄNNE KIRJOTTAMAAN EDES YHDEN VIESTIN, NIIN TAPAHTUU KAMALIA!! :] Uskotko?? :))

      • Täältä pusikosta kirjoittelen kohmeisin sormin, oon nääs kiltteystarkastelutöissä nykyään yötä päivää...


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Täältä pusikosta kirjoittelen kohmeisin sormin, oon nääs kiltteystarkastelutöissä nykyään yötä päivää...

        Voiii...olis pitäny kutoa sulle sellaset käsineet, että ois pysyny tontun sormet kuumina ;)

        Mukavaa että uhrasit kallista aikaasi kumminkin tänne ;) Naisen pelko on viisauden alku... ;))


      • HerraToljanter kirjoitti:

        Täältä pusikosta kirjoittelen kohmeisin sormin, oon nääs kiltteystarkastelutöissä nykyään yötä päivää...

        Joko lähdit?😮


    • No eräänlainen ilon aihe on tulevat Halloween-naamiaiset ja erityisesti meikän 'puku' johon Lananen antoi tietämättään inspiraation lähteen.. ;-D

      • Ai..ja et varmaankaan kerro mitään muuta? :))

        Kiva, että teillä on tuollaset hauskat juhlat. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..ja et varmaankaan kerro mitään muuta? :))

        Kiva, että teillä on tuollaset hauskat juhlat. :)

        No perästä kuuluu sanoi torventekijä.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No perästä kuuluu sanoi torventekijä.. ;-D

        Sun kirjotusten mukaan sieltä perästä kuuluu paljonkin ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ai..ja et varmaankaan kerro mitään muuta? :))

        Kiva, että teillä on tuollaset hauskat juhlat. :)

        Luultavasti se kakkiainen on hankkinut jonkinlaisen tipu-asun ja aikoo matkia mua koko illan. Siis se on NIIN ilmiselvää...
        ლ(눈_눈❀)


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Luultavasti se kakkiainen on hankkinut jonkinlaisen tipu-asun ja aikoo matkia mua koko illan. Siis se on NIIN ilmiselvää...
        ლ(눈_눈❀)

        Mä repesin tolle sun viestille :))))
        Butsiko ois tipuna..no huhhuijaa..pelkkä mielikuva saa mut hihittämään ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä repesin tolle sun viestille :))))
        Butsiko ois tipuna..no huhhuijaa..pelkkä mielikuva saa mut hihittämään ;))

        No kyl siel moni on vetäny mageeta settii ku vaan irtaimisto roudataan turvaan... ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä repesin tolle sun viestille :))))
        Butsiko ois tipuna..no huhhuijaa..pelkkä mielikuva saa mut hihittämään ;))

        No ei meitsi Untuvikoksi sentään.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei meitsi Untuvikoksi sentään.. ;-D

        Eikö?? No hitsi..mikä se sit voi olla :]


      • ikävä_lokakuu_
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Luultavasti se kakkiainen on hankkinut jonkinlaisen tipu-asun ja aikoo matkia mua koko illan. Siis se on NIIN ilmiselvää...
        ლ(눈_눈❀)

        Biisin sanat kertoo..:(
        https://www.youtube.com/watch?v=3GTnPdVGQCM


    • No hupsista..oltiin tipahdettu, joten pitää korjata tämä asia välittömästi ;))

      • Hyvä kun nostit, kävin täällä aiemmin ja ei ollut kuin ripulistin lapsellisia hohotuksia..


      • Deeeeee

        Mistä muka olet tipahtanut ethän ole ollut kuin tasaisella maalla. Yritä konekirjoittaa äkkiä 100 turhaa kommenttia lisää niin ehkäpä se vie sinut oksalle ylimmälle

        rakastamaan itseäsi :D : D


      • Deeeeee kirjoitti:

        Mistä muka olet tipahtanut ethän ole ollut kuin tasaisella maalla. Yritä konekirjoittaa äkkiä 100 turhaa kommenttia lisää niin ehkäpä se vie sinut oksalle ylimmälle

        rakastamaan itseäsi :D : D

        Onko se mekkomies taas vauhdissa? Olet kuin ripulisti ja sekaannut muitten keskusteluihin ja käytät monta nimimerkkiä.. Mene kaveeraamaan hänen kanssaan.


      • Deeeeee kirjoitti:

        Mistä muka olet tipahtanut ethän ole ollut kuin tasaisella maalla. Yritä konekirjoittaa äkkiä 100 turhaa kommenttia lisää niin ehkäpä se vie sinut oksalle ylimmälle

        rakastamaan itseäsi :D : D

        On sun heiniäs tuo turhien juttujen keksiminen.

        Taidat valvoa täällä 24/7...
        On se kyllä sääli pikkasen, jos jonkun maailma pyörii yhden kaupunkisivun ympärillä..


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Onko se mekkomies taas vauhdissa? Olet kuin ripulisti ja sekaannut muitten keskusteluihin ja käytät monta nimimerkkiä.. Mene kaveeraamaan hänen kanssaan.

        Ressusta ja hamehemmosta tuliski hieno pari ;))

        Aattele miten koominen hääkuva heistä tulis..Ressu nahkaisessa puvussaan isolla pötsillä ja vieressä mekkomikko kukkamekossaan karvakintut loistaen..:))))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ressusta ja hamehemmosta tuliski hieno pari ;))

        Aattele miten koominen hääkuva heistä tulis..Ressu nahkaisessa puvussaan isolla pötsillä ja vieressä mekkomikko kukkamekossaan karvakintut loistaen..:))))

        Älä, lopeta!😃😄😄😅😆😆


      • Tositöpöttäjä
        Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Onko se mekkomies taas vauhdissa? Olet kuin ripulisti ja sekaannut muitten keskusteluihin ja käytät monta nimimerkkiä.. Mene kaveeraamaan hänen kanssaan.

        Hyvä koirapoika sääli itseäsi ja itke. Hah hah haa...


      • Tositöpöttäjä kirjoitti:

        Hyvä koirapoika sääli itseäsi ja itke. Hah hah haa...

        Keksi nyt järkevämpää tekemistä kuin palstalla sekoilu, mene esim. hoitoon! En ole poika vaan nainen, sinä vissiin et tiedä mikä olet.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        On sun heiniäs tuo turhien juttujen keksiminen.

        Taidat valvoa täällä 24/7...
        On se kyllä sääli pikkasen, jos jonkun maailma pyörii yhden kaupunkisivun ympärillä..

        Jätkä taitaa sit kuiteski kaivata huomioo... ;)


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Älä, lopeta!😃😄😄😅😆😆

        Millaista häälahjaa me sit hommattais? Mehulinkoo, vispelii, yölamppuu, karvatrimmerii? ;D


      • Hankitaan niille häämatka jonnekin jääkylmään paikkaan, saavat lämmitellä toisiaan ja olla ilman tietokonetta..


      • artagnan kirjoitti:

        Jätkä taitaa sit kuiteski kaivata huomioo... ;)

        Ressulta se saa sitä :)) Voivat sylikkäin yhdessä suunnitella järvien kaivuuta ja pusutella siinä samalla..;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Ressulta se saa sitä :)) Voivat sylikkäin yhdessä suunnitella järvien kaivuuta ja pusutella siinä samalla..;))

        Ai et ku ois herkkää... <3


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Hankitaan niille häämatka jonnekin jääkylmään paikkaan, saavat lämmitellä toisiaan ja olla ilman tietokonetta..

        Siperiaan tsiigaileen jääkarhui... ;)


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Hankitaan niille häämatka jonnekin jääkylmään paikkaan, saavat lämmitellä toisiaan ja olla ilman tietokonetta..

        Hyvä idea ;)) Voitas me antaa jotain mukavaa pientä..Hamehemmolle vaikkapa huulipunaa..saa pusutella Ressun pötsin täyteen huulien kuvia. ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Hyvä idea ;)) Voitas me antaa jotain mukavaa pientä..Hamehemmolle vaikkapa huulipunaa..saa pusutella Ressun pötsin täyteen huulien kuvia. ;))

        Nehän voisivat jäädä sinne ikuisesti asumaan, niin palsta saisi olla niiltä rauhassa..


      • artagnan kirjoitti:

        Ai et ku ois herkkää... <3

        Eikö oliski.. ;)) Kaikista parhainta on se, että molemmat pääsevät toteuttamaan itseään. Ressu on täällä hokenu jatkuvasti homojuttuja ja hamehemmo on heittäytyny vähän väliä naiseks. Nyt saavat olla omana itsenään eikä tarvi enää esittää mitään muuta :))) Mitä onnenpekkoja ;))

        Ja me palstalaiset toivotetaan heille onnea yhteiselle elämäntaipaleelle Village Peoplen YMCA-biisin kera..;))


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Nehän voisivat jäädä sinne ikuisesti asumaan, niin palsta saisi olla niiltä rauhassa..

        No ku pääsevät toistensa makuun, nii ei niillä ole kiire tänne ;))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No ku pääsevät toistensa makuun, nii ei niillä ole kiire tänne ;))

        Toivotaan..😃


    • Top3een

      Luuseri-ätmi mekkomikko pyyhkii simmujaan mammansa essuun:D

      • Tuosta saikin hyvän häälahjaidea Hamehemmolle....Nessuja joihin on kirjailtu I Love You Ressu ♡


      • oksalle_laulamaan
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuosta saikin hyvän häälahjaidea Hamehemmolle....Nessuja joihin on kirjailtu I Love You Ressu ♡

        Sadalla saa ja ilman hevostakin pääsee rekkaamattomien avittamana titi tyy :P


      • ideaa_pukkaa
        tinttu-liina kirjoitti:

        Tuosta saikin hyvän häälahjaidea Hamehemmolle....Nessuja joihin on kirjailtu I Love You Ressu ♡

        Kummallekkin palstahäirikölle top-3 kunniataulu perseeseen printattuna:D


    • TosirealistiKokkolan

      Oikein. Nuo huumehörhöt painukoon vittuun täältä häiriköimästä. Hulluja mitä hulluja, hah hah haaa!!!...

      • Vainharhaisuus iskenyt ripulistille taas, kun kuvittelet palstalaisten olevan huumeiden käyttäjiä.. Mitä jos katsoisit itseäsi peiliin ja miettisit mikä sinun pääsi on sekoittanut?


      • Kittie-chihu-81 kirjoitti:

        Vainharhaisuus iskenyt ripulistille taas, kun kuvittelet palstalaisten olevan huumeiden käyttäjiä.. Mitä jos katsoisit itseäsi peiliin ja miettisit mikä sinun pääsi on sekoittanut?

        No kunhan kilpaa yrittävät keksiä mitä oudoimpia juttuja. Oon huomannu senkin, että varsinki tuo hamehemmo yrittää keksiä provosoivia juttuja joihinki alotuksiin, ku yrittää saada porukkaa sortumaan niihin kirjottamiseen. :))


    • Esitetääs kyssärii eli mitäs te tykkäätte ku terve ja työikäinen heppu ryhtyy loisimaan yhteiskunnan tuilla? Mä en kyl diggaa...

      • Mulle tulee kyllä monenlaisia kysymyksiä mieleen...Ku ovat nuoria vielä, niin miten meinaavat keplotella koko ikänsä, etteivät töihin mee...Ja tuo ärsyttää, kun kertovat ettei töihinmeno ole heidän juttunsa, ku se vie vapaa-aikaa...varjele...:/ Luuleeko noi tyypit, että kaikki muut ihmiset vaan töihinmenon ilosta sinne menevät??!!
        Ihmettelen miten noi ihmiset nyt kumminki tulee omalla kuvallaan kertomaan noita juttuja lehdille, ku sehän tietää tukien menetystä..:P

        Noi jutut ei saa pilata kaikkien työttömien mainetta, sillä suurin osa kyllä varmasti haluaa töihin ja ansaita itse rahansa. :)

        Tän päivän lehdessä se yks tyyppi muutes kertoi, kuinka pitävät kahta asuntoa ja vuokraavat toista pimeesti. Samaan aikaan varmasti kumpikin nostavat kaikki tuet kahteen asuntoon. Tää juttu mua on ärsyttäny jo kauan, ku tiiän että noita tollasia on paljon. Toinen heittäytyy yksinhuoltajaks ja samaan aikaan kumminki asuu miehen kanssa. Silloinkin nostetaan tuet kahteen eri talouteen. Minusta tuo on vieläki karmeempaa tukien väärinkäyttöä ja mua ihmetyttää ettei tuolle asialle oikein tehdä mitään. :/


      • kolikon_kääntöpuoli

        Mitenkä lienee eläkekertymän laita, tuskin on säästöjä pahan päivän varalle? Onneton on tulevaisuus.


      • tuet_pois_heti

        Sanonpa vaan että vituttaa painaa niska limassa ja rahoittaa tuollaisten vapaamatkustajien elämä:(


      • kolikon_kääntöpuoli kirjoitti:

        Mitenkä lienee eläkekertymän laita, tuskin on säästöjä pahan päivän varalle? Onneton on tulevaisuus.

        No eikös kansaneläke tule sitten, jos oma eläkekertymä jää vähäiseks ja varmaankin sitä elämää tuetaan muilla tukisysteemillä.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No eikös kansaneläke tule sitten, jos oma eläkekertymä jää vähäiseks ja varmaankin sitä elämää tuetaan muilla tukisysteemillä.

        No ei siinä hitto soikoon ainakaan mukuloita sitten tehtäisi. Millaista esimerkkiä sitä lapsillekin antaisi että iskä on elämäntapalusmuilija? Kukapa senkin tietää onko ylipäätään minkäänlaista eläkesysteemiä jäljellä enää kun meitsin ikäiset ovat siinä iässä.. :-/


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No ei siinä hitto soikoon ainakaan mukuloita sitten tehtäisi. Millaista esimerkkiä sitä lapsillekin antaisi että iskä on elämäntapalusmuilija? Kukapa senkin tietää onko ylipäätään minkäänlaista eläkesysteemiä jäljellä enää kun meitsin ikäiset ovat siinä iässä.. :-/

        No hyvinhän tollanen muksuja tekee, ku sit tulee siihenki lisää tukia..Ja eihän tuollaset varmaan häpee sitä oloneuvosoloaan. Toivoa vaan sopii, ettei ne tenavat halua jatkaa samaa käytäntöä.


    • TosirealistiKokkolan

      Etkö sinä saa..na usko. Minähän sanoin, että painu vittuun huumehörhö. Muka palstakavereita. Sinulla ei ole ainuttakaan "kaveria", vaan kirjoittelet useammalla nimimerkillä ja noilla typerillä "kuvilla höystettynä". Eli painu vittuun täältä, hah hah haaa!!!...

      • Ootte kyllä säälittäviä tuon hamehemmon kanssa :)) Huumehörhö..hah hah..etkö enää muuta keksiny? :))))


      • Luuletko tosiaan että häivytään sinun käskystä? Sinulla ei ole mitään valtaa meihin ja palstaan, joten ihan turhaan äksyilet. Naurattaa vaan käytöksesi.😅


    • TosirealistiKokkolan

      ..."että häivytään käskystä"... hah! Tietysti häivyt ja heti, onko selvä. Sinä sama ämmä kirjoittelet muutamalla nimimerkillä ja noilla perr.....n typerillä "kuvilla" höystäen hämäysmielessä. Jokainen tuon hulluuden/hämäyksen tietää, hah hah haaa!!!...
      Onko kiva saada näitä mairittelevia vastauksia, eikö, hah. Joten painu paskiainen vittuun täältä, hah hah haaa!!!...

      • Ootko ny oikeesti ressu vai hamehemmo? :))


      • No en kuule häivy käskystäsi, että senkun kiukuttelet naama punaisena ja saat sydärin.😄


      • No esittääpä meitsikin kyssärin elikkä mikä järki täällä yhden ihmisen olisi paukuttaa poskeaan yksinään? Onko se kuitenkin niin että hullu ei houreissaan ole enää ns. kartalla.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No esittääpä meitsikin kyssärin elikkä mikä järki täällä yhden ihmisen olisi paukuttaa poskeaan yksinään? Onko se kuitenkin niin että hullu ei houreissaan ole enää ns. kartalla.. ;-D

        Hyvä kysymys! Mutta eipä tuo äijä osaa vastata kysymyksiin, sekoilee vaan ja puhuu soopaa.


      • tinttu-liina
        butch-cassidy kirjoitti:

        No esittääpä meitsikin kyssärin elikkä mikä järki täällä yhden ihmisen olisi paukuttaa poskeaan yksinään? Onko se kuitenkin niin että hullu ei houreissaan ole enää ns. kartalla.. ;-D

        Tuo ressu ja hamehemmohan tekee just tuota. Heistä se on varmaankin niin normaalia, että luulevat muidenkin harrastavan sitä. :) Onneks hulluus ei tartu.


      • huomatkaa

        Hamehemmo = käsinukke


      • huomatkaa kirjoitti:

        Hamehemmo = käsinukke

        Juu, tiedetään.


    • Mitä rekatuille ja muille kuuluu? Itse yritän toipua nuhasta..

      • Sun_flower

        Paranemisia, juo lämmintä ja lepäile:)


      • Sun_flower kirjoitti:

        Paranemisia, juo lämmintä ja lepäile:)

        Kiitos! Lepäilen lämpimän peiton alla ja koira pitää seuraa...😊


      • Sullako tauti iski.. :( Hunajavettä suukusta aas, niin johan helpottaa.
        Ällöttää, ku taas alkaa nää tautiajat..Pitäis häipyä jonnekki kauas kaikkia tauteja pakoon :(


    • Sun_flower

      Miksi toisilla pyörii ympärillä lukuisia miehiä, toisilla ei ketään? Mikä siihen on syynä? Kohtaan harvoin miehiä, joista itse kiinnostun. Nyt olen kohdannut, mutta niin kuin aina ennenkin, häntä ei kiinnosta:(

      • Olet varmasti kiinnostava ihminen, ja monesti miehet pyörii laumana yhden perässä, koska ihmiset ovat laumaeläimiä..

        Näytä rakkaallesi, että olet hyvä ihminen, jos hän ei sitä näe, jatka elämässä eteenpäin.

        Tiedätkö, kun itse olin nuorempi, teini, niin sain kaikilta hyypiömiehiltä huomiota, koska olin kiltti tyttö.. Se ei ollut minusta yhtään mukavaa..


      • Se vaan menee niin...Aika usein kauniilla/ komealla ihmisellä pyörii ottajia vaikka kuinka paljon ja sitten perusnätillä ei ehkä niinkään. Usein kun katsotaan nirsosti ulkonäkö ja se tutustuminen perusnättiin jää kokonaan, mikä on kyllä harmi.
        Ei kannata mieltään pahottaa, koska useinkin se OIKEA ihminen ei vain ole vielä tullut elinpiiriisi. Mä uskon siihen, että kaikella on aikansa. :)

        Aika monikin kyllä joutuu kokemaan samoin. Muistan itsekkin aikoinaan tykästyneeni yhteen tyyppiin ja se taas ei ollu kiinnostunu musta yhtään. Jälkeenpäin olin tästä erittäin kiitollinen. :))

        Nii..jos joku tyyppi ei ole susta kiinnostunut, niin älä jää sitä murehtimaan. Se ihminen ei silloin ole sua varten ja ajatteleppa vaikka sillai, että siinä tyyypissä on varmasti jotain vikaa ;))

        Tsemppiä sulle..Niinku kirjotin jo vähäsen niin se oikea tulee eteesi silloin, kun sitä vähiten odotat. Etsimällä etsiminen ei koskaan onnistu. :)


      • Sun_flower

        Olen kuulemma *ihan* nätti ja mukava, mutta siihen se jää. Pitäisi kai olla räväkämpi mutta kun en ole. Kirpaisee täältäkin lukea mitenkä moni ikäiseni mies on kiinnostunut samasta tytöstä. Mikä hänessä on erikoista? Ulkonäkökö ratkaisee? Harmittaa valittaa, mutta toisinaan ei vaan jaksa. Isovanhemmat kysyvät, että miksi ei ole poikaystävää. No ei vaan ole. Kiitti teille että jaksoitte vastata ja tsempata.


      • Sun_flower
        Sun_flower kirjoitti:

        Olen kuulemma *ihan* nätti ja mukava, mutta siihen se jää. Pitäisi kai olla räväkämpi mutta kun en ole. Kirpaisee täältäkin lukea mitenkä moni ikäiseni mies on kiinnostunut samasta tytöstä. Mikä hänessä on erikoista? Ulkonäkökö ratkaisee? Harmittaa valittaa, mutta toisinaan ei vaan jaksa. Isovanhemmat kysyvät, että miksi ei ole poikaystävää. No ei vaan ole. Kiitti teille että jaksoitte vastata ja tsempata.

        Yritin peukuttaa teitä, mutta ominaisuus on vaan rekatuille:(


      • Sun_flower kirjoitti:

        Olen kuulemma *ihan* nätti ja mukava, mutta siihen se jää. Pitäisi kai olla räväkämpi mutta kun en ole. Kirpaisee täältäkin lukea mitenkä moni ikäiseni mies on kiinnostunut samasta tytöstä. Mikä hänessä on erikoista? Ulkonäkökö ratkaisee? Harmittaa valittaa, mutta toisinaan ei vaan jaksa. Isovanhemmat kysyvät, että miksi ei ole poikaystävää. No ei vaan ole. Kiitti teille että jaksoitte vastata ja tsempata.

        No ei sun tarvi olla räväkämpi tai muutakaan semmosta mitä ei aidosti ole. Olet varmasti ihan hyvä sellaisena kuin olet..omana aitona itsenäsi. Jos joku ei osaa sitä arvostaa, niin se on hänen häpeänsä.

        Mua ärsyttää yleisesti nii hirveesti tuollaset ihmisten ihmettelyt monissakin asioissa..Miks jollaki ei ole viel kumppania tai miksei joillaki ole viel lapsia..milloin jotku menee naimisiin ym ym..Hitto..kaikki tapahtuu aikanaan tai sitten ei..Mikään ei tapahtu tilauksesta. Toiset löytää kumppanin tosi aikasessa vaiheessa ja toiset taas myöhemmin ja kaikki muu siihen liittyvä sitten kun aika on sopiva.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Olen kuulemma *ihan* nätti ja mukava, mutta siihen se jää. Pitäisi kai olla räväkämpi mutta kun en ole. Kirpaisee täältäkin lukea mitenkä moni ikäiseni mies on kiinnostunut samasta tytöstä. Mikä hänessä on erikoista? Ulkonäkökö ratkaisee? Harmittaa valittaa, mutta toisinaan ei vaan jaksa. Isovanhemmat kysyvät, että miksi ei ole poikaystävää. No ei vaan ole. Kiitti teille että jaksoitte vastata ja tsempata.

        Ole vain oma itsesi, usko pois, kyllä se oikea vielä löytyy. Kokemusta on.😊


      • anteeksi_utelu

        Onko kyseessä semileuhka stadin jannu?


      • anteeksi_utelu kirjoitti:

        Onko kyseessä semileuhka stadin jannu?

        Jos pidettäisiin nämä keskustelut ihan yleisellä tasolla pysyviks...


      • Mun tekee mieli antaa sulle muutama hyvä neuvo. Siis ensinnäkin sun kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Sitten, kun tapaat sua miellyttävän miehen, niin älä mene ikinä tunnustamaan hänelle sun rakkautta. Koska sen jälkeen sulla ei tee enää mitään. Järkevintä on päätyä suhteeseen, jossa sua rakastetaan, mutta sulla itsellä on korkeintaan kiintymyksen tunteita... :))


      • Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun tekee mieli antaa sulle muutama hyvä neuvo. Siis ensinnäkin sun kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Sitten, kun tapaat sua miellyttävän miehen, niin älä mene ikinä tunnustamaan hänelle sun rakkautta. Koska sen jälkeen sulla ei tee enää mitään. Järkevintä on päätyä suhteeseen, jossa sua rakastetaan, mutta sulla itsellä on korkeintaan kiintymyksen tunteita... :))

        Sori, mutta olipas masentavaa tekstiä:(


      • Anteeksi noi linkitykset sun muut, jos on tekemistä tämän kanssa? Oli asiatonta kaiketi:(


      • kaiken_keskellä
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun tekee mieli antaa sulle muutama hyvä neuvo. Siis ensinnäkin sun kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Sitten, kun tapaat sua miellyttävän miehen, niin älä mene ikinä tunnustamaan hänelle sun rakkautta. Koska sen jälkeen sulla ei tee enää mitään. Järkevintä on päätyä suhteeseen, jossa sua rakastetaan, mutta sulla itsellä on korkeintaan kiintymyksen tunteita... :))

        Jospa vanhempi herrasmies jakaa elämänohjeita nuorelle neidille. Pidä kiinni iloisuudestasi. Kun maailma potkii päähän, älä katkeroidu. Kuten toisaalla mainitsit, tuntematon voi välittää. Kirjoituksiasi lukeneena, nyt klo 19:36 välitän juuri susta!


      • uskollinen_soturi
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun tekee mieli antaa sulle muutama hyvä neuvo. Siis ensinnäkin sun kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Sitten, kun tapaat sua miellyttävän miehen, niin älä mene ikinä tunnustamaan hänelle sun rakkautta. Koska sen jälkeen sulla ei tee enää mitään. Järkevintä on päätyä suhteeseen, jossa sua rakastetaan, mutta sulla itsellä on korkeintaan kiintymyksen tunteita... :))

        Väärin, oikea heppu rakastaa kuolemaansa asti naistaan. Tämmöistä tavista tuskin vilkaiset mutta jos, hitto kun sekoaa sanat;) No olisi se hitonmoinen ihme, jos vastaisit..


      • Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun tekee mieli antaa sulle muutama hyvä neuvo. Siis ensinnäkin sun kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Sitten, kun tapaat sua miellyttävän miehen, niin älä mene ikinä tunnustamaan hänelle sun rakkautta. Koska sen jälkeen sulla ei tee enää mitään. Järkevintä on päätyä suhteeseen, jossa sua rakastetaan, mutta sulla itsellä on korkeintaan kiintymyksen tunteita... :))

        Onko näin? Ystävystyttiin melko nopsaan, merkit viittasivat että jotakin on ilmassa. Sanoin että on kehittynyt tunteita, mistä ajattelin hänen ilahtuvan. Siitä alkoi etääntyminen. Whatsapissa käy säännöllisesti mutta minulle vastaa enää harvakseltaan. Max. parilla lauseella, ei kysy mitään. Viestit on tyyliä: Mahtava keli, taidanpa lähteä pienelle lenkille. Jätänkö vaan vastaamatta ja annan olla?


      • Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun tekee mieli antaa sulle muutama hyvä neuvo. Siis ensinnäkin sun kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Sitten, kun tapaat sua miellyttävän miehen, niin älä mene ikinä tunnustamaan hänelle sun rakkautta. Koska sen jälkeen sulla ei tee enää mitään. Järkevintä on päätyä suhteeseen, jossa sua rakastetaan, mutta sulla itsellä on korkeintaan kiintymyksen tunteita... :))

        Kiitti vastauksesta, antoi ajattelemisen aihetta.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Onko näin? Ystävystyttiin melko nopsaan, merkit viittasivat että jotakin on ilmassa. Sanoin että on kehittynyt tunteita, mistä ajattelin hänen ilahtuvan. Siitä alkoi etääntyminen. Whatsapissa käy säännöllisesti mutta minulle vastaa enää harvakseltaan. Max. parilla lauseella, ei kysy mitään. Viestit on tyyliä: Mahtava keli, taidanpa lähteä pienelle lenkille. Jätänkö vaan vastaamatta ja annan olla?

        No minäkin osaan vastata tuohon kysymykseen...Tuo kirjoittelun väheneminen ja viestien tyylin muuttuminen, eli tulee vaan juttua pintapuolisesti ja lyhyesti, niin jo kertoo siitä, että ei enää ole haluja pitää yhteyttä.

        Anna olla... Ei kannata tuhlata aikaa tuollaseen. Säilytä ylpeytesi.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Onko näin? Ystävystyttiin melko nopsaan, merkit viittasivat että jotakin on ilmassa. Sanoin että on kehittynyt tunteita, mistä ajattelin hänen ilahtuvan. Siitä alkoi etääntyminen. Whatsapissa käy säännöllisesti mutta minulle vastaa enää harvakseltaan. Max. parilla lauseella, ei kysy mitään. Viestit on tyyliä: Mahtava keli, taidanpa lähteä pienelle lenkille. Jätänkö vaan vastaamatta ja annan olla?

        Luultavasti hän ei saa sanottua, että haluaa sinut pois elämästään. Eli toisin sanoen hän tahtoo sun tajuavan asian itse. Siinä vaiheessa, kun sun kaveri ei enää jaksa vastata sun esittämiin kysymyksiin, aivan kaikki on lopussa. Se, ettei hän halua tietää sinusta mitään, on pelkkä välivaihe. Hänellä saattaa olla jokin uusi tyttö kiikarissa, mutta roikottaa sua vielä mukana ihan varmuuden vuoksi...

        Sulla sentään on perhe ja isovanhemmat. Mulla ei ole niistä kumpaakaan...


      • kaiken_keskellä
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Luultavasti hän ei saa sanottua, että haluaa sinut pois elämästään. Eli toisin sanoen hän tahtoo sun tajuavan asian itse. Siinä vaiheessa, kun sun kaveri ei enää jaksa vastata sun esittämiin kysymyksiin, aivan kaikki on lopussa. Se, ettei hän halua tietää sinusta mitään, on pelkkä välivaihe. Hänellä saattaa olla jokin uusi tyttö kiikarissa, mutta roikottaa sua vielä mukana ihan varmuuden vuoksi...

        Sulla sentään on perhe ja isovanhemmat. Mulla ei ole niistä kumpaakaan...

        Klo 20:37, mielessäni edelleen! Väläytä se kaunis hymy jota salaa ihailen.


      • Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

        No minäkin osaan vastata tuohon kysymykseen...Tuo kirjoittelun väheneminen ja viestien tyylin muuttuminen, eli tulee vaan juttua pintapuolisesti ja lyhyesti, niin jo kertoo siitä, että ei enää ole haluja pitää yhteyttä.

        Anna olla... Ei kannata tuhlata aikaa tuollaseen. Säilytä ylpeytesi.

        No itsetunto on nollissa tuon pyörityksen jäljiltä, lähinnä vaan masentaa. Miksi antaa ymmärtää, että on tunteita jos niitä ei kumminkaan ole? Näköjään on löytänyt uuden niin kuin Ariel kirjoitti, kyseinen jätkä on tyyppiä jolla on vientiä.


      • Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Luultavasti hän ei saa sanottua, että haluaa sinut pois elämästään. Eli toisin sanoen hän tahtoo sun tajuavan asian itse. Siinä vaiheessa, kun sun kaveri ei enää jaksa vastata sun esittämiin kysymyksiin, aivan kaikki on lopussa. Se, ettei hän halua tietää sinusta mitään, on pelkkä välivaihe. Hänellä saattaa olla jokin uusi tyttö kiikarissa, mutta roikottaa sua vielä mukana ihan varmuuden vuoksi...

        Sulla sentään on perhe ja isovanhemmat. Mulla ei ole niistä kumpaakaan...

        No minä olen ollut aktiivisempi osapuoli, kysellyt harrastuksista, töistä jne. Pitänyt liekkiä yllä. Hän ei kysy minulta mitään, joten tuossa mitä kirjoitit on perää. Hän ei viitsi vastata selviin kysymyksiinkään vaan höpisee omiaan. Esim. - Mitä teet illalla, tykkäisin nähdä? Vastaus: Hitto kuinka tympii jokin xxxxx urheilusuoritus. No harmi vaan, että tuhlasin aikaasi, ajattelen mutta en sano sitä ääneen. Tunteet on kuitenkin jäljellä tuota jätkää kohtaan. Täytyy kait koittaa keskittää ajatukset muualle. Pahoillani tuosta mitä kirjoitit lopuksi:(


      • Sun_flower

        Kauanko kestää että sydänsuruista toipuu?


      • riippuu_suhteesta
        Sun_flower kirjoitti:

        Kauanko kestää että sydänsuruista toipuu?

        Viikko toipumista jokaista kuukautta kohti, minkä suhde kesti. Näin sanotaan.


      • lusikka_soppaan
        Sun_flower kirjoitti:

        No minä olen ollut aktiivisempi osapuoli, kysellyt harrastuksista, töistä jne. Pitänyt liekkiä yllä. Hän ei kysy minulta mitään, joten tuossa mitä kirjoitit on perää. Hän ei viitsi vastata selviin kysymyksiinkään vaan höpisee omiaan. Esim. - Mitä teet illalla, tykkäisin nähdä? Vastaus: Hitto kuinka tympii jokin xxxxx urheilusuoritus. No harmi vaan, että tuhlasin aikaasi, ajattelen mutta en sano sitä ääneen. Tunteet on kuitenkin jäljellä tuota jätkää kohtaan. Täytyy kait koittaa keskittää ajatukset muualle. Pahoillani tuosta mitä kirjoitit lopuksi:(

        Jannu voi olla homo?


      • sussa_silmä_lepää
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

        Mun tekee mieli antaa sulle muutama hyvä neuvo. Siis ensinnäkin sun kannattaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa. Sitten, kun tapaat sua miellyttävän miehen, niin älä mene ikinä tunnustamaan hänelle sun rakkautta. Koska sen jälkeen sulla ei tee enää mitään. Järkevintä on päätyä suhteeseen, jossa sua rakastetaan, mutta sulla itsellä on korkeintaan kiintymyksen tunteita... :))

        Luulisi kaltaisesi kaunottaren välttyvän pelien pelaamiselta?


      • Sun_flower kirjoitti:

        No itsetunto on nollissa tuon pyörityksen jäljiltä, lähinnä vaan masentaa. Miksi antaa ymmärtää, että on tunteita jos niitä ei kumminkaan ole? Näköjään on löytänyt uuden niin kuin Ariel kirjoitti, kyseinen jätkä on tyyppiä jolla on vientiä.

        Kuules..mulle tulee semmonen kuva tuosta tyypistä, että mun pitäis kyllä enempiki nyt onnitella sua, ettet joutunu sen kanssa enempää tekemisiin..
        Tuo mies kuulostaa kyllä aikamoiselta tuuliviiriltä. Kirjoitit että hänellä riittää vientiä..Se tahtoo vaan mennä tollasilla just niin, ettei ne oikeen itsekkään tiedä mihin ne pysähtyis..Ajatteleppa että se alkais sun kaa olemaan ja kuitenkin sen mieli vetäis koko ajan muihin naisiin.
        Ja tuo, että ei voi suoraan rehellisesti kertoa ettei halua sun kanssa alkaa seurustelemaan niin kertoo jo omalta osaltaan paljon.
        Syy ei voi olla se, että ei raaski kertoa. Reilu ja rehellinen tyyppi kyllä kertoo.

        Tää viel, että sulle kirjoittelemissa viesteissään hän kertoo vain itseään koskevia juttuja eli itsekäs paskapää vielä kaiken lisäks. Huomaavainen ihminen kyllä kysyy toisenkin kuulumisia.

        Usko vaan, ku noin sanon..Mä oon ehtiny kyllä kokemaan jo yhtä sun toista.
        Sua nyt kirpaisee varmasti, kun olit itse kiintynyt häneen. Vähän aikaa kun kuluu niin voit todeta, että olipa hyvä ku menikin noin.


      • Sun_flower kirjoitti:

        Kauanko kestää että sydänsuruista toipuu?

        Sä toivut samantien, ku mietit miten se on ohittanu sun viestit ja kiertelee ja kaartelee jutuissaan.
        Kuulostat todella sympaattiselta ja mukavalta naiseltä, joten hän ei ole sinun arvoisesi :)


      • ilmiselvä_tapaus
        sussa_silmä_lepää kirjoitti:

        Luulisi kaltaisesi kaunottaren välttyvän pelien pelaamiselta?

        Pihkaantunut vanhempi heppu oli kärppänä paikalla, nähtävästi se jota rivien välistä läksytettiin?


      • ilmiselvä_tapaus kirjoitti:

        Pihkaantunut vanhempi heppu oli kärppänä paikalla, nähtävästi se jota rivien välistä läksytettiin?

        Nyt on kyllä ihan uteliaisuudesta kysyttävä, ku en ymmärrä tuota logiikkaa..pihkaantunu ja kumminki läksytetään rivien välistä..:P


      • sellaista_sattuu
        tinttu-liina kirjoitti:

        Nyt on kyllä ihan uteliaisuudesta kysyttävä, ku en ymmärrä tuota logiikkaa..pihkaantunu ja kumminki läksytetään rivien välistä..:P

        Kaunis neito Ariel läksyttää rivien välistä hepulle johon on retkahtanut. Rakastavaisten riita tms. Herrasmies saapuu viivana paikalle, tunteiden kohde ilmiselvästi.


      • jatkoa_vielä

        Lisäselityksenä, heppu jätti huomiotta naisen joka oli enemmän tuen tarpeessa.


      • jatkoa_vielä kirjoitti:

        Lisäselityksenä, heppu jätti huomiotta naisen joka oli enemmän tuen tarpeessa.

        Jassoo..vai semmosta..


    • TosirealistiKokkolan

      Hah, minä - itselleni palstan rakas kamu - minä itse "tillurei ja hallelujaa" (olen yksinpuhuja)... Ei ole muita ja sehän tässä vituttaa, kun joutuu käyttämään useita nimmareita, hah hah haaa!!!...

      • Levy jääny jumiin..


      • TOSItahavo

        Tahavo se jaksaa kytätä.


    • Ehkä sen levysoitin vielä hajoaa käsiin.?

      • Ihanaa päästä sinuakin moikkaa... Tekniikka oli syy miksen ole täällä käynyt... En ole päässyt sisälle.


      • Koeta nyt käydä vähän useammin?😊


      • Katsotaan pelittääkö tämä... Ei kauheasti minun laite tykkää Suomi24 sivusta.


    • Luetteko te paljon esim. iltapäivälehtien uutisia?
      Mä luen..ja usein tulee sellainen fiilis, että aina ei pitäis mennä kaikkia juttuja lukemaan :(
      Mun sydän särkyy joka kerta, ku on karmeita juttuja pieniin lapsiin, vanhuksiin tai eläimiin kohdistuneista satuttamisista.. :((
      Joka kerta pitää miettiä, että miten ihmiset voikin olla niin julmia..:(
      Välillä on ihmeteltävä kyllä sitäkin, että miksi kirjoitetaan niistä ihan karmeimmistaki ihmisten teoista..?

      • painajaisia

        Yötä vasten noita ei tule lukea, tulevat uniin:(


      • painajaisia kirjoitti:

        Yötä vasten noita ei tule lukea, tulevat uniin:(

        Mun pitää kyllä ihan väkisin yrittää vaa aatella kaikkee muuta, ettei saa jäädä kumminkaa liikaa miettimään. Hulluks sitä tulis...:(


      • Ja pitäisi muistaa uhrin oikeus olla sama tuntematon ihminen kuin ennen.


    • Ilmannimii_moikka

      Hyvällä tuulella. Joopa joo. Ikävä teitä palsta kamuja. Mutta en tiedä miksi en pysty kännykällä tulee tänne. Enkä saa nimimerkki hetkeksi kirjautumaan ulos jotta sen voisin saada tähän tablettiin. Risoo valtavasti. PS. Varokaa mainoksia jotka täällä pomppii sillä mun kännykkään tuli mainos ku sillä pääsin viimeksi tänne. Terveisin Ilmannimii

    • Jihuuuuuuuuuuu... Täällä taas Ihanaa pitkästä aikaa . Pääsin tänne sisälle... Varokaa pomppiva mainoksia ... Ei tee hyvää... Älkää vahingossa osallistu johonkin arvontaan. Ei kannata...

      • Mainokset on kyllä tosi ärsyttäviä..


      • Mulla on kyllä kaikissa laitteissa mainoksenestot..Varsinki tällä sivustolla on pakko olla, ku muuten tästä ei kyllä tulis mitään.


    • Tietääkö_kukaan

      Toimiikohan Suomi24-sähköposti normaalisti tällä hetkellä?

    • Sain laitettua ni ettei mainokset enää näy.. jokin typerä arvontamainos sai cromen sekaisin ja jouduin siirtämään minun nimimerkki tähän laitteeseen. Tässä laitteessa ei ole cromea eikä tule... Enkä aio avaa mitään liitetiedostoja.

    • Ja niistä kirjoittaminen on se huono juttu että tekijä saa valtaa ja julkisuutta. Siksi en oikein pidä kun lehdet kirjoittavat. Uhrilla pitäisi olla oikeus olla sama tuntematon ihminen kuin ennen koska eihän se ole uhrin syy. Eikä uhri välttämättä halua julkisuutta vaan että Suomessa olisi parempi oikeus turva. Monesti vaan saa lukea että tekijä pääsee vähällä tai ei saa lainkaan tuomiota kun sattuu olemaan ensikertalainen.

    • masentavaa-yksinpuhelua

      Voi sua ätmi parkaa ketään ei kiinnostanut 162 kommenttiasi viikon mittaan, jopa pari päivää sitten avatut kaikki 40 kommentin Kokkolan asioista kertovaa palstaa kiinnostivat enemmän, joten olisiko sinun jo aika lopettaa provoilu yksinäsi, sillä Kokkolanpalstan toplistalla ei ole tilaa turhan puhujille.

    • murpukka

      Ihimettelin tässä miks susta ei kuulunut mitään uudenvuodenaattona, jotta juolahti mieleen kysyä olikkonä lusimassa jouluaattona vai missä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe