Naisvalvoja oli pahin uimahallissa.

Miesasiakas

Minun mielestä erään naisvalvojan käytös oli pahinta Raahen uimahallissa, ennen remonttia.
Tämä oli ottanut tehtäväkseen valvoa miestenpuolen sauna- ja pesutiloja. Aina kun kävin peseytymässä, hän katsoi parhaaksi kävellä pesu-ja saunatilojen läpi, ilmeisesti tarkasti että kaikki on ok.
Tietenkään hän ei "tarkastanut pesutiloja pelkästään minun takia, ei.
Minusta hänen jatkuva olo miesten pesutiloissa on kiusallista. Ei mikään nuori nainen, silti.
Siivoajana nainen miesten pesutiloissa on ihan ok, siivooja tekee tärkeää työtä. Itse en keksi mikä hänen tehtävänsä oli miesten pesutiloissa.
Mutta kun eukko ei ole mikään siivoaja, kävelee muuten vaan miesten puolella. Päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Aina vaan sama eukko.
Jos joku mies tekis samalla tavalla naistenpuolella, häntä nimiteltäs varmaan epäasiallisesti.
Nyt remontin jälkeen kun olen hallissa käynyt, häntä ei ole näkynyt. Joko ei ole ollut työvuorossa, tai ei ole töissä enää hallissa.

18

1545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen_miesasiakas

      Itse nautin siittä, että hän meitä kävi katselemassa. Uskon, että myös hän sillä niin usein siellä kävi. Otin loppuajasta ennen remonttia tavakseni seisottaa itseäni ja annoin hänen vapaasti katsella. Nyt en remontin jälkeen enää ole uimahallilla käynyt. Vieläkö tämä valvoja on töissä, jos aloittaisi harrastuksen uudestaan.

      • KolmasMiesasiakas

        Ai se olet sinä. Luulin että olet joku sosiaalidemokraatti, mutta käytöksesi johtui siitä tirkistelijästä.
        Turhaa siis kuljin sivuttain, selkä seinää vasten, siellä pesuhuoneessa.


    • toinen_miesasiakas

      Minäpä hyvinkin. Älä huoli en ollut toverillisin aikein liikkeellä, vaan meillä oli omaa kivaa kyseisen tirkistelijän kanssa. Pahoittelut kanssa uimareille siittä, että se paikoitelle äityi melko räikeäksi. Mutta sattuukohan kenelläkään olemaan tietoa, että vieläkö kyseinen ruova jatkaa "valvojana"? Meillä jäi leikit kesken.

      • neljäsmiesasiakas

        Porttikielto miestenpuolette. Ei ole ollut miestenpuolen valvojana remontin jälkeen. Hänen nykyisestä toimesta ei ole mitään tietoa.
        Mikäli täpaat hänet allastiloissa, yritä olla hurmaamatta. Saattaa olla lapsia hallissa asiakkaina. Piirteet jotka koet itsessäsi viehättävänä, ei välttämättä lasten vanhempien mielestä ole kovin miellyttäviä.


    • KarvainenPosliini

      Lapsena minua haukuttiin apinaksi, koska olen niin karvainen. Myös selkäni on karvan peitossa. Uimahallissa koulun kanssa käydessäni, opettajakin käski riisua villapaidan pois..
      Nyt aikuisena olen huomannut että jotkut naiset pitävät karvaisista miehistä. Kuulemma posliinitkin naisia kiinnostaa. Nyt minusta löytyy molemmat, naisia ihastuttavat puolet. Ajelin uikkareitten alla olevaan alueen posliiniksi, sellaisen kolmion muotoisen alueen. Kukaan nainen ei voi minua vastustaa.
      Ajattelin alkaa Raahessa uintiharrastuksen. Mihin aikaan se naisvalvoja päivystää siellä miesten pesutiloissa?

    • TuskinPoliisi

      Kuka muuten vuoti julkisuuteen ne salaa uimahallissa äänitetyt keskustelut?

      • juyjuyj

        Ei niitä kukaan ole vuotanut. Esitutkintapöytäkirjat tulevat pääsäännön mukaan julkisiksi sen jälkeen kun asia on ollut esillä tuomioistuimessa tai syyte on päätetty jättää nostamatta.


      • LoukkaavaaMateriaalia
        juyjuyj kirjoitti:

        Ei niitä kukaan ole vuotanut. Esitutkintapöytäkirjat tulevat pääsäännön mukaan julkisiksi sen jälkeen kun asia on ollut esillä tuomioistuimessa tai syyte on päätetty jättää nostamatta.

        Ei se noin mene. Kyseessä on salakuuntelu, kun äänitetään salaa yksityisiä kekusteluja. Ei sellasia saa julkaista. Julkaisijaa voi syyttää kunnianloukkauksesta.
        Kuten ei Axl Smithin salaa kuvattua materiaalia julkaistu, sen jälkeen kun asia on käsitelty tuomioistuimessa.
        Jos joku viranomainen on päättänyt julkaista, nämä salaa äänitetyt keskustelut, suosittelisin asianomaisia tekemään kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Tai sitte tekemään yksinkertaisen tutkintapyynnön/rikosilmoituksen netissä. Tai missä tahansa toisessa poliisilaitoksessa.
        Tutkinta pyynnön voi tehdä myös jos vuotaja on yksityis henkilö. Taikka jos ei tiedä kuka vuotaja on, niin sitte kertoo tutkintapyynnössä ettei tiedä kuka vuoti.
        Kunnianloukkaushan tämä juttu on, ihan yksselitteisesti.


      • juyjuyj
        LoukkaavaaMateriaalia kirjoitti:

        Ei se noin mene. Kyseessä on salakuuntelu, kun äänitetään salaa yksityisiä kekusteluja. Ei sellasia saa julkaista. Julkaisijaa voi syyttää kunnianloukkauksesta.
        Kuten ei Axl Smithin salaa kuvattua materiaalia julkaistu, sen jälkeen kun asia on käsitelty tuomioistuimessa.
        Jos joku viranomainen on päättänyt julkaista, nämä salaa äänitetyt keskustelut, suosittelisin asianomaisia tekemään kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Tai sitte tekemään yksinkertaisen tutkintapyynnön/rikosilmoituksen netissä. Tai missä tahansa toisessa poliisilaitoksessa.
        Tutkinta pyynnön voi tehdä myös jos vuotaja on yksityis henkilö. Taikka jos ei tiedä kuka vuotaja on, niin sitte kertoo tutkintapyynnössä ettei tiedä kuka vuoti.
        Kunnianloukkaushan tämä juttu on, ihan yksselitteisesti.

        Olet aivan väärässä. Kunnianloukkauksessa pitäisi kyseessä olla valheellinen tieto tai vihjaus. Miten henkilön oma tallennettu puhe muka muuttuu puhujan puheita koskevaksi valheeksi, kun se litteroidaan tekstimuotoon? No ei mitenkään.


      • VtunTollo
        juyjuyj kirjoitti:

        Olet aivan väärässä. Kunnianloukkauksessa pitäisi kyseessä olla valheellinen tieto tai vihjaus. Miten henkilön oma tallennettu puhe muka muuttuu puhujan puheita koskevaksi valheeksi, kun se litteroidaan tekstimuotoon? No ei mitenkään.

        Kuten Axl Smith kuvas todellista tapahtumaa, silti salaa kuvatun materiaalin julkaisu on kunnianloukkaus.


      • juyjuyj
        VtunTollo kirjoitti:

        Kuten Axl Smith kuvas todellista tapahtumaa, silti salaa kuvatun materiaalin julkaisu on kunnianloukkaus.

        Voi se joissakin tilanteissa ollakin, mutta mitenkään automaattista tämä ei ole ja nähdäkseni ei ole tässäkään nimenomaisessa tapauksessa. Kyllä isojen lehtien toimituksissa tiedetään varsin hyvin mitä voi julkaista.


      • Kelava
        juyjuyj kirjoitti:

        Voi se joissakin tilanteissa ollakin, mutta mitenkään automaattista tämä ei ole ja nähdäkseni ei ole tässäkään nimenomaisessa tapauksessa. Kyllä isojen lehtien toimituksissa tiedetään varsin hyvin mitä voi julkaista.

        Isot lehdet voivat julkaista sellaista minkä ovat saaneet tietoonsa.
        Vuotaja on vastuussa.


      • juyjuyj
        Kelava kirjoitti:

        Isot lehdet voivat julkaista sellaista minkä ovat saaneet tietoonsa.
        Vuotaja on vastuussa.

        Voit vaikka itse käydä lukemassa tapauksen esitutkintapöytäkirjat poliisiasemalla jos et muuten usko niiden olevan saatavilla.


      • LestojaKaikki

        Uskonhan minä. Raahen poliisijohto ei ole mitään kovin älykästä sakkia.
        Suosittelen asianomaisia tekemään kantelun poliisin toiminnasta.


    • taudinkerransaanut

      Käykö Raahessa miesvalvojat tsekkaamassa naisten pukuhuoneet, kun siellä on naisia pukeutumassa.

    • valvojavalvoo

      Kyllä tsekataan kameravalvonnasta ja tirkistely reijistä.
      Kaikki alastomat asiakkaat on nähty naistenpuolelta.

    • juimamaisteri

      Mitä kautta voin hakea uimavalvojaksi? tai edes harjoitteluun. Sopisin jengiin ja paljas pinta kiinnostaa

      • tasapuolista

        Vähä riippuu...
        Jos olet mies: Menet valvojana naisten puolelle, olet pervo runkkari.
        Jos olet nainen: Menet valvojana miesten puolelle, olet itsenäinen nainen joka tekee mitä haluaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3789
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      27
      2284
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2111
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      92
      1685
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1287
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1218
    Aihe