Vanhan kissan ruokinta

Waltteri22

Hei! Vanha kissani 14 vuotta syö vain kuivia napuroita ja pyydystää rottia/hiiriä. Lisäksi juo vettä. Onko tämä ihan ok kissan ruokkimiseksi vai pitäisikö olla tarjolla jotain monipuolisempaa ja jos niin mitä. Waltteri ei suostu syömään mitään pehmeitä kaupan lihamössöruokia. Matolääkityksen Waltteri saa säännöllisesti noiden hiirien takia. Muuten kissa on oikein terve ja tyytyväinen.

3

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • waltsupappa

Miksi tarjoat Waltterille "kaupan lihamössöruokia"? Anna raakaa lihaa pieninä paloina ja keitettyä kalaa, kananmunan raaka keltuainenkin silloin tällöin on papalle poikaa.

• HiiriinVaihtelua

Kissa tietää mikä sille on hyvä ruoka,en ole ihan varma mitä ''mössöillä'' tarkoitat mutta onhan kissoille vaikka mitä gourmeeta murekkeita,pateita ja raakaruokia ja sitten niitä ilm.mössöjä eli hyytelöitä ja kastikkeita.Luulen että jos tahdot kokeilla vaihtelua tarjota kokeile raakaruokia kuten erilaisia lihakuutioita ja pötköjä ja pullia mustissa ja mirrissä on esim:
      -Maukas siansisäelinseosta josta saa hivenaineet sun muut
      -Maukas broilerin kauloja,joissa on puru tuntumaa reilusti kokeile myös esim.maustamattomia siipiä
      Mutta koska Valtteri on elänyt hiirillä niin sille on tärkeää luut,lihan tuoreus ja verikin.Joten suosittelen ennemmin Mustin ja Mirrin KOIRIEN RAAKARUOKIA niissä on enemmän aidon tuntua kokeile vaikka Maukas poro,Maukas sianluut,Maukas hevonen,Maukas naudanmaha pullia.
      Taste of the Wild purkki ruokia voit yrittää. Ja jos hermot kestää voit antaa sille naudan verta purkista ja sotkea siihen jotain valmistavaraa.

• RaakaRuokaa

Nuo gourmee murekkeet ja pateet ovat niin kalliita, että ennemmin kannattaa ostaa naudan paistijauhelihaa.
        Oma kissani ei sisäelimiä syö, vaan kääntyy ympäri ja "peittää", jos sellaista yrittääkään tarjota. :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6062
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      339
      5387
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2717
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2625
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      87
      1912
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1707
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1591
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1553
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1474
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1423
    Aihe