Onko kellään kokemuksia ko. hotellista? Kaikenlaisesta tiedosta olisimme kiitollisia. Lähtö 15.11.
Pääseekö Ao Nangin tai muille läheisille rannoille autolla tai edes skootterilla, kuvista päätellen rannoille ei ole tietä ?
Krabi, Nadivane Serviced Aparthement
4
337
Vastaukset 4
- Gustavx
Katso mielipiteet booking.com:sata tai vastaavasta!!
- PCX150
Nyt täytyy sanoa että olette valinneet hieman syrjäisen majoitus paikan. Sieltä ei oikein pääse kuin taksilla,tuktukilla tai skootterilla rannoille. Kävelymatka on turhan pitkä siinä kuumuudessa.
Tosin linja-autot kulkee aika tiuhaan tuota tie nro 4203 pitkin, joten siinä voisi mennä. Suosittelen kyllä vahvasti skootterin vuokraamista, jos ei ole kuusi henkinen perhe kyseessä. Jos olette jo maksaneet ko paikan koko ajaksi, niin sille ei voi sitten mitään. Mutta jos vain muutamaksi yöksi, niin menkää Ao nangiin, sieltä kyllä löytyy kohtuuhintainen majapaikka lähellä kaikkia palveluita. Esim Holiday Inn Resort rantakadulla, jos sopii budjettiin.
Rannoille pääsee kyllä autoilla ja mopolla. Ei tieteskään rannalle voi parkkeerata vaan vaan siihen tarkoitukseen tehdyille alueille.
Toivottavasti teidän majapaikan lähellä ei ole minareettia, josta kuuluu sietämätön mölinä tasaisin väliajoin. Se on kuitenkin muslimialuetta.- Krapun
Entäs tämä majapaikka. Kokemuksia ? Miten pääsee, autolla ? Onko vene mahdollisuutta Krabin keskustasta ?
Nantra de Deluxe 4 tähteä
153 Moo 4, Had Yao Beach, Thalingchan, Nuaklong, Krabi, Had Yao Beach
- Jussipussi2
PCX 150: Ei ole hotelli varattu kuin 6. yöksi. Kiitos tuosta hotellivinkistä, pistän nimen muistiin kalenterin reunaan ja samoin tien numeron mistä bussit kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1251815Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja150844- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö261658Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42657- 71654
Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34592