Olen ravannut nyt jo 2 kuukauden ajan kaulan imusolmukkeiden takia lääkärissä. Niitä on kaksi. Toinen leuan alapuolella toinen kaulan oikealla puolella olivat ultrassa alle 1cm kokoisia nyt ehkä 1-1.5 cm kokoisia.
Silloin todettiin hyvänlaatuisiksi.
Nyt minulle ilmestyi 3 hyttysen pistoksen näköstä paukamaa käteen. Huomaan myös että välillä aamuisin ylävatsaan sattuu.. vatsa on sekaisin.
Olen ravannut nyt 3 erilääkärillä 2 eri ultraajalla ja kukaan ei ota minua tosissaan..
MITÄ TEEN?
Onkohan minulla sittenkin se syöpä?
1
330
Vastaukset
- pipsa.p
Usko lääkäreitä !
Ihmisillä on vaikka kuinka paljon patteja ja epäsymmetrisyyttä siellä sun täällä ja jos koko ajan tarkkailee itseään tulee ihan varmasti vatsakin kipeäksi !
Seuraavaksi tulee sydänoireita, jos et ala rauhoittua !
Mikähän sinun ongelmasi itse asiassa ja todellisuudessa on ?
Oletko miettinyt ? Miksi olet alkanut pelätä sairauksia niin paljon ?
Vai pelkäätkö oikeasti jotain muuta ? Tunnetko itsesi turvattomaksi ?
Rauhoitu hyvä ystävä, tee huviksesi niinkuin minä joskus iltaisin, jos hermoilen:
Laitan kädet ristiin tyynylle poskeni viereen ja höpötän itsekseni:
"Kiitos "sinne ylös" tästä päivästä !
Anna huomisenkin olla yhtä hyvä minulle, läheisilleni ja kaikille maailman ihmisille!"
Se rauhoittaa mieltäni. "Herran hanskaan" kaikki ! En ole uskovainen, mutta "iltahöpinäni" rauhoittaa minua.
Älä sinäkään murehdi.
Nauti elämästä ja ole onnellinen !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013