ja iso perse ollakseen nainen?
Pitääkö olla isot rinnat
14
187
Vastaukset
Ei.........
<3- TIETYSTI1
Pitää, mutta navan kohdalta pitää olla ohut.
- Jaahasjaahas_
Ampiaisvyötärökö sen naiseuden sanelee?
- Tunnistettavuuden
nimissä,,, ei noista ominaisuuksista haittaakaan ole.
- Oikeanainenmulla
Lautapoikako se siellä huhuilee?
- Yksinparempi
Onneksi mä en koe noista asioista enää päänvaivaa koska olen luovuttanut miesten suhteen kokonaan. Joten olen oma itseni enkä halua miellyttää ketään ulkomuodollani, olin sitten laiha tai pullea. Joten aloittajalle sanoisin niin että, kannattaa hyväksyä itsensä sellaisena kun on.
- Knainen
Mielestäni syntyjään saatu sukupuolielin määrittää onko eläinlajike nimeltä ihminen nais-vai miespuolinen.
Katse siis housuihisi.- tohtoriiiii_
Mielipiteellä ei ole väliä jos se ei pohjaudu tieteeseen. Tämmöiset kokemusperäiset
minä uskon että - näin jumala loi ja nönnöön.
Tiede on jo löytänyt viitteitä että sukupuoli ei ole ainoastaan sukupuolielin.
Nykypäivänä tiedetään että sukupuoli koostuu muistakin asioista ja että
yksistään sukupuolielintä katsomalla ei pysty päättelemään kenenkään sukupuolta.
- KyImis_
Kyllä sulla pitää olla pinppi ollaksesi nainen.
Muuten tykkään naisista, jotka ovat ns. hyvässä lihassa. - päärynäomppu
Ei vissiin. Mut vaikuttaa haluttavuusasteeseen miehisessä näkökulmassa, ne on silleen outoi.
- hoikkasopiihoikalle
Läskit miehet tykkää, eivät itse näytä kaljamahoineen siin ison akkansa vierellä niin läskeiltä ;D
- KyImis_
Hoikka nainen menee rikki touhutessa ja mistään ei saa kiinni.
- pienempipaljonparempi
Ei pidä olla. Minusta parempi mitä pienemmät ne ovat. En ymmärrä miksi naiset haluavat suurennuttaa rintojaan.
- Kaalikaalo
Eiköhän suurin osa naisista ole tyytyväisiä rintoihinsa.
Ei ne niistä parane vaikka olisivat isompia.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185443MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1182828- 142688
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6022074Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1281827Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701372Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421345Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31138Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4001084Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077