Kun olen korottanut itseni saatanan asemaan niin sanokaat te Herranne nimissä minulle kaikki,joka ikinen maan ja taivaan välillä oleva synti anteeksi,pystytkö siihen sinä taivaallinen Jumalasi luomus?
Jos ja kun minä tulen,vapisetko pelosta ennalta vaiko sydämesi kylmyyttä ja kovuutta,armottomuuttasi?
Olen tietenkin ihminen niinkuin sinä ihmisen ymmärrät,minä en tule lieskojen ja hurskautesi tähden.
Minä tulen tuhoamaan maailman ihmisen tähden koska kukaan heistä ei täyttänyt lupaustaan.
Minä olen armoton,olen Jumala,kaikkivaltiaasi.
Itsesaatana
6
98
Vastaukset
Luther sanoi : Jokaisen käskyn jälkeen, meidän tulee
peljätä ja rakastaa Jumalaa niin että me . . . .
-
tässä 2, käskyn selitys.
-
Meidän tulee siis peljätä ja rakastaa Häntä, niin ettemme
Hänen nimensä avulla toivota pahaa, vanno ,noidu ,valhettele
emmekä petä , vaan että me sitä kaikessa hädässä avuksi
huudamme, rukoilemme, kiitämme ja ylistämme.
-
--
Apt. Johannes kirjoittaa jossakin kohtaa, että jokainen sielu
tulee paratuksi vaikka hänet olisi kuoletettu, jos hän on us-
kossa kuollut Jumala tekee hänet taas eläväksi. . .
-- Mielialat
Mutta kun minä olen ylimmäinen tohtori joka tiedän kaikesta kaiken Lestadiuksena ja kaikki jotka minä kohtaan,ryttään lestaadiuksen sanoin,helvettiin joutaa kun ei oo samaaa mieltä.
Joutaa joutaa... ei sinun kanssa kukaan ole samaa mieltä .
Ei nyt , eikä tulevaisuudessa.
-
Nimittäin JUMALA on HENKI olento , joka oli alussa,
nyt on ja Tulevaisuudessa . . .
-
ISÄÄ EI OLE KUKAAN TEHNYT , EIKÄ LUONUT, EIKÄ SYNNYTTÄNYT.
-
Hän on aina ollut ,ja on vastaisuudessakin. . .
-
- ok_ilosiisoliko
Nana taas esti itse saatanan.
- voi_piruparkaa
Voi sinua piruparka, nyt sinulla on saatanasta aivan väärä käsitys. Oletko koskaan vakavasti miettinyt millaista sinulla on olla ikuisesti helvetissä. Katsella siellä Jeesukselle aiheuttamiasi hasavoja, tietoisena siitä että noiden haavojen kautta sinäkin olisit pelastunut tästä ikuisesta liekistä.
- Kulotus
Sieltähän se tuli taas, Lempäälän "evankeliumi".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603639- 433546
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062811Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462546Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211469Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251