Missä paljastukset?

poistattelijasta.yms.etc

Ilta himmentynyt yöksi, luin päivällä, että joku lupasi paljastaa sisäpiirin tietoja kun päivä hiljenee?

11

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä-paljatuksia

      Minkä sisäpiiri?
      60 keskustelupalstanko?

    • Joku jossain viestissään vihjaisi tosiaan tuohon suuntaan...Ei kuulune minulle.

      Iltapäivälehdissä oli taannoin tietoa, että tänään päivällä paljastettaisiin jotain mullistavaa avaruustutkimukseen liittyen - odotetaan sitä :)

      • Niillä on niin usein ollut jotain "mullistavaa" kerrottavanaan.
        Jotainhan niitten on silloin tällöin löydettävä kertomista, ettei ihmeteltäisi, onko heidän kalliista avaruustutkimuksistaan mitään hyötyä, vai onko ihan hukkaan heitettyä rahaa.


      • jännän.äärellä

        Niin, meillä on serkkukansa ilmeisesti jossain ei niin kaukana planeetalla johon suuntaan voi alkaa suunnitella ilmametro yhteyksiä...
        Tulee halvemmaksi kuin länsi-metro kun ei tarvitse istuttaa raiteita, ei upottaa haamusalaojia, joista voi laskuttaa hupikilometrejä, ei tarvitse rakentaa väli-asemia eikä liityntäyhteyksiä. Laukaisu-alustatkin saa edullisesti p-koreasta.


      • Tellukka kirjoitti:

        Niillä on niin usein ollut jotain "mullistavaa" kerrottavanaan.
        Jotainhan niitten on silloin tällöin löydettävä kertomista, ettei ihmeteltäisi, onko heidän kalliista avaruustutkimuksistaan mitään hyötyä, vai onko ihan hukkaan heitettyä rahaa.

        Niin - eipä meidän elämäämme liittyviä mullistuksia varmasti löydy, mutta tuleville sukupolville voivat olla tiedonmurusina hyvinkin tärkeitä ... sitten tieto taas muuttuu, kun on paremmat keinot tulkita asioita.


    • Tehdaspasi

      Minä lupaan edelleenkin paljastaa sisäpiirin tietoa heti, kun Tellukka menee koisimaan.

      • No älä sinä minua ujostele.


      • yö.vuoron.vaihto

        Tellukkaaaaaaaa menehän nukkumaan. Olet saanut olla palstalla tarpeeksi monta ruotsin tuntia. Ennen nukkumista voit vaikka siivota ja pestä ikkunat.
        Tulet sitten takaisin klo 12.09 hyvin levänneenä.


      • Tehdaspasi
        yö.vuoron.vaihto kirjoitti:

        Tellukkaaaaaaaa menehän nukkumaan. Olet saanut olla palstalla tarpeeksi monta ruotsin tuntia. Ennen nukkumista voit vaikka siivota ja pestä ikkunat.
        Tulet sitten takaisin klo 12.09 hyvin levänneenä.

        Samaa mieltä, kyllä vanha ihminen voisi käydä jo nukkumaan. Täällä toiset ovat vielä töissä, mutta tämä säälittävä valvoo ilman miestä vieraassa maassa yksin ja yksinäisenä. Niinkö?


      • yhteenvetonakyllä

        Noin se on tulkittava.
        Tellukan yksityiselämän ainoa lanka ja kiintopiste on suomi24 alustan 60 plus palsta. Kertomansa mukaan hän käy pienellä kävelylenkillä silloin tällöin, mutta sitä on vaikea todistaa näin suomesta käsin?
        Tellun tytär toimii ilmeisesti kauppalähettinä toimittaen murkinaa mammalle.
        Todella rankan yksinäinen tapaus. Katkerakin.


      • Tehdaspasi
        yhteenvetonakyllä kirjoitti:

        Noin se on tulkittava.
        Tellukan yksityiselämän ainoa lanka ja kiintopiste on suomi24 alustan 60 plus palsta. Kertomansa mukaan hän käy pienellä kävelylenkillä silloin tällöin, mutta sitä on vaikea todistaa näin suomesta käsin?
        Tellun tytär toimii ilmeisesti kauppalähettinä toimittaen murkinaa mammalle.
        Todella rankan yksinäinen tapaus. Katkerakin.

        Miesvihaaja myös, koska eihän hunkszia voi laskea mieheksi. Tellukan idoliko?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe