Missä paljastukset?

poistattelijasta.yms.etc

Ilta himmentynyt yöksi, luin päivällä, että joku lupasi paljastaa sisäpiirin tietoja kun päivä hiljenee?

11

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä-paljatuksia

      Minkä sisäpiiri?
      60 keskustelupalstanko?

    • Joku jossain viestissään vihjaisi tosiaan tuohon suuntaan...Ei kuulune minulle.

      Iltapäivälehdissä oli taannoin tietoa, että tänään päivällä paljastettaisiin jotain mullistavaa avaruustutkimukseen liittyen - odotetaan sitä :)

      • Niillä on niin usein ollut jotain "mullistavaa" kerrottavanaan.
        Jotainhan niitten on silloin tällöin löydettävä kertomista, ettei ihmeteltäisi, onko heidän kalliista avaruustutkimuksistaan mitään hyötyä, vai onko ihan hukkaan heitettyä rahaa.


      • jännän.äärellä

        Niin, meillä on serkkukansa ilmeisesti jossain ei niin kaukana planeetalla johon suuntaan voi alkaa suunnitella ilmametro yhteyksiä...
        Tulee halvemmaksi kuin länsi-metro kun ei tarvitse istuttaa raiteita, ei upottaa haamusalaojia, joista voi laskuttaa hupikilometrejä, ei tarvitse rakentaa väli-asemia eikä liityntäyhteyksiä. Laukaisu-alustatkin saa edullisesti p-koreasta.


      • Tellukka kirjoitti:

        Niillä on niin usein ollut jotain "mullistavaa" kerrottavanaan.
        Jotainhan niitten on silloin tällöin löydettävä kertomista, ettei ihmeteltäisi, onko heidän kalliista avaruustutkimuksistaan mitään hyötyä, vai onko ihan hukkaan heitettyä rahaa.

        Niin - eipä meidän elämäämme liittyviä mullistuksia varmasti löydy, mutta tuleville sukupolville voivat olla tiedonmurusina hyvinkin tärkeitä ... sitten tieto taas muuttuu, kun on paremmat keinot tulkita asioita.


    • Tehdaspasi

      Minä lupaan edelleenkin paljastaa sisäpiirin tietoa heti, kun Tellukka menee koisimaan.

      • No älä sinä minua ujostele.


      • yö.vuoron.vaihto

        Tellukkaaaaaaaa menehän nukkumaan. Olet saanut olla palstalla tarpeeksi monta ruotsin tuntia. Ennen nukkumista voit vaikka siivota ja pestä ikkunat.
        Tulet sitten takaisin klo 12.09 hyvin levänneenä.


      • Tehdaspasi
        yö.vuoron.vaihto kirjoitti:

        Tellukkaaaaaaaa menehän nukkumaan. Olet saanut olla palstalla tarpeeksi monta ruotsin tuntia. Ennen nukkumista voit vaikka siivota ja pestä ikkunat.
        Tulet sitten takaisin klo 12.09 hyvin levänneenä.

        Samaa mieltä, kyllä vanha ihminen voisi käydä jo nukkumaan. Täällä toiset ovat vielä töissä, mutta tämä säälittävä valvoo ilman miestä vieraassa maassa yksin ja yksinäisenä. Niinkö?


      • yhteenvetonakyllä

        Noin se on tulkittava.
        Tellukan yksityiselämän ainoa lanka ja kiintopiste on suomi24 alustan 60 plus palsta. Kertomansa mukaan hän käy pienellä kävelylenkillä silloin tällöin, mutta sitä on vaikea todistaa näin suomesta käsin?
        Tellun tytär toimii ilmeisesti kauppalähettinä toimittaen murkinaa mammalle.
        Todella rankan yksinäinen tapaus. Katkerakin.


      • Tehdaspasi
        yhteenvetonakyllä kirjoitti:

        Noin se on tulkittava.
        Tellukan yksityiselämän ainoa lanka ja kiintopiste on suomi24 alustan 60 plus palsta. Kertomansa mukaan hän käy pienellä kävelylenkillä silloin tällöin, mutta sitä on vaikea todistaa näin suomesta käsin?
        Tellun tytär toimii ilmeisesti kauppalähettinä toimittaen murkinaa mammalle.
        Todella rankan yksinäinen tapaus. Katkerakin.

        Miesvihaaja myös, koska eihän hunkszia voi laskea mieheksi. Tellukan idoliko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe