Olen ravannut nyt jo 2 kuukauden ajan kaulan imusolmukkeiden takia lääkärissä. Niitä on kaksi. Toinen leuan alapuolella toinen kaulan oikealla puolella olivat ultrassa alle 1cm kokoisia nyt ehkä 1-1.5 cm kokoisia.
Silloin todettiin hyvänlaatuisiksi.
Nyt minulle ilmestyi 3 hyttysen pistoksen näköstä paukamaa käteen. Huomaan myös että välillä aamuisin ylävatsaan sattuu.. vatsa on sekaisin.
Olen ravannut nyt 3 erilääkärillä 2 eri ultraajalla ja kukaan ei ota minua tosissaan..
MITÄ TEEN?
Onkohan minulla sittenkin se syöpä?
1
361
Vastaukset
- pipsa.p
Usko lääkäreitä !
Ihmisillä on vaikka kuinka paljon patteja ja epäsymmetrisyyttä siellä sun täällä ja jos koko ajan tarkkailee itseään tulee ihan varmasti vatsakin kipeäksi !
Seuraavaksi tulee sydänoireita, jos et ala rauhoittua !
Mikähän sinun ongelmasi itse asiassa ja todellisuudessa on ?
Oletko miettinyt ? Miksi olet alkanut pelätä sairauksia niin paljon ?
Vai pelkäätkö oikeasti jotain muuta ? Tunnetko itsesi turvattomaksi ?
Rauhoitu hyvä ystävä, tee huviksesi niinkuin minä joskus iltaisin, jos hermoilen:
Laitan kädet ristiin tyynylle poskeni viereen ja höpötän itsekseni:
"Kiitos "sinne ylös" tästä päivästä !
Anna huomisenkin olla yhtä hyvä minulle, läheisilleni ja kaikille maailman ihmisille!"
Se rauhoittaa mieltäni. "Herran hanskaan" kaikki ! En ole uskovainen, mutta "iltahöpinäni" rauhoittaa minua.
Älä sinäkään murehdi.
Nauti elämästä ja ole onnellinen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.693804Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883189Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1002441Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151659Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701428- 981300
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä501246- 511043
Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561040Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11031