Paljon matkustelleena, viimeisin tapaus joka tulee uniini tapahtui laivassa Tallinnan välillä. Menin katselemaan yleistä menoa kaiteelle laivan tanssilattian yläpuolelle, drinkki ja nukkumaan.
Kun siinä katselin , minua lähestyi nainen(viehättävä, pitkä puku) kysyen , olenko sinkku?. Olen vastattuani hän halusi tanssimaan. Koskapa en ole tanssinut vuosiin vastustelin ,mutta hänhän vei.
Siinä tunngogsessa kun huojuttiin tunsin että seisokkini tuntui hänelläkin. Vieläkin muistan siinä kaiteen salin puolella istuneitten tanttojen tuijjotuksen. Halusin lattialta pois ja hän suostui, esitin paukkuja hytissäni. Kun sovitin kortti hytin lukkoon halailimme ja kuin varkain hänen kätensä hyväili seisokkiani. Puoliväkisi ajoi hyttikaverini ulos ja keskityimme toisiimme. Hän oli ihana kikkarapää, hyväili ja piti hyväilystä, olimme kuin teinejä tai nuuhkivia petoja.
Mutta ei. Minulla ei kerta kaikkiaan ottanut tarvittavasti eteen. Herran jumala kuinka kuinka kärsin. Hän teki kaikkensa mutta minä olin vain puolivedossa enkä edes saanut orgasmia hänen
kaikkensa tehtyään. Olen katkera ensisijaisesti näille ns terveyskeskus lääkäri plantuille ja nais
lääkäreille jotka eivät ota kuuleviin korviinsakkaan ikääntyvien miesten ujosti esittämiä ongelmia.
Nämä ns lääkärit ova mätäpaise yhteiskunnassa ahnehtimassa usein kahdessa praktiikassa huippu tuloja, 15 min potilas . Minulle jätti kertomani kokemus ikuisen arven sieluuni. Enkä ikinä voi arvostaa näitä naispyrkyreitä näennäisammateissaan. Mikäli tämä kirjoitus sattuu HÄNEN silmiinsä, toivon kaikkea hyvää sekä parempaa onnea sen onnekkaan kanssa joka osaa tanssia ym.
Kokemus matkalta
Orfeus1944
0
619
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514513Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1933172Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi1042801Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis222768Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1452732Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos352067Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu541997Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121879En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131845Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381119