Minun mielestä erään naisvalvojan käytös oli pahinta Raahen uimahallissa, ennen remonttia.
Tämä oli ottanut tehtäväkseen valvoa miestenpuolen sauna- ja pesutiloja. Aina kun kävin peseytymässä, hän katsoi parhaaksi kävellä pesu-ja saunatilojen läpi, ilmeisesti tarkasti että kaikki on ok.
Tietenkään hän ei "tarkastanut pesutiloja pelkästään minun takia, ei.
Minusta hänen jatkuva olo miesten pesutiloissa on kiusallista. Ei mikään nuori nainen, silti.
Siivoajana nainen miesten pesutiloissa on ihan ok, siivooja tekee tärkeää työtä. Itse en keksi mikä hänen tehtävänsä oli miesten pesutiloissa.
Mutta kun eukko ei ole mikään siivoaja, kävelee muuten vaan miesten puolella. Päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Aina vaan sama eukko.
Jos joku mies tekis samalla tavalla naistenpuolella, häntä nimiteltäs varmaan epäasiallisesti.
Nyt remontin jälkeen kun olen hallissa käynyt, häntä ei ole näkynyt. Joko ei ole ollut työvuorossa, tai ei ole töissä enää hallissa.
Naisvalvoja oli pahin uimahallissa.
20
1888
Vastaukset
- toinen_miesasiakas
Itse nautin siittä, että hän meitä kävi katselemassa. Uskon, että myös hän sillä niin usein siellä kävi. Otin loppuajasta ennen remonttia tavakseni seisottaa itseäni ja annoin hänen vapaasti katsella. Nyt en remontin jälkeen enää ole uimahallilla käynyt. Vieläkö tämä valvoja on töissä, jos aloittaisi harrastuksen uudestaan.
- KolmasMiesasiakas
Ai se olet sinä. Luulin että olet joku sosiaalidemokraatti, mutta käytöksesi johtui siitä tirkistelijästä.
Turhaa siis kuljin sivuttain, selkä seinää vasten, siellä pesuhuoneessa.
- toinen_miesasiakas
Minäpä hyvinkin. Älä huoli en ollut toverillisin aikein liikkeellä, vaan meillä oli omaa kivaa kyseisen tirkistelijän kanssa. Pahoittelut kanssa uimareille siittä, että se paikoitelle äityi melko räikeäksi. Mutta sattuukohan kenelläkään olemaan tietoa, että vieläkö kyseinen ruova jatkaa "valvojana"? Meillä jäi leikit kesken.
- neljäsmiesasiakas
Porttikielto miestenpuolette. Ei ole ollut miestenpuolen valvojana remontin jälkeen. Hänen nykyisestä toimesta ei ole mitään tietoa.
Mikäli täpaat hänet allastiloissa, yritä olla hurmaamatta. Saattaa olla lapsia hallissa asiakkaina. Piirteet jotka koet itsessäsi viehättävänä, ei välttämättä lasten vanhempien mielestä ole kovin miellyttäviä.
- KarvainenPosliini
Lapsena minua haukuttiin apinaksi, koska olen niin karvainen. Myös selkäni on karvan peitossa. Uimahallissa koulun kanssa käydessäni, opettajakin käski riisua villapaidan pois..
Nyt aikuisena olen huomannut että jotkut naiset pitävät karvaisista miehistä. Kuulemma posliinitkin naisia kiinnostaa. Nyt minusta löytyy molemmat, naisia ihastuttavat puolet. Ajelin uikkareitten alla olevaan alueen posliiniksi, sellaisen kolmion muotoisen alueen. Kukaan nainen ei voi minua vastustaa.
Ajattelin alkaa Raahessa uintiharrastuksen. Mihin aikaan se naisvalvoja päivystää siellä miesten pesutiloissa? - TuskinPoliisi
Kuka muuten vuoti julkisuuteen ne salaa uimahallissa äänitetyt keskustelut?
- juyjuyj
Ei niitä kukaan ole vuotanut. Esitutkintapöytäkirjat tulevat pääsäännön mukaan julkisiksi sen jälkeen kun asia on ollut esillä tuomioistuimessa tai syyte on päätetty jättää nostamatta.
- LoukkaavaaMateriaalia
juyjuyj kirjoitti:
Ei niitä kukaan ole vuotanut. Esitutkintapöytäkirjat tulevat pääsäännön mukaan julkisiksi sen jälkeen kun asia on ollut esillä tuomioistuimessa tai syyte on päätetty jättää nostamatta.
Ei se noin mene. Kyseessä on salakuuntelu, kun äänitetään salaa yksityisiä kekusteluja. Ei sellasia saa julkaista. Julkaisijaa voi syyttää kunnianloukkauksesta.
Kuten ei Axl Smithin salaa kuvattua materiaalia julkaistu, sen jälkeen kun asia on käsitelty tuomioistuimessa.
Jos joku viranomainen on päättänyt julkaista, nämä salaa äänitetyt keskustelut, suosittelisin asianomaisia tekemään kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Tai sitte tekemään yksinkertaisen tutkintapyynnön/rikosilmoituksen netissä. Tai missä tahansa toisessa poliisilaitoksessa.
Tutkinta pyynnön voi tehdä myös jos vuotaja on yksityis henkilö. Taikka jos ei tiedä kuka vuotaja on, niin sitte kertoo tutkintapyynnössä ettei tiedä kuka vuoti.
Kunnianloukkaushan tämä juttu on, ihan yksselitteisesti. - juyjuyj
LoukkaavaaMateriaalia kirjoitti:
Ei se noin mene. Kyseessä on salakuuntelu, kun äänitetään salaa yksityisiä kekusteluja. Ei sellasia saa julkaista. Julkaisijaa voi syyttää kunnianloukkauksesta.
Kuten ei Axl Smithin salaa kuvattua materiaalia julkaistu, sen jälkeen kun asia on käsitelty tuomioistuimessa.
Jos joku viranomainen on päättänyt julkaista, nämä salaa äänitetyt keskustelut, suosittelisin asianomaisia tekemään kantelun eduskunnan oikeusasiamiehelle. Tai sitte tekemään yksinkertaisen tutkintapyynnön/rikosilmoituksen netissä. Tai missä tahansa toisessa poliisilaitoksessa.
Tutkinta pyynnön voi tehdä myös jos vuotaja on yksityis henkilö. Taikka jos ei tiedä kuka vuotaja on, niin sitte kertoo tutkintapyynnössä ettei tiedä kuka vuoti.
Kunnianloukkaushan tämä juttu on, ihan yksselitteisesti.Olet aivan väärässä. Kunnianloukkauksessa pitäisi kyseessä olla valheellinen tieto tai vihjaus. Miten henkilön oma tallennettu puhe muka muuttuu puhujan puheita koskevaksi valheeksi, kun se litteroidaan tekstimuotoon? No ei mitenkään.
- VtunTollo
juyjuyj kirjoitti:
Olet aivan väärässä. Kunnianloukkauksessa pitäisi kyseessä olla valheellinen tieto tai vihjaus. Miten henkilön oma tallennettu puhe muka muuttuu puhujan puheita koskevaksi valheeksi, kun se litteroidaan tekstimuotoon? No ei mitenkään.
Kuten Axl Smith kuvas todellista tapahtumaa, silti salaa kuvatun materiaalin julkaisu on kunnianloukkaus.
- juyjuyj
VtunTollo kirjoitti:
Kuten Axl Smith kuvas todellista tapahtumaa, silti salaa kuvatun materiaalin julkaisu on kunnianloukkaus.
Voi se joissakin tilanteissa ollakin, mutta mitenkään automaattista tämä ei ole ja nähdäkseni ei ole tässäkään nimenomaisessa tapauksessa. Kyllä isojen lehtien toimituksissa tiedetään varsin hyvin mitä voi julkaista.
- Kelava
juyjuyj kirjoitti:
Voi se joissakin tilanteissa ollakin, mutta mitenkään automaattista tämä ei ole ja nähdäkseni ei ole tässäkään nimenomaisessa tapauksessa. Kyllä isojen lehtien toimituksissa tiedetään varsin hyvin mitä voi julkaista.
Isot lehdet voivat julkaista sellaista minkä ovat saaneet tietoonsa.
Vuotaja on vastuussa. - juyjuyj
Kelava kirjoitti:
Isot lehdet voivat julkaista sellaista minkä ovat saaneet tietoonsa.
Vuotaja on vastuussa.Voit vaikka itse käydä lukemassa tapauksen esitutkintapöytäkirjat poliisiasemalla jos et muuten usko niiden olevan saatavilla.
- LestojaKaikki
Uskonhan minä. Raahen poliisijohto ei ole mitään kovin älykästä sakkia.
Suosittelen asianomaisia tekemään kantelun poliisin toiminnasta.
- taudinkerransaanut
Käykö Raahessa miesvalvojat tsekkaamassa naisten pukuhuoneet, kun siellä on naisia pukeutumassa.
- valvojavalvoo
Kyllä tsekataan kameravalvonnasta ja tirkistely reijistä.
Kaikki alastomat asiakkaat on nähty naistenpuolelta. - juimamaisteri
Mitä kautta voin hakea uimavalvojaksi? tai edes harjoitteluun. Sopisin jengiin ja paljas pinta kiinnostaa
- tasapuolista
Vähä riippuu...
Jos olet mies: Menet valvojana naisten puolelle, olet pervo runkkari.
Jos olet nainen: Menet valvojana miesten puolelle, olet itsenäinen nainen joka tekee mitä haluaa.
- Anonyymi
NYT RIITTÄÄ TÄMÄ TASA ARVO!!
RAAHEN UIMAHALLIN TÄYTYY LAITTAA ILMOITUS MIESTENPUOLEN OVEEN ETTÄ MIHIN AIKAAN NAIS SIIVOAJA TULEE KIERROKSELLE!
OIKEASTI MIESTENPUOLELLE MIES SIIVOOJA EI NÄITÄ TIRKISTELEVIÄ NAISIA!!! - Anonyymi
Raahen uimahallin täytyy tuoda tasa arvo tälle vuosituhannelle! Ei naisia miesten puolelle!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .844531Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503115Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631363109Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2201308Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111213- 761197
- 651082
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301074Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111983