Luin netistä, että grammaviilaus eli rinkan kevennyskuviot on ulotettu jopa vessapaperiin. Todellinen viilari laskee siis tarkkaan tarvittavan vessapaperin määrän ja ottaa sen verran mukaansa reissulle.
Vielä tarkemmat grammaviilarit pyyhkivät takapuolensa sormilla ja huuhtelevat vedellä.
Että sellaista viilaamista, toivottavasti ei satu tosi tarkka grammaviilari samalle kämpälle -paperiton henkilö!
Grammaviilaus
6
148
Vastaukset
- tarkkaapuuhaa
Tarkkaa puuhaa kun grammoja viilataan.
- 5858577363535
Avaus tulisi säilöä johonkin suomi-100 vuotta arkistoon!
- rullamukaan
En kyllä viitsisi punnita vessapaperia, kun sitä mukaani otan. Yksi rulla viikon reissulle riittää hyvin. Ja loput voi sitten käyttää kotona.
Ultimate keventäjän tyypillinen keskustelunavaus jänkhällä tavatuille satunnaisille kanssavaeltajille:
– Hei, kuule, olisiko sinulla... ?- Talouspaperia
Pitäisikö viilata muitakin retkikamppeita kuin pelkkää vessapaperia? Miten olisi talouspaperi? Onko sitä kenelläkään mukana minun lisäkseni?
- pikkuarkit
Kannattaa ottaa mukaan sitä talouspaperia, minkä arkkikoko on puolet normaalista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1193782
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232912Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122461- 461971
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2431640Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441575- 321547
- 281360
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201346- 951201