wc-paperilla, oravilla ja jollakin pelottavan suurella karvaisella otuksella mainoksissa?
En ymmärrä tällaista mainosta?
Mitä yhteistä
12
135
Vastaukset
- Näin.muistan
Jossain pilajutussa karhu pyyhki takapuolensa oravalla.
- vhimsf
Tuote, mainos, firma provikkatuote lahjaksi kupongilla,jos ostaa määärätyn määrän kyseessä olevaa tuotetta.
Eikös se sentään ollut kärpännahka, jota aikoinaan käytettiin "terveyssiteenä"?
- Ryppypeppurenu
Kuninkaallisilla oli kärpännahkaviitat. Mutta eikös jonnekin rakennettu jollekin kunkulle toiletti, missä hän koskaan käynyt. Ehkäpä menikin metsään...käppösillä?
Ryppypeppurenu kirjoitti:
Kuninkaallisilla oli kärpännahkaviitat. Mutta eikös jonnekin rakennettu jollekin kunkulle toiletti, missä hän koskaan käynyt. Ehkäpä menikin metsään...käppösillä?
Koillismaalla kärpännahka joutui yksittäisenä nahkana kohtaamaan itseään paljon suuremman "karvaisen otuksen" noin joka kuukausi. Oravasta ei Kalle Päätalo kertonut kuin metsämiesten turkis-saaliina.
- eläväluonto
Ajaahan se orava niillä talouspaperirullillakin niin nopeasti ja aina vaan rullaa riittää. Nyt on niin, että jos orava oikeasti rullaan (oli vessa-, talous- tai mikä tahansa papru) tarttuisi, kyllä papru repeäisi, on sillä elukalla sen verran julmat kynnet. Olen mainosten maailmassa ihmetellyt erään sänkyvalmistajan mainosta, jossa esiintyy valkoinen susi. Mitä yhteistä on sängyllä ja sudella? Mahtavatko siellä metsän siimeksessä oikein sängyssä nukkua ja jos hätä käy, tulee vissiin orava pyyhkimään suun ja pyllyn?
- O-Orvokki
En tiedä. En juurikaan katsele mainoksia, mutta nyt olen ihastunut yhteen.
Kaksi suloista siiliä keskustelee animaatiofilmissä keskenään vakavasti oikeaa asiaa. - Mikähän se juttu olikaan? ;D
.Laktoositon tuote...siilin vatsahan, kuten kissankaan ei siedä nykyajan laktoosituotteita. Aikoinaan suoraan lehmästä lypsetty maito oli eri juttu.
Osin samasta syystä on meitä laktoosi-intolerantikkojakin...aito lehmänmaito on varmasti monelle sopinut lapsena.
- Pihallakuinorava
En voi osallistua keskusteluun koska en katso televisiotakaan, olen pihalla mainoksista.
Minulla kyllä on wc-paperia, en pyyhi hesarilla. Ei elävässä elämässä enempää kuin söpöllä karitsallakaan .)
- henrjii
Puu
Kas kuusen latvassa oksien alla
on pesä pienoinen oravalla;
sen poikaset siinä ne leikkiä lyö
ja pikku hampahin siementä syö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311639- 2174913
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112608- 1631958
- 1291911
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131408Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401070- 85964