Moottori 4 tahti Suzuki DF60 vm 99. Hyvä kone, toiminut 17 v vaikka huollettu vain silloin tällöin. Tankin ja moottorin välinen polttoaineletku vain alkuperäisosana niin kallis ettei edes Suzukin varaosia myyvä liike pidä niitä valikoimissa. Bilteman käsipumpuista on ollut vain huonoja kokemuksia. Mistä voisi edullisesti saada tarvittava osa?
Suzukin perämoottorin polttoaineletku
8
2736
Vastaukset
- Hfkgx
Osta Quicksilverin? Ei kallein, ei halvin, mutta varmasti hyvä.
- venhomies
Miksi pitää ostaa veneeseen jotain Bilteman Motonetin ym halpahallien pa letkuja ? ? kovettuu vuodessa kahdessa ja roskiin.Jos hakisit jostain teollisuus tarvike hydrauliikka tai autotarvike liikkeestä sopivaa pa letkua ja rosteri klemmarit ja vaikka veneliikkeestä sopivan ison pa käsipumpun ja sitten kasailet niistä sopivan pitkän letkuston,kestää ja saat jus sopivan tarpeisiisi,eikä maksa älyttömiä ja kestää vuosia.
- lnlnjkjnök
Ok, tietääkö joku montako millin letku tässä on?
- sebago
venhomies kirjoitti:
Miksi pitää ostaa veneeseen jotain Bilteman Motonetin ym halpahallien pa letkuja ? ? kovettuu vuodessa kahdessa ja roskiin.Jos hakisit jostain teollisuus tarvike hydrauliikka tai autotarvike liikkeestä sopivaa pa letkua ja rosteri klemmarit ja vaikka veneliikkeestä sopivan ison pa käsipumpun ja sitten kasailet niistä sopivan pitkän letkuston,kestää ja saat jus sopivan tarpeisiisi,eikä maksa älyttömiä ja kestää vuosia.
Siksi pitää ostaa paskaa kun ollaan niin että mulla pitää olla kaikkee mutta sitten mikään ei saa maksaa mitään mut onneks joku on paketonu halpa kauppaan just sitä mitä mä tartten!
Ollaan niin uus avuttomia, kokemattomia ja tyhmiä että ostellaan sitä halpaa kuraa ja sit ihmetellään et oho ei letku kestänyt ko vuoden! - Anonyymi
sebago kirjoitti:
Siksi pitää ostaa paskaa kun ollaan niin että mulla pitää olla kaikkee mutta sitten mikään ei saa maksaa mitään mut onneks joku on paketonu halpa kauppaan just sitä mitä mä tartten!
Ollaan niin uus avuttomia, kokemattomia ja tyhmiä että ostellaan sitä halpaa kuraa ja sit ihmetellään et oho ei letku kestänyt ko vuoden!Jännä juttu, että esim. Motonetista saa Yamahaan tai OMC:hen sopivan polttoaineletkun suht. edullisesti, mutta Suzukiin vain harvoista paikoista ja sikakalliilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jännä juttu, että esim. Motonetista saa Yamahaan tai OMC:hen sopivan polttoaineletkun suht. edullisesti, mutta Suzukiin vain harvoista paikoista ja sikakalliilla.
Joku kartellikuviohan tossa varmaan on, mutta minkäs teet? Hyvä jos ylipäänsä sen letkun saa vaikka tilaamalla. Joskus taannoin oli joku oisko ollut Imatran osakeskus. Josko sieltä kysymällä selviäisi.
Vähän vaivaa joutuu mäissä kyllä näkemään.
T. Saalar
- Kiujhytgfr
Riippuu tankin sijainnista, tyypillisesti noin 2600mm ;)
Sisähalkaisija 6 mm riittää virtaukselle, mutta 8 mm on myös hyvä. Osta samalla uudet liittimet molempiin päihin, samaa kokoa kuin letku jonka ostat. Ja pumppunänni... - Anonyymi
Niin ja samaa letkua ja liittimiä myy niin moni kuten biltema, motonet,,,veneliikkeessä vaan kalliimmalla kuten saman valmistajan ohjauskaapelit biltema 80, merkkiliike sama 150...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta414879Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203276Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2772511Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui542389- 1662158
- 171885
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661752Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1171741Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881710M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151339