Kaveri väitti minulle tänään Facebookissa, että 39-vuotiaalla Ossi Nymanilla, joka ei ole koskaan ollut työelämässä eikä aiokaan olla, on Asperger, koska sanoi, ettei halua tehdä "typeriä hommia". Sanoi siis, että tuo on Aspergerin ajattelua ja johtuu siitä, että he näkevät maailman eri tavalla. Kaverini siis luulee, että se, että Asperger näkee maailman eri tavalla, tarkoittaa sitä, että he ovat eri mieltä asioista kuin ihmiset yleensä. Kerran sanoi minulle, että kun sanoin, että joka päivä joku ihminen haukkuu jotakuta, että en voi sitä tietää ja että tuota hän juuri tarkoittaa sillä, että näen maailman eri tavalla. Siis enhän minä voi sitä tietää tarkkaan, mitä tapahtuu, mutta kun ihminen on sellainen, niin ikävää kuin se onkin.
Tällainen on sitten Aspergerin ajattelua
meinaan_kuolla_nauruun
0
326
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1835272- 1691661
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661477- 691018
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6827Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124817- 57804
Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy192788En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66759- 76751