Naisena silmäni lepäsi Tomi Metsäkedon laulaessa Tähdet tähdet -ohjelmassa sunnuntai-ilta.
https://www.radionova.fi/uutiset/viihde/a-149759
Komea tenori Tomi Metsäketo
87
3996
Vastaukset
- xhdftg
Tomi lauloi Foreignerin kappaleen "I want to know what love is".
- xdclojcfvg
Linkki unohtui
https://www.katsomo.fi/?cmp=mtvtotalsport_sem_brand?cmp=mtvtotalsport_sem_brand#!/ohjelma/33008011/tahdet-tahdet
- Fabion
Aivan siskonsa näköinen. Ovatkohan kaksoset? Nimethän ovat Peppi Pitkätossu sarjasta ja kirjoista.
- muuta_en_sano
Peppi-kirjoissa vain oli Tommi eikä Tomi, mutta mitäpä siitä. Tomilla on laulamisen tekniikka hallussa ja äänikin on kaunis.
"Annika Metsäketo (s. 1971), suomalainen juontaja ja radiotoimittaja"
"Tomi Metsäketo (s. 1974), suomalainen laulaja"
https://fi.wikipedia.org/wiki/Metsäketo - oikealinkki
Linkki ei ole oikea Tomi on kymmenen vuotta nuorempi😁.
- tuplattu
Minä luulin että he ovat kaksoset niin saman näköisiä
- Peppi.pitkätassu
Uskon, että Tomi voittaa kisan. On monipuolinen, olen ollut muutaman kerran hänen joulukonserteissa.
- Ravunperäsuoli
Todella ylimielinen ja inhottava persoona. Olen työskenneyt paikoissa missä on esiintynyt. Tämän takia ei ole koskan suuremmin menestynytkään. Siis luonteensa. Nousi neste huppuun jo hyvin nuorena.
- xdihvfg
Linkki "tietoosi".
- systeri_annika
Koominen hahmo.
- xkhcf
Kateellinen olet.
- Limapeto
Komea tenori kourii ,lyö ja nimitelee naisia. Koomista se ei ole!
- xkjchfg
Linkki.
- KATEELISUUSKORTTI
Googlaa esim. Iltalehti on uutisoinnut.
- tgykhd
KATEELISUUSKORTTI kirjoitti:
Googlaa esim. Iltalehti on uutisoinnut.
Palstalla on tapana että se joka väittää jotain esittää linkin väitteeseensä.
- KATEELISUUSKORTTI
Höpö,höpö. Laita nimi Tomi Metsäketo ja löytyy enemmän vastenmielisiä häröilyä naisia kohtaan. Vängääminen ei auta tapahtuneisiin asioihin.
- xkdhfg
Höpö,höpö. Laita nimi Tomi Metsäketo ja löytyy enemmän vastenmielisiä häröilyä naisia kohtaan. Vängääminen ei auta tapahtuneisiin asioihin.
Linkki kehiin jos väittää jotain. Näin on palstalla tapana.
- KATEELISUUSKORTTI
Ei ole väiteitä siinä vissiero. Suomen presidentti on Sauli Niinistö. Laitanko linkin? Älä viitsi sekoilla.
- wlerjt
Ei ole väiteitä siinä vissiero. Suomen presidentti on Sauli Niinistö. Laitanko linkin? Älä viitsi sekoilla.
Linkki esittämiisi väitteisiin Metsäkedosta. Tällä palstalla laitetaan linkki jos väitetään jotain.
- y8u8y
wlerjt kirjoitti:
Linkki esittämiisi väitteisiin Metsäkedosta. Tällä palstalla laitetaan linkki jos väitetään jotain.
Tällä palstalla ei ole mitään velvoitteita jakaa linkkejä.
- kzxdhfg
y8u8y kirjoitti:
Tällä palstalla ei ole mitään velvoitteita jakaa linkkejä.
Kokkare öyhöttää.
- fdhdfhfhd
Tuon kisan potin korjaa melko varmasti naiskilpailija. Metsänpeto ja Veeti ovat todella paperia Erikan ja sen bluesmimmin rinnalla.
- clffnsw
Lyytinen voittaa mutta Metsäketokin sijoittuu hyvin.
- Ravunperäsuoli
Kuka pelle täällä kiljuu linkkejä...mä en laita mitään linkkejä..pelle katsotkoot itse.
- xlkchv
Puhut taas itsestäsi pökiö.
- Obscuree
Mitä oon kuullu niin metsäkeko on kova naisten persettä puristelemaan ja rivoja ehdottelemaan.
Muuten jotenkin outo julkkis, tuntuu että on ollut julkisuudessa iät ja ajat, vuosikymmeniä, ja silti ei kunnollista käsitystä että mitä oikeastaan tekee ja missä ja kuka on.- xljchfg
Linkki "tietoosi" kourimisista, muutoin huuhaata.
- erjaJaAndre
Tomi ei ole vielä päässyt esittämään parastaan.
Mielestäni parhaita ovat miehistä Andre?, joka viimeksi esitti Kentin kappaleen, naisista Erja Lyytinen.
Minullakin on muistikuvia Tomin ikävistä tekemisistä eräässä ravintolassa, mutta ei siitä enempää, tiedot löytyy jos haluaa etsiä.- xldnhfg
Älä levittele huhuja juoruämmämäisesti vaan pistä reilusti linkki esiin "Tomin ikävistä tekemisistä".
- kxjxhdg
Linkki, kiitos. Muutoin mutua.
- Siskoni_on_ylpeä
Google haku Tomi Metsäketo tinder. Onpas vaikeaa. Katsokaa vuosilukuja. Mitään ei ole oppinnut. Tulee varmaan vielä juttuja enemmän.
- omahyväinenpaska
Metsäkeko riehuu palstalla itseään kehumassa ja puolustelemassa! 😁
Kyllä on herkkähipiäinen prinsessa tuo tommiina ja ihan ämmä muutenkin, tukkakin pitkä! 😅- xkshgd
Olet vaan suolinkainen kade.
- WomanBeater
No tässä tolle yhdelle klovnille linkki. Komea tenori kähminyt tisseistä ja lyönyt suutuksissaan:
http://m.iltalehti.fi/viihde/2013050416975948_vi.shtml- dfjhgsxd
Missä menomestoissa Tomia voisi tavata viihteellä?
- sinnekaikki
Malmin Konja.
- frjugfs
dfjhgsxd kirjoitti:
Missä menomestoissa Tomia voisi tavata viihteellä?
Tomin kanssa olisi kiva likistellä koska en ole säikky enää.
- gfydfg
frjugfs kirjoitti:
Tomin kanssa olisi kiva likistellä koska en ole säikky enää.
Likistellä ja läpsiä.
- zksxdfh
gfydfg kirjoitti:
Likistellä ja läpsiä.
Ei me läpsittäisi toisiamme vaan hiplaisimme ja pusuttelisimme.
- UskonHuhutNyt
Huhhuh. Ei siis ollut turhaa sanoa, ettei savua ilman tulta. Kiitos linkistä.
- Ei.tietoa
Erika on lahjakas ja kaunis esiintyjä, mutta vaikuttaako äänestäjiin iso-Tee negatiivisesti? Joskus ne musiikilliset ansiot saattavat jäädä kakkoseksi, jos katsojat/äänestäjät eivät hyväksy jotain asiaa kyseisen henkilön privaattielämässä.
- erikaonhyvä
Enpä usko että negatiivisesti vaikuttaa. Paljon riippuu onnistuneista kappalevalinnoista. Ei liian vakavaa ja synkkää usein, vaikka niissä hänen vahva äänensä pääseekin oikeuksiinsa.
Nyt on monta korkeatasoista naislaulajaa mukana, saas nähdä.
- xkhcvg
Olen Tomin diskreetti ihailija. Hyvä-ääninen tenori ja komearunkoinen mies. Ammattilainen.
- xvgfrgf
Komea tenori Kummelin Kahilainen realistisempi vaihtoehto.
- jxsdhfx
xvgfrgf kirjoitti:
Komea tenori Kummelin Kahilainen realistisempi vaihtoehto.
Ei ole.
- zzxkdfgsd
Haluaisin olla Toni,0
000
n,,n,sä koska mies jonka kanssa olen avioliitossa ei halua pitää minua hyvänä.
- xcvgkbj
Komea on.
- hyvätnaislaulajat
Kyllä Erja ja Erika ovat paljon parempia.
- raikastanaisenergiaa
Kyllä!
- Poissss
Ulossss ohjelmasta! Täys sika!
- azsixdtg
Trolli.
- hävetkääpä
Eiköhän naiset ole työtymässä puoliväkisin julkkisten mukaan, jos tulee pakit, niin alkaa solvausjutut lentää.
- KATEELISUUSKORTTI
Ei muutu koskaan luonnevikainen. Ulos ohjelmasta.
- skdcfg
Linkki "tietoosi" luonneviasta, muutoin mutua.
- Siskoni_on_ylpeä
Kuka terve aikuinen mies valehtelee ikänsä? Anna linkki.
- jzgxdcfvg
Siskoni_on_ylpeä kirjoitti:
Kuka terve aikuinen mies valehtelee ikänsä? Anna linkki.
Linkki "tietoosi" iän valehtelusta.
- Siskoni_on_ylpeä
jzgxdcfvg kirjoitti:
Linkki "tietoosi" iän valehtelusta.
Linki siihen ettei ole valehdellut ikäänsä.
- werktw
Halutaanko Tomi pelata ulos Tähdet tähdet ohjelmasta kaivamalla jo sovittu ravintolatapaus esille?
- teinitenori
Aikuinen mies on itse vastuussa pelaamisesta.
- omamielipiteeni
Ei ole mielestäni komea.
- hggsxdfg
Minkälainen mies on sinun mielestäsi komea?
- tsäke
Jos ei ole liittynyt #MeToo-kampanjaan, niin syynä varmaan aiempi sitoutuminen
#MEtsäkeTO-kampanjaan. - Uhykk
Cia naisten fb ryhmässä nuorimmat Tomin uhrit tertovat olevansa yläasteikäisiä. Hirveitä juttuja. Eikö tommonen oo pedofiliaa jos on totta?
- jxgsxd
Linkki "tietoosi", muutoin mutua.
- Vittuoottyhmä
jxgsxd kirjoitti:
Linkki "tietoosi", muutoin mutua.
Liity idiootti ryhmään. Ei linkkejä suljetuista ryhmistä kuulu jakaa
- TodellinenKentlemanni
Tomi veti biisin lähes yhtä upeasti kuin Johanna Tukiainen Turkkiin suuntautuvalla keikkakiertueellaan.
https://youtu.be/tgQDfhCRISU- zsxgdxcv
Trolli.
- aivanihanafabio
Niin on.Tuksu on parempi.
- Eimuutalisättävää
Lensi sitten ulos kähminnästä pyyteli anteeksi? Sarjassamme älötukot???
- linkki_linkki_sininen
Luin huvikseni koko ketjun.
Ärsyttävimmäksi asiaksi nousi tuo linkkien huutelija eri nimimerkeillä. Linkkien huutelija: joka kerta kun et löydä linkkiä täällä johonkin, laita sinistä lenkkiä sinne johonkin.
- paikka19
Tomi on upea-ääninen tenori ja komeaa katseltavaa. Eilen viimeksi olin hänen konsertissaan. Häntä ei ole voittanutta! !
Inhottavat ja kateelliset naiset yrittävät hänet tuhota.
Hänen konsertissaan on aina salit täynnä ja tulee olemaan jatkossakin.
Tsemppiä Tomi! - Mim62
Katsoin Tommi Metsäkedon haastattelun.(Arto Nyberg) ohjelmassa. Tuntuu todella väärältä, että joidenkin pahansuopaisten nettikeskustelujen takia, hänet on erotettu kiertueista ja ohjelmista. Onneksi hän on tehnyt rikosilmoituksen ja toivottavasti, nämä pahapuhujat joutuvat korvaamaan hänen ansioiden mentetyksen. Hyvä kun poliisit alkaa valvoa suljettuja fb sivuja. Minä alan boikotoida kaikkia Maria veitolan ohjelmia.
- Jirrxc
Ottakaa jo päänne pois pyllyistänne. Olen nähnyt Metsäpedon hirveitä tekstiviestejä, joten on aivan oikein että sai ansionsa mukaan. Ärsyttää tuollainen typeryys!
- missänähnyt
Missä olet niitä tekstiviestejä nähnyt? Ei niitä ole ollut netissä nähtävillä.
- ppppppaaa
Ihan kännykästä olen nähnyt ne viestit, en netistä..
- eiuskotakaikkea
Jos on naiset mustasukkaisia toisilleen, niin kyllä on miehetkin! Varmasti tuossa asiassa on paljon pöty puhetta ja liioittelua. Tomi on komea ja lahjakas mies, eikä varmasti kärsi pulaa naisista, joten en kyllä kaikkea usko. Kyllä tytöt ja naiset itse hyvin herkästi tyrkyttävät itseään ja lääppivät julkkuja ja komeita miehiä. Kun tulevat torjutuksi keksivät juttuja.
- roudarievp
Ei tarvitse olla yhtään minkään näköinen tai kokoinen, kunhan on julkkis, niin tyrkkyjä riittää! Niin monta kertaa keikkojen jälkeen on tullut nähytä, kun nuoremmet ja vanhemmat naikkoset roikkuvat noissa kiinni ja halailevat. Jos on viinaa päässä, suoraan kouritaan munista! Metsäkedolla näitä on ympärillä varmasti yökötykseen asti! Turha vikistä ja yrittää aina tehdä toisesta syyllistä, katse peiliin!
- Hildumariska
Hei ottakaa huomioon, ne olivat vain Veitolan mielipiteitä.
Minulla omani,jotka ovat maailman parhaat tietysti.
Naapuri valtion Anu antoi Veitolasta omat mielipiteensä, hänenkin sanomiset olivat omasta mielestään oikeat.ym.
Mietin vain ja säälinkin Veitolaa,kun kukaan ei huomaa hänen kauneuttaan.
Mitä jos kertoisimme kaikille, että Veitola on
harvinaisen kaunis, erittäin herttainen,empaattinen ym.
Hänelle tulisi hyvä mieli,itseään ja lajitovereitaan kohtaan.... - Anonyymi
Metsäketo kehiin. Paras miestenori ikinä. Nyt Tangomarkkinoille.
- Anonyymi
Maria pääsi kuin koira veräjästä.....masinoi valtaisan kamppanjan Metsäketoa vastaan.
Meni maine, tulot ja ura. Tuo E.T. saa paljon pahaa aikaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395