Ensimmäinen kerta mietityttää

askarruttaa

Olen 23v mies ja pitänyt itseäni heterona. Ollut ihastunut/rakastunut naisiin ja muutaman kerran ollut yhdenyön juttuja. Ihan kivoja kokemuksia, vaikka kaipaisin vakavampaa suhdetta. Useita vuosia ollut jonkinlaisia homo fantasioita. Alussa menin niiden mukana kun niitä ilmaantui, mutta myöhemmin kielsin ne täysin itseltäni. Niille masturbointi hävetti hirveästi jälkeenpäin. Sen takia blokkasin ne ajatukset kokonaan. Nyt olen viime aikoina viettänyt paljon aikaa itsekseni ja nämä fantasiat ovat puskeneet yhä enemmän ja enemmän läpi. Usein minua kiihottaa ajatus siitä, että minua pantaisiin. Välillä olen laittanut ilmoituksia nettiin, joissa etsin toppia hoitelemaan minut. Vastauksia tulee monesti, mutta en vain uskalla kokeilla. Myöhemmin alkaa kaduttaa hävettää koko ilmoituksien tekeminen. Pelkään tekeväni virheen, jota kadun myöhemmin. Kuvittelin aikoinaan poikuuden menettämisen paljon suuremmaksi asiaksi kun se olikaan. Harrastin seksiä itsestäni huomattavasti vanhemman naisen kanssa. Myöhemmin olen oppinut enemmän nauttimaan hetero seksistä kokemusten myötä.

Toistaiseksi tuntuu, että olisi kait fiksumpaa odotella kunnes on asiasta varma ettei tee mitään hätiköityjä päätöksiä. Välillä kuitenkin iskee älytön kiima ja takapuoli ihan huutaa, että sitä pantaisiin. Alkanut siltä tuntua, että kait olen bi tai ainakin kokeilunhaluinen. Onko muilla samoja kokemuksia/tuntemuksia asiasta?

8

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • askarruttaa

Ainiin. Aikaisemmin minua vaivasi miten läheiset ihmiset, kaverit yms. suhtautuisivat minuun jos saisivat tietää. Sekin tavallaan rajoitti, vaikka eihän heidän tarvitse tietää. Nyt jotenkin en enään välitä/ajattele heidän mielipiteitä vaan yritän kuunnella omia tarpeita/tuntemuksia. En tiedä käynkö läpi jotain kaapista ulos tulo prosessia ja painin itseni kanssa.

• Täysihomo

Kuulostaa siltä että olet tulossa järkiisi joten anna mennä vaan.

• Ite olen saman laisessa tilanteessa.
      Halu on kova saada imee munaa ja kerran imenytkin, ja lisää tekis mieli.
      Eka kokeilu toisinaan kaduttaa mutta silti pidin siitä.

• Moi! Olen bissenainen, joten ihan samanlaisia kokemuksia mulla ei tietenkään ole :D Mutta kuulostaa tutulta tuo epävarmuus ja kieltäminenkin. Välillä ajattelin jopa olevani homoseksuaali, mutta edelleen myös miehet kiinnostavat, joten bisseyteen olen lopulta päätynyt.

Mietin tuota kun kirjoitit, että olet oppinut nauttimaan heteroseksistä. Oliko se siis alun perin mielestäsi epämiellyttävää? On myös hyvä tehdä ero fantasioiden ja todellisen halun suhteen. Ihminenhän voi fantasioida mitä vain, mutta mikä on oma juttu, tietää lopulta vasta kokeilemalla. Ts. osa fantasioista voi osoittautua kokeilun jälkeen pettymykseksi eikä todellisuudessa ollenkaan omaksi jutuksi. Minä olen paraskin puhuja, kun olen suht kokematon itsekin :D

Tsemppiä!

• Åkhh

Ekat kerrat naisen kanssa jännitti ja olin epävarma, joten en nauttinut seksistä suuremmin. Lisäksi en tuntenut kumppaneita hyvin, eikä ollut tunteitakaan. En ole koskaan seurustellut ja nämä olleet yhdenyön juttuja.

Omat bi fantasiat ovat vielä fantasia asteella sen takia, että en ole 100% varma asiasta. Välillä olen kiitollinen, että en ole toteuttanut niitä, mutta toisinaan ne palaa uudestaan. Fantasiat ovat aina samanlaisia eli haluaisin tulla pannuksi ja näitä on ollut varmaan kymmenen vuotta. En nykyisin yritä kieltää näitä fantasioita vaan avartaa ja tutkia niitä. Eli olen hyväksynyt ne, mutta mietin mitä nyt tekisin. Ryntääminen kokeilemaan voisi tuoda pettymyksen jos fantasia olikin vain fantasiaa. Kait se on vain odoteltava miten asiat kehittyy.

• Åkhh kirjoitti:

Ekat kerrat naisen kanssa jännitti ja olin epävarma, joten en nauttinut seksistä suuremmin. Lisäksi en tuntenut kumppaneita hyvin, eikä ollut tunteitakaan. En ole koskaan seurustellut ja nämä olleet yhdenyön juttuja.

Omat bi fantasiat ovat vielä fantasia asteella sen takia, että en ole 100% varma asiasta. Välillä olen kiitollinen, että en ole toteuttanut niitä, mutta toisinaan ne palaa uudestaan. Fantasiat ovat aina samanlaisia eli haluaisin tulla pannuksi ja näitä on ollut varmaan kymmenen vuotta. En nykyisin yritä kieltää näitä fantasioita vaan avartaa ja tutkia niitä. Eli olen hyväksynyt ne, mutta mietin mitä nyt tekisin. Ryntääminen kokeilemaan voisi tuoda pettymyksen jos fantasia olikin vain fantasiaa. Kait se on vain odoteltava miten asiat kehittyy.

Kiva kuulla, etteivät fantasiat tuota sulle ainakaan ahdistusta nykyään :) Ei tule muuta mieleen, kuin että jos haluat edetä rauhallisesti, niin voithan ensin kokeilla erilaisia juttuja itsesi kanssa. Heti ei tarvitse toista ihmistä siihen, varsinkin jos oma olo on epävarma. Ja ehkä sitten pystyy nauttimaan ensikerrastakin kumppanin kanssa paremmin, jos itsellä on jo jonkunlainen käsitys, että miltä jutut käytännössä tuntuu (ja mistä tykkää ja mistä ei).

• empiväbisse

Tuttuja pohdintoja. Mä olen miettinyt tuota heteroseksiä en kai ole oikein koskaan kiihottanut tai osannut oikein olla naisen kanssa niin kuin heteron pitäisi. Johtuuko se sitten että ei ole ollut tarpeeksi tunteita? Toisaalta fantasia tasolla en edes muista milloin olen ajatellut heteroseksiä ilman mitään mausteita. Tiedän kyllä seksin suhteen että kaikki fantasiat eivät käytännössä olekaan niin kivoja mutta toisaalta jotkut fantsut ovat sitten todellisuudessakin olleet oma juttu. Sen verran olen itseni kanssa sinut että miksi oikeastaan kieltäytyisin toteuttamasta homoseksuaalisia taipumuksiani. Onhan tietysti pelko homoksi leimautumisesta jos se ei tunnukaan omalta.

• Fgft

Itse kyllä mietin naisia ja unelmoin niiden panemisesta, mutta olen liian ujo lähestymään. Ihastunkin usein liiankin helposti. Riippuu partneristakin, mutta usein itse seksi on aika mitäänsaaamatonta. Toisinaan kun ei ole naiset mielessä niin tekis mieli tulla itse pannuksi. Tuntuu, että on ihan sellainen kutka tuolla takana. Koskaan en ole uskaltanut kokeilla. Kulli kovana vain haaveilen asiasta. Välillä laittanut ilmotuksia iskuriin, mut en uskalla vastata.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7820
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2009
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1940
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1653
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1585
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1040
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      945
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe