Moi!
Mulla on 7vko matka tulossa Thaimaahan ja menopaluulippu Helsinki-Bangkok-Helsinki. Käsittääkseni en tarvitse viisumia, kun aion puolivälissä matkaa mennä Kambozaan muutamaksi päiväksi ja palata Thaimaahan, molemmat pätkät Thaimaassa ovat alle 30 vrk. Onko ok että lentolipussa on menopaluu Suomeen (päiviä 45vrk)ja tämän lipun lisäksi minulla on näyttää menolento Kambozaan?
Viisumi turistille
1
188
Vastaukset
- paluutaeiedellytetä
Moi, kyllä ainakin minulla on onnistunut vastaavanlainen järjestely.
Ei ole koskaan ollut ongelmia, vaikka yhdelläkin reissulla ostin paluulennot 4 kk:n päähän eikä minulla olisi edes ollut näyttää muita matkalippuja, koska niitä ei ollut. Finnair ei kysellyt mitään.
Jätin maahantulovaiheessa täyttämättä poistumislennon tiedon maahantulolomakkeeseen. Eivät kyselleet mitään myöskään immigrationissa. Ehkä näkivät jostain tiedostoista, että olin ennekin ollut Thaimaassa ja aina toiminut hedän lakiensa mukaisesti, joko poistunut ajoissa tai hommannut viisumin. Täydensin siis poistumiselennon vasta lähtiessä kun tiesin, mihin ja koska lähden. Kävin matkan aikana reissuilla Kambodzassa, Laosissa ja Vietnamissa niin että Thaimaassa oleskeluaika ei kerralla ollut yli 30 päivää.
Eli nyt kun sinulla on jo liputkin valmiina, niin tuskinpa tulee mitään ongelmia. Täytät maahantulolomakkeeseen poistumislennoksi Kambodzan menolennon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju524417S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam1164259Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu434130Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko693978- 853414
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta673289IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1523261Kun aika on oikea niin
Tupsahdat uudelleen tai löydän edes melkein yhtä ihanan ja joudun tyytymään... Suukko poskelles. 😘 Viattomasti vain.. �171602- 451531
Jos sulla ei olis ollut tunteita
Tuskin olisit reagoinut niin voimakkaasti, mies? Vai oliko vetäytymiseen jokin muu syy kuin luulit ettei mua kiinnosta?1291150