Pelikoneet + viron laiva

Henyne

Olen lähdössä viron laivalle, joten

Onko pelikoneissa ikärajaa? Missä laivoissa ei ole?

13

2151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tehokasta-tarkistusta

      On ikäraja. Ikätarkistus tapahtuu laittamalla matkakortti koneen lukijaan ja sen on oltava siinä koko pelin ajan. Lisäksi henkilökunta kiertelee satunnaisin väliajoin.

      Noin kaikilla muilla laivoilla patsi Lindan ja Vikingin kateilla.

      • vilautusriittää

        Ei tarvitse olla koko pelin ajan


    • Kasvatuslaitokseen

      Taidat kuulua nuorisorikollisten joukkoon, koska tuossakin olet valmis rikkomaan lakia ja muita säädöksiä.

      • Joo, ryöstin tossa pankin, jotta voin pelata pelikoneilla laittomasti, väärennetyllä matka- ja pankkikortilla.


      • arpajaislaki

        Ei se pelikoneitten peluu alaikäisenä taida ollenkaan mikään rikos olla koska jos jää kiinni niin vaan häädetään pois koneilta, mitään sakkoa yms ei voi saada.


      • Voitot-voivat-mennä
        arpajaislaki kirjoitti:

        Ei se pelikoneitten peluu alaikäisenä taida ollenkaan mikään rikos olla koska jos jää kiinni niin vaan häädetään pois koneilta, mitään sakkoa yms ei voi saada.

        Paitsi jos on voittoa kilissyt ja eurot koneen kupissa, ne menevät.

        Pakkohan ne pennut on hätistää, sillä jos viranomainen sattuu näkemään, voidaan pelit ottaa laivalta pois.


      • Hmm.. olen kyllä kuullut että ahvenanmaan laivoilla saa pelata ihan alle 18v.


      • Kyllä-rapsuja-annetaan
        arpajaislaki kirjoitti:

        Ei se pelikoneitten peluu alaikäisenä taida ollenkaan mikään rikos olla koska jos jää kiinni niin vaan häädetään pois koneilta, mitään sakkoa yms ei voi saada.

        Täysin väärin. Laiva voi saada siitä rapsut. Ihan kuten maissa markettikin.


      • Jaa, minulle sanotiin noin.. En oikeasti tiedä mitään laivoista, siks kysyinkin. Taitaa jäädä viimekes laiva matkaksi, oli sen verran tylsää..


      • Pysykin-poissa
        Henyne kirjoitti:

        Jaa, minulle sanotiin noin.. En oikeasti tiedä mitään laivoista, siks kysyinkin. Taitaa jäädä viimekes laiva matkaksi, oli sen verran tylsää..

        Luepas asia lakikirjasta.

        Hyvä jos sua ei laivoilla nähdä. On muilla sen verran mukavampaa.


      • Selkeät-ohjeet
        Pysykin-poissa kirjoitti:

        Luepas asia lakikirjasta.

        Hyvä jos sua ei laivoilla nähdä. On muilla sen verran mukavampaa.

        Miksi lukea lakikirjaa. On tuomainittu siinä koneen kyljesssäkin.


      • Kiva..


    • HoppereitakinTäytellyt

      Pentu Henyne...tajua jo että alakäisenä sä et pelaa ja sillä sipuli!
      Niin monesti olen ollut sammuttamassa pelikoneita laivalla ja alaikäset on jääny itkemään pelivarauksiaan.

      Parasta on kun koneeseen tulee vika ja koneessa on vaikka 50€ sisällä. Niitä ei sitten alaikäisille makseta.

      Jos sulla pikkupentu on tylsää niin mee hyttiin juomaa vettä ja meikkaamaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3010
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2089
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2034
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      91
      1863
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1573
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1232
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe