Onko kellään kokemuksia ko. hotellista? Kaikenlaisesta tiedosta olisimme kiitollisia. Lähtö 15.11.
Pääseekö Ao Nangin tai muille läheisille rannoille autolla tai edes skootterilla, kuvista päätellen rannoille ei ole tietä ?
Krabi, Nadivane Serviced Aparthement
4
280
Vastaukset
- Gustavx
Katso mielipiteet booking.com:sata tai vastaavasta!!
- PCX150
Nyt täytyy sanoa että olette valinneet hieman syrjäisen majoitus paikan. Sieltä ei oikein pääse kuin taksilla,tuktukilla tai skootterilla rannoille. Kävelymatka on turhan pitkä siinä kuumuudessa.
Tosin linja-autot kulkee aika tiuhaan tuota tie nro 4203 pitkin, joten siinä voisi mennä. Suosittelen kyllä vahvasti skootterin vuokraamista, jos ei ole kuusi henkinen perhe kyseessä. Jos olette jo maksaneet ko paikan koko ajaksi, niin sille ei voi sitten mitään. Mutta jos vain muutamaksi yöksi, niin menkää Ao nangiin, sieltä kyllä löytyy kohtuuhintainen majapaikka lähellä kaikkia palveluita. Esim Holiday Inn Resort rantakadulla, jos sopii budjettiin.
Rannoille pääsee kyllä autoilla ja mopolla. Ei tieteskään rannalle voi parkkeerata vaan vaan siihen tarkoitukseen tehdyille alueille.
Toivottavasti teidän majapaikan lähellä ei ole minareettia, josta kuuluu sietämätön mölinä tasaisin väliajoin. Se on kuitenkin muslimialuetta.- Krapun
Entäs tämä majapaikka. Kokemuksia ? Miten pääsee, autolla ? Onko vene mahdollisuutta Krabin keskustasta ?
Nantra de Deluxe 4 tähteä
153 Moo 4, Had Yao Beach, Thalingchan, Nuaklong, Krabi, Had Yao Beach
- Jussipussi2
PCX 150: Ei ole hotelli varattu kuin 6. yöksi. Kiitos tuosta hotellivinkistä, pistän nimen muistiin kalenterin reunaan ja samoin tien numeron mistä bussit kulkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191652
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991478Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36891Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29849Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38801Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50776Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43728Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37720Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56718Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37690