Ostin reilut 10 vuotta sitten Danfors RA 2970 patteritermostaatin(https://www.taloosi.fi/kiintoanturi_ra_2970_danfoss) ja asensin sen... No problem.
Olen yrittänyt ottaa sitä irti jo 8 vuoden ajan silloin tällöin mutta en ole vielä onnistunut. Asentaisin sen toiseen patteriin, koska alkup. patteria en käytä kellarissa, enkä siis tarvi termostattia siinä. Uutta termaria en viitsi ostaa.
Kaulusta olen kääntänyt mutta ei... Lukitusta en löydä, en termostattista, enkä hakukoneista.
Voisiko joku kertoa miten sen lukituksen saa auki. Kiitoksia etukäteen. :)
Danfors RA 2970 patteritermostaatin irroittaminen?
4
134
Vastaukset
- fghtght
Siellä se on klipsi alapuolella piilossa.
http://aijaa.com/R4I2Ov- avataan
Kiitos todella kovasti vastauksesta ja kuvasta! Täytyypä taas kerran ottaa asiaksi ja tutkia termostattia illalla. Olen kyllä yleensä saanut termostaatit irti mutta tämä on tuottanut ongelmia.
- fghtght
avataan kirjoitti:
Kiitos todella kovasti vastauksesta ja kuvasta! Täytyypä taas kerran ottaa asiaksi ja tutkia termostattia illalla. Olen kyllä yleensä saanut termostaatit irti mutta tämä on tuottanut ongelmia.
Siitä raosta kääntää jollain ohuella ruuvitaltalla klipsin yläasentoon, sitten kääntää ja vetää termarin ulos.
Uudelleen takaisin laitettaessa pitää turparenkaasta kääntämällä virittää mekanismi (ne metallikynnet menee silloin sisään), että voi painaa termarin paikoilleen. - avataan
fghtght kirjoitti:
Siitä raosta kääntää jollain ohuella ruuvitaltalla klipsin yläasentoon, sitten kääntää ja vetää termarin ulos.
Uudelleen takaisin laitettaessa pitää turparenkaasta kääntämällä virittää mekanismi (ne metallikynnet menee silloin sisään), että voi painaa termarin paikoilleen.Nyt on termari irti mutta vasta tänään, kun huomasin viimeisen viestin. Edellisellä kerralla yritin mutta en huomannut sitä muoviklipsiä(huono valaistus ja peilin avulla katsoin). Välillä jo unohdin koko termarin, kunnes tänään näin uusimman viestin... Jees! Kiitos avusta, termari olisi kyllä jäänyt paikalleen muuten. Ja kyllä on ärsyttänyt vuosia, heh, heh... ISO KIITOS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1897856
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes954135- 682682
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se751712Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3941629- 641518
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201486Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171151Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841078Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791070