Kummalla teistä,

Sinävaihän

Sinulla vai kaivatullasi, on sinun mielestäsi käsissään seuraava askel sen eteen, että olisitte yhdessä? Perustele vastauksesi. :)

42

1009

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisenvastaus

      Hänellä varmaan. Olen avannut omaa tilannettani jo aika paljon.

      • jossaankysyäa

        Miten ja missä avasit tilannettasi?


    • näinajattelen

      Ei ainakaan minulla, koska minä olen se joka on aloittanut juttelemisen monta kertaa. On yksi paikka missä ehkä näemme.

    • Auringontakana

      Ei kummankaan tarvitse enään tehdä mitään

    • Masentunutmieli

      Varmaan kummankin pitäisi tulla puoliväliin vastaan!

    • asdfasdfzxc

      Mikäään ole liian mustavalkoista, siinä se mielenkiinto taitaakin piillä vaikka toivoisi yhteistä värityskirjaa. Koskaan tiedä miten suttautuu, räiskien värejä tapetille vai telalla jotain tasapainoisempaa.

    • kieltosanoja

      Ei istu elämäntilanteeseen, että olisimme yhdessä, emmekä edes tunne hyvin... En vaan pysty olemaan ajattelematta häntä, kun nähtiin. Voihan tämä olla ohimenevääkin

    • Paskaakuitenkin

      Parempi, kun kusette ja paskotte toistenne päälle ja sen jälkeen hyppäätte monttuun

    • Hämmentynyt-nainen

      Meidän aikaa on ohitse jo ainoastaan siinäkin mielessä kun mitään ei ole edes alkanut ...
      Meissä on kieltämättä kipinä, mitä valvomatta jättäessä roihu hallitsematon tuli, se voi tuoda mukana kovan luokan tuhon ja hävikin!
      Mutta jos hallitset sitä, niin siitä voi kehittyä jotain niin kauniista, jotain uniikkia!
      K ➡ M
      Mitään vaan ei ole tapahtunut!

      • kammottavatvuodet

        En tiedä kenelle tämä on enkä tunnista kirjaimistakaan. Olen huonossa kunnossa enkä jaksa ruveta tutustumaan ihmisiin joita en tunne entuudestaan. Valitettavasti niin aika paljon siksi, että mitä kauemmin töissä puututtin yksityisasioihin sitä vahvemmaksi kasvoi yksinolemisen tarve. Kun ns. auttaminen toteutettiin sellaisilla tavoilla jotka eivät kertakaikkiaan sopineet omaan persoonaani vaan tuhosivat hyvää oloa sitä enemmän mitä kauemmin se jatkui. Kohtalokasta oli myös se, että henkilö joka oli kiinnostunut minusta ei toiminut heti pyytämällä tapaamiseen, koska näin ei tapahtunut, kului aikaa niin paljon ja ns. auttaminen pääsi huonontamaan oloa yhä enemmän. Sisältä rikkinäinen ei jaksa muuta kuin olla itsensä kanssa ja olla omien lasten kanssa ja taloudelliset menetykset siinä mukana pahentamassa tilannetta ja sekin liittyy ns. auttamiseen.


      • niinmistä

        Onko se ainoastaan kiinni miehestä? Onko tässä mukana muita tekijöitä,joihin hän ei pysty vaikuttamaan?


      • Samamiessullakin
        niinmistä kirjoitti:

        Onko se ainoastaan kiinni miehestä? Onko tässä mukana muita tekijöitä,joihin hän ei pysty vaikuttamaan?

        On sillä vaimo esteenä!


    • Paskaakuitenkin

      Eikä tapahdu. Niin syvältä persreiästä on tuo teidän alkukantainen ripuliksi verrattava juttunne. Ja hallitsematon tuli= hallitsematon kurapaska ennemminkin

    • Knainen

      Ei kai kummallakaan. Olemme jo niin pitkällä ettei sitä nyt enää mitään muuta kun yhdessä eteenpäin päivän kerrallaan niin kuin tähän astikin.

    • Paskaakuitenkin

      Pitkällä savessa ja syvällä myö siinä

      • Knainen

        pitkällä suhteessa, mutta en M-miehen kanssa. en ole tuo ylempi k,

        Meillä on asiat ihan pitempään olleet jo tapailu asteella :)

        Olen rakastunut minun kultaani. Hän on toisinaan vaikea, ja.. outo... mutta niin kultainen. seksikäs ja rakastettava.

        Joskus hän saa minut masentumaan koska toimii oudosti... ja ajattelemattomasti mutta on silti maailman ainoa mies jota pystyn ajattelemaan... silloinkin.

        Olen hänen nainen. varattu


      • ylempi-K
        Knainen kirjoitti:

        pitkällä suhteessa, mutta en M-miehen kanssa. en ole tuo ylempi k,

        Meillä on asiat ihan pitempään olleet jo tapailu asteella :)

        Olen rakastunut minun kultaani. Hän on toisinaan vaikea, ja.. outo... mutta niin kultainen. seksikäs ja rakastettava.

        Joskus hän saa minut masentumaan koska toimii oudosti... ja ajattelemattomasti mutta on silti maailman ainoa mies jota pystyn ajattelemaan... silloinkin.

        Olen hänen nainen. varattu

        Niin et oo ylempi K, olet alempi K


    • edelleenlöytyytunnetta

      Kylä se miehen tehtävä on lähestyä jos on kiinnostava kisu kiikarissa. Elikkäs mu kaivatun. Jos hän ei lähesty sitten voin todeta että olen nou nou.
      Mielenkiintoista olisi nähdä.
      Ottaisin kyllä hänet lämpimästi vastaan.
      Hyvinkin.
      ;) :)

    • meitäeitule

      Hän on ollut aktiivisempi, joten siinä mielessä vuoro olisi minulla. En kuitenkaan aio askeltaa hänen suuntaansa, koska hän on parisuhteessa.

      • Mitäjostuleekin

        Olet kuitenkin täällä. Jos oikeasti toivot muutosta, niin aktiivisuutta tarvitaan.


      • epäitsekäs
        Mitäjostuleekin kirjoitti:

        Olet kuitenkin täällä. Jos oikeasti toivot muutosta, niin aktiivisuutta tarvitaan.

        Aktiivisuus olisi väärin hänen vaimoaan kohtaan.


      • NiinLopullista

        Niin, meitä ei tule koskaan. En tule jättämään häntä sinun takiasi. Sinulla en selkeästi menneisyyden haamut vielä käsittelemättä etkä sitä ennen pysty täysipainoisen parisuhteeseen.


    • Toimintaluokanaskel

      Varmaan minulla koska minun on varattava lentoliput amerikkaan jos haluan tavata ihastukseni ja tehdä aloituksen. Sitten minusta voi tulla vaikka miljonäärin vaimo jolla miljoonia,ja saan ehkä (sivu) roolin jossain huippuluokan elokuvassa. Kenties kuka tietää jos hyvin käy,toivottakaa onnea minulle arvoisat kanssa palstalaiset. Ei kellään sattuisi olemaan ameriikan karttaa?

    • messed-up-stuff

      En usko, että hän haluaisi olla kanssani yhdessä. Ja suoraan sanottuna en itsekään ole varma haluaisinko olla hänen kanssaan. Ehkä en vain tunne tarpeeksi hyvin häntä. Mutta sen tiedän että hän on upea tyyppi jonka seurassa viihdyn ja viihtyisin varmasti enemmänkin. Tilanne on hieman sekava, en odota hänen puoleltaan varsinaisesti mitään eikä hänenkään kannata odottaa minun toimivan.

    • Enteemitää

      Kyllä täs käsite miehen työ tulee kyseesee.

    • step.by.step
    • sanoisinpanäin

      Minusta kaivattuni mutta hän taas itse saattaapi olla toista mieltä.

    • defrgthyjuk

      Minulla on ainakin sellainen käsitys että olikin mennyt naimisiin ainakin luin siihen viittaavaa. Muutenkin huijattu olo. Jos sitä voi ihminen ajatella että tuo on se oikea mutta sitten siihenkään ei voi luottaa kuten ei mihinkään muuhunkaan ei johtajiin ei lääkäreihin kaikki ajattelevat vain uraansa ja miten voisi tienata enemmän jonkun toisen kustannuksella tai yletä.

    • fdggttt

      Olen hänelle kaiken kertonut mitään en ole salannut enkä kadu, että kerroin se oli kasvattava kokemus :DDDDD. En ole saanut vielä mitään vastausta häneltä. Ehkä ei ollut oikea hetki kertoa. Haluaisin kysyä häneltä suoraan, mutta en halua olla liian päällekäyvä tai roikkua perässään, että hän ahdistuu. Nyt on hänellä varmaan :DDDD

    • KosintaaOdottava

      Mies ostaa sormuksen.

    • Mhzz

      👱🏻‍♀️

    • EiOleMeitä

      En kelvannut Enaiselle. :(

      • Yötä

        Ei kannata jatkossa valehdella, niin varmaan kelpaat:)


      • ettämitähänv

        Se oli kyllä toisinpäin, minä en kelvannut.


    • tyhjättynnyritkolisee

      olen päässyt eroon kaipuusta ketään kohtaan. katellut vuoden sisään äijiä ja tutustunut. aikalailla tyhjää ovat täynnä. eronneita ja menneisyyyteensä ja omiin maneereihinsa jumiutuneita typeryksiä. eivät osaa enää elää nuo pellet. eivät osaa heittäytyä. pillua vaan pitäisi saada. kuolkaa ja maatukaa te tyhjät tynnyrit!

      • EdelleenajaTtelen

        Mutta osa teistä naisisya ite ensin toitottas heittäytymisestä ja kuinka mieluummin keskittyä toisen hyviin puoliin kuin huonoihin, silti pyörrätte omat sanomiset, jos joku on kertonut menneisyydestään niin aika varma et se mies luottaa suhun täysin, jos tiezostaa virheensä ei se ole vellomista, ehkä kannattas unohtaa katkeruus joka johtuu luultavasti huonostta exästäs ja antaa sille hyvälle miehelle mahollisuus kun kerya elämään sellanen tuli eikä aina epäröidä lisöksi mies ei lue ajatuksia vaikka osaakin lukea naista kuin avointa kirjaa Tee kerranki ite jotain rohkeaa ja kato toimiiko suhe


    • Kaipaavat

      Ei tarvi perustella kummankaan erikseen..Kumpikin meistä tietää että taival on edelleen yhteinen.

    • minätiedänjo

      Hänellä on avaimet kädessään. Minä tiedän jo miten tunnen. Hän (nainen) ei ole tunteistaan varma.

    • Totuusjafakta

      Ei kummallakaan.

    • Naistenvaltakunta

      Naisella!
      Naisilla on aina valta!

      • Traktorikuski

        :)) Niin on, mutta ei tässä tapauksessa


      • Naistenvaltakunta
        Traktorikuski kirjoitti:

        :)) Niin on, mutta ei tässä tapauksessa

        Joo mutta mä en kyllä tunne yhtään nasta joka ajelisi työkseen Traktoria.
        Sori nimimerkki on harhaan johtava!
        Tää on naiselle!
        Ja mä on mies.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1066
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1017
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe