Että minun olisi pitänyt miehenä lähennellä sinua.
Mutta kyllä nainenkin voi tehdä alotteen.
Mutta tää tilanne nyt on aika syvältä.
En mä ainakaan tätä olisi halunnut.
Kyllä mä ymmärrän
7
2188
Vastaukset
- elämäonelämäon
Niin olisi. Kyllä se kuitenkin on miehen tehtävä. Tai aluksi olisi voinut lähestyä, sitten ehkä lähennellä. :)
Ehkä vielä saat mahdollisuuden.
Mutta tuskimpa se nainenkaan on hirveen Ilonen tilanteesta jos on kiinnostunut susta.
Ei voi mitään. - tunteetviemua
Tää on .. Toisaalta ymmärrän mutta tiedät mitä tunnen.Sama tunne edelleen sua kohtaan.Sinulla ??? Jos tietäisin voisin tehdä aloitteen.Silloin se oli helpompaa.Tai olisi ollut.Huomenna mahd. korjata tilanne. 😊
- elämäonelämäon
Siis keneltä kysyt?
Multako?
Oon hönö.
Tiedän.
😂 - Anonyymi
Et voi huomenna korjata tilannetta, koska emme taatusti tapaa toisiamme ainakaan siihen aikaan kun tavallisesti☹
- Haluaisintehdäjotakin
Kenelle naiselle kirjoitat? Saisiko jonkin tunnisteen?
Tekisin mielelläni aloitteen, jos vain tietäisin, että olisi sinulle ok, jos tekisin sen. - sullle
...mä voin odotella...
- Anonyymi
En mäkään. Ei tätä tilannetta jaksa, tuskaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1673447- 152096
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2231490Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701241- 441211
- 371121
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381063Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke1361031- 47994
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.39974