wc-paperilla, oravilla ja jollakin pelottavan suurella karvaisella otuksella mainoksissa?
En ymmärrä tällaista mainosta?
Mitä yhteistä
12
149
Vastaukset
- Näin.muistan
Jossain pilajutussa karhu pyyhki takapuolensa oravalla.
- vhimsf
Tuote, mainos, firma provikkatuote lahjaksi kupongilla,jos ostaa määärätyn määrän kyseessä olevaa tuotetta.
Eikös se sentään ollut kärpännahka, jota aikoinaan käytettiin "terveyssiteenä"?
- Ryppypeppurenu
Kuninkaallisilla oli kärpännahkaviitat. Mutta eikös jonnekin rakennettu jollekin kunkulle toiletti, missä hän koskaan käynyt. Ehkäpä menikin metsään...käppösillä?
Ryppypeppurenu kirjoitti:
Kuninkaallisilla oli kärpännahkaviitat. Mutta eikös jonnekin rakennettu jollekin kunkulle toiletti, missä hän koskaan käynyt. Ehkäpä menikin metsään...käppösillä?
Koillismaalla kärpännahka joutui yksittäisenä nahkana kohtaamaan itseään paljon suuremman "karvaisen otuksen" noin joka kuukausi. Oravasta ei Kalle Päätalo kertonut kuin metsämiesten turkis-saaliina.
- eläväluonto
Ajaahan se orava niillä talouspaperirullillakin niin nopeasti ja aina vaan rullaa riittää. Nyt on niin, että jos orava oikeasti rullaan (oli vessa-, talous- tai mikä tahansa papru) tarttuisi, kyllä papru repeäisi, on sillä elukalla sen verran julmat kynnet. Olen mainosten maailmassa ihmetellyt erään sänkyvalmistajan mainosta, jossa esiintyy valkoinen susi. Mitä yhteistä on sängyllä ja sudella? Mahtavatko siellä metsän siimeksessä oikein sängyssä nukkua ja jos hätä käy, tulee vissiin orava pyyhkimään suun ja pyllyn?
- O-Orvokki
En tiedä. En juurikaan katsele mainoksia, mutta nyt olen ihastunut yhteen.
Kaksi suloista siiliä keskustelee animaatiofilmissä keskenään vakavasti oikeaa asiaa. - Mikähän se juttu olikaan? ;D
.Laktoositon tuote...siilin vatsahan, kuten kissankaan ei siedä nykyajan laktoosituotteita. Aikoinaan suoraan lehmästä lypsetty maito oli eri juttu.
Osin samasta syystä on meitä laktoosi-intolerantikkojakin...aito lehmänmaito on varmasti monelle sopinut lapsena.
- Pihallakuinorava
En voi osallistua keskusteluun koska en katso televisiotakaan, olen pihalla mainoksista.
Minulla kyllä on wc-paperia, en pyyhi hesarilla. Ei elävässä elämässä enempää kuin söpöllä karitsallakaan .)
- henrjii
Puu
Kas kuusen latvassa oksien alla
on pesä pienoinen oravalla;
sen poikaset siinä ne leikkiä lyö
ja pikku hampahin siementä syö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211815
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991618Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491164Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441030Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29949Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47856Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770