Sovitaanko trollaustauko?

Zikasairas

Olisiko muutaman kuukauden trollaustauko paikallaan? Ei aina jaksa trollata, mutta harmittaa kun muut ovat trollailleet sillä aikaa ja itse jään paitsi trollauksista.

Minut tunnetaan palstalla mm. zikasairaana pienipäänä, pannun haukkujana.
Mitä mieltä muut trollit olette? Palataanko asiaan vaikka 1.1.2018?

6

129

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitästämäon

      Ettekö meinaa haukkua Kuparipannun jouluateriaa tänä vuonna ollenkaan?

    • pannuonparas

      Eikö olis parasta vaan hakeutua hoitoon. Kallomaakari auttaa kaikkia zikasairaita. Ja Kuparipannu on Inglesin ja koko kanarian paras ravintola. Siitä ei kahta sanaa.

    • Pienipää.ORG

      Sovitaan niin. Lähdetään koko trolliporukka Inglesiin juhlimaan. Puerton jampat tulee sinne myös.
      Tahtoisin niin kovasti Inglesiin panettamaan itseäni jollain kuumalla latinopojulla. Lisäksi panobuddymme Puertosta iäkähaitaristaan huolimatta ovat halluttavien listalla. Oppiisämme Kerttisetä kyllä löytää paikat ja tavat irstaan elämäntapamme toteuttamiseen. Se on hyvää vaihtelua trollamiselle. Halataan kun tavataan.

      • MasaNysä

        Sopii mulle myös.olen ollut yhteydessä mieheemme puertossa ja hän lupasi joukkionsa kinkyklubin bileisiimme Inglesiin tuoda. kuka sitä nyt trollata viitsii kun voi poikain kanssa reteesti rakastella. Tervetuloa uroot panekelemaan Inglesin pelipaikoille.


      • Zikasairas

        Mukana ollaan. Trollamisen sijaan minäkin valitsen poikarakkauden ilot. Onko meillä joku kinkyklubin kokoontuminen tiedossa inglesissä talvella. Tuleeko paljonkin puerton väkeä. Voitais mennä yhdessä Kuparipannuun syömään ja pyytämään Akilta anteeksi trollauksiamme.


      • Onslowi

        Me Puerton eläkeläiset ja talvimatkaajat olemme mukana trollaustauossa. Inglesiin tulemme suurella joukolla muita miesrakastajia tapaamaan. Onko kinkyklubin bileistä mitään tarkempaa päivämäärää.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1495
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1202
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe