Miten käyttäydy ihastuessasi?

kyselijäAP

Tätähän on kysytty varmaan miljoona kertaa täällä aikaisemminkin, mutta kysytään uudestaan.

Eli miten käyttäydyt kun ihastut, miten toimit esim kun ihastus tulee lähelle tai jotain.

Tässä mietin kun olen monta kertaa huomannut yhden nätin naikkosen tuijottelevan ja hän kääntää äkkiä katseensa pois kun huomaan tuijottelun :3

18

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PieniPipsaPisama

      Mä en juurikaan Käyttäydy ihastuneena vaan päästelen suustani sammakoita, nauran hymyilen ja katselen ihastusta samalla koittaen katsoa muuaalle. Teen tikusta sananmukaisesti asiaa. Pölpötän outoja. Olen varmasti maailman rasittavin nainen juuri ihastuneena. Jos tilanne jatkuu pitkään saatan myös tunnustaa ihastukselleni tunteeni. Siitä ei hyvää seuraa.
      Kun olen syvästi ihastunut, välttelen myös joskus miestä, olen hiljaa, hymyilen ehkä jutuille.
      Voin myös vihjata, tänää ois kiva mennä jonnekkin tms. No otappa tästä selvä.

      • kyselijäAP

        Kiva mennä mihin ? Nyt alkoi kiinnostamaan :)


      • Lemmensairas

        Toihan kuvaa just sitä millainen oon ihastuneena. Just noin rasittava ja sekaisin. Onneksi en nyt ainakaan vielä ole mennyt selittämään eräälle miehelle kuinka ihana hän. Sitä odotellessa :)


      • eioohelpppoooo

        Justiinsakin näin paitsi harvemmin menen ihastustani tunnustamaan.
        Mutta käytös ihastuksen seurassa on siis levotonta adhd käytöstä, jatkuvaa hymyä, ja näen vain hänet -tunne. Suusta tulee mitä sattuu ja kun aivot käy siinä tilanteessa kierroksilla ja jännittää, niin sanavalinnatkin on mitä sattuu. Niitä sit jälkikäteen itekseni manailen.


    • Vastapäätä

      Kyllä sitä yleensä menee vähä sekaisin jos toinenkin katsoo sitten samaan aikaan.. Vaikka aikuisia ollaan mutta jotenki se tuntuu ettei toista nii tunne niin sitten sitä vahtaa menemään vaikka pitäisi keksittyä enemmän siihen työhön esim.
      Tänää ei katseet kohdannut ja olisin jopa tullut juttelemaan perjantain kunniaksi mutta ei hän ollut paikalla enää..

    • Gjkkkkikn

      No mulle sanottii ettei mies oo kiinnostunu kuhan flirttaa kanssani ja leikkii kun näkee miten koukussa oon siihen. Eli onneksi en sille mitään sanonu.

      • kannattaakertoa

        Ei kannata uskoa muita. Saattaa mennä hyvä tilaisuus ohi.


      • tosilähelläasutaan

        Yleensä vaistoni ovat olleet oikeassa, ja toki voin olla väärässäkin mutta jotenkin tuntuu että yhden naisen kanssa ei päästy edes yrittään suhetta kun ehkä hänelle on jotkut sinkku kaverit liekö sitten kateuksissaan tai jotain puhuneet minusta jotenkin huonoon sävyyn ja joo vaikkeivat tunne mua niin voihan olla että ovat jotenkin analysoineet ja leimanneet ja hänelle puhuneet läpiä päähän että mun kans ei kannata alkaa, jos olen oikeassa niin kyllä vituttaa ja varmaan sitten loppuelämän märehin asian tiimoilta, toivotaan että olen väärässä, jotakin kuitenkin hän haluaisi sanoa tai jotain se mun vaisto kertoo että joku mätttää tai jotain.

        Ihanin nainen jonka olen koskaan tavannut, ei muut oo saanu tällästä tunnetta aikaan.


    • täydellistä.olla.pitää

      Epäitsevarmasti.

      Mistä on aika paljon haittaa pinnallisten naisten kanssa.

    • Kaupassakaupassa

      Olikohan tää mulle. Kävin äsken kaupassa ;)

    • Just.me.Koo

      Arvan et jännitystä olisi ilmassa!

    • Korveneloisa

      Paha kysymys. Ihastuminen saa käymään tällaisella keskustelufoorumilla, tällaisen kolmekymppisen naisenkin. Ihastus sekoittaa mun päivää ja päätä, on ajatuksissa tämän tästä...

      Hakeudun hänen seuraansa. Otan avoimesti katsekontaktia, hymyillen. Minusta tuntuu että loistan, tätä tunnetta on vaikea piilottaa. Silmistä sen näkee parhaiten. Kun hän on siinä, olen onnellinen... Juttelen mitä sattuu, joskus mietin nolostellen jälkeenpäin, että oliko pakko sanoa niin, kun oltiin lähekkäin. Muiden seurassa välttelen, yhteytemme pakenen. Kaksin kun olemme, puhun aidosti suoraan sydämestä. Halaan ja jään siihen niin pitkäksi aikaa, että voin tuntea hänen sydämen. Pidän kiinni ja hellästi sivelen. En puhu tunteistani suoraan, sillä en tahdo mitään muuttaa. Pelkään, että menetän tämän ystävyyden. Sillä tiedän että olet jonkun toisen... Uskon, että molemmat jakaa nämä tunteet. Lämpö on niin vahva että kyllä sen tuntee.

      Joskus mietin huomaako muut, sen miten hänen seurassaan muutun... Joskus mietin säilyykö salaisuus, jos olen vain aivan hiljaa, loistaen kuin täysikuu...

      • PieniPipsaPisama

        Mä olen malttamaton ihminen ja haluisin jutun edistyvän mitä se ei kyllä nyt tee. Tunteet on itkusta iloon ja vähän luulen että minua pidetään vaan leikkikaluna ja hetken seurana. Mutta ihastumista ei voi noin vain lopettaakaa.


      • TuliVaanMieleen

        Oletko tehnyt jotain jutun edistämiseksi?

        Olen siis itse myös vastaavassa odotus tilassa mutta en tosin itsekään mitään konkreettista ole tehnyt.


      • kukahansemahtaaolla
        TuliVaanMieleen kirjoitti:

        Oletko tehnyt jotain jutun edistämiseksi?

        Olen siis itse myös vastaavassa odotus tilassa mutta en tosin itsekään mitään konkreettista ole tehnyt.

        Monennelleko kuukaudelle tuo odotus on ehtinyt? Tietääkö isä?


      • TuliVaanMieleen
        kukahansemahtaaolla kirjoitti:

        Monennelleko kuukaudelle tuo odotus on ehtinyt? Tietääkö isä?

        En osaa sanoa kun en mitään konkreettista en oo tehny!


    • whatISthat

      Olen hajamielinen, siis unohtelen asioita, huokailen ja puuskutan (tosin itsekseni). Välillä myös välttelen ihastusta, toisinaan taas poraudun silmiin. Sekoilen ja vaikutan varmasti aivan idiootilta. Silläpä se toinen puolelle saadaankin :))

    • sinikäyrä

      Esitän tyhmiä kysymyksiä ja hymyilen idioottimaisesti. Sen jälkeen olen peura ajovaloissa ja välttelen jonkin aikaa, kunnes alan taas esittää tyhmiä kysymyksiä ja kierros alkaa uudelleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4082
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2358
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2066
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      97
      1725
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      12
      1348
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1272
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe